Ben al een tijdje aant kijken voor een 2e autootje voor erbij, waar m'n vriendin fulltime de beschikking over kan hebben en m'n zusje in kan leren rijden. (zie topic 'verzekeringen') Dit moet low-budget gebeuren, omdat ik niet een inmens dure GTT kon aanschaffen qua financien. Na meerdere GTTtjes gezien te hebben van rond de €600-€800 had ik het ff gehad, ze waren allemaal rot. Voor weinig moet je niet veel verwachten, ik weet 't, maar doorzoeken loont zegt men. Vorige week hoorde ik van een GTT die in onderhoud is geweest bij de Renault-dealer, vriend die me daarop attendeerde heeft er nog aan gesleuteld en hij was 100%hard. Er was alleen iets met de motor, anyway..... Ik ben gister dus gaan kijken.
Toen ik aankwam bij de beste handelaar zei hij dat die GTT gestript was. Meestal is er dan nix van over, maar de auto stond er nog en was nog mooi ook, geen deuken en geen roest. Wat bleek..... 2 maanden terug is er bij de handelaar ingebroken en hebben (waarschijnlijk liefhebbers

Deze auto heb ik gekocht (d.m.v. onderhandelen en weg willen lopen) voor €250, waar hij €350 voor de auto vroeg.
De club is dus een grijze GTT rijker

Foto's heb ik, maar geen ruimte, iemand zo aardig......?