Thursday Nightmeeting Maastricht. I
hej jongen,ik heb nog altijd een voorrangspositie he op eventuele specs die toch niet los worden verkochtwilco blue schreef:Wat word de vraag prijs van de 5 ??? kan ik al beginnen te sparen![]()
![]()
![]()
.oja is de bailey's dan te koop ik doe dan een eerste bod.

maar die gaat em niet verkopen,daar zorg ik wel voor
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
jipes school tot 17:15 (geloof ik) zal om 18:30 pas thuis zijn dus begin dan rond 19marco schreef:what time??????
vandaag ken ik jammer genoeg niet,dochtertje is jarig dus ken ik niet weg,noem maar een tijd morgen

-
- Contacteer:

Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
sloop sloop sloop sloop sloop sloop sloop sloopEgidClioGrey schreef:heb de injector kapot, ik hem eens een keertje injectormagic gebruikt, maar ik zie nog geen responce. Weet iemand wat zoŽn ding nieuw kost??? :-* zal wel een paar eurotjes kosten?????
revisie 25 euro, trilbad mmm paar eurotjes. Nieuw (van een gsi) 35 euro dacht ik.
Hey mensen...vanaf komende woensdag is deze jongen Renault Clio-loos...dan is mijn autootje verkocht! Aan de ene kant vind ik het hartstikke jammer, eerste autootje, veel plezier van gehad...maar aan de andere kant kan nu de snelheid komen!! Dus kijken jullie allemaal eens mee rond voor een gtt of een 16V, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil...maar alle hulp is welkom natuurlijk!
Aanstaande donderdag kan ik er dus ook jammergenoeg niet bijzijn...moet zelfs met de bus naar mijn werk
Aanstaande donderdag kan ik er dus ook jammergenoeg niet bijzijn...moet zelfs met de bus naar mijn werk

Im memoriam... en JIPPIE ! Tijd voor wat nieuws... heb je me nog wat geregeld?
zo mensen vandaag mijn apk,ik ben geweest waar pat en marco ook is geweest en ik moet zeggen dat die vent echt niet moeilijk doet over achteruitrijlichten die het niet doen en een ruitensproeier die het niet doet.
ik moet wel ff nog 1 stuurstangkogel verwisselen die ik vorig jaar asl enige niet hoefde te doen vernieuwen bij de keuring.
verder is ie dan apk waardig en gaan we er weer 1 jaar mee verder
van de week ff het leren interieur er in flikkeren en dan zien we wel verder,groeten pat.
ik moet wel ff nog 1 stuurstangkogel verwisselen die ik vorig jaar asl enige niet hoefde te doen vernieuwen bij de keuring.
verder is ie dan apk waardig en gaan we er weer 1 jaar mee verder

van de week ff het leren interieur er in flikkeren en dan zien we wel verder,groeten pat.
-
Proficiat!, Goed man.Ollie schreef:Hey mensen...vanaf komende woensdag is deze jongen Renault Clio-loos...dan is mijn autootje verkocht! Aan de ene kant vind ik het hartstikke jammer, eerste autootje, veel plezier van gehad...maar aan de andere kant kan nu de snelheid komen!! Dus kijken jullie allemaal eens mee rond voor een gtt of een 16V, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil...maar alle hulp is welkom natuurlijk!
Heb ik toevallig een radiateur liggen? 

-
- Contacteer:
hey pat bedoel je met sloop: mijn clio is rijp voor de sloop, of moet ik eens op de sloop gaan kijken voor een andere injector.
Ik kan er eentje via bert regelen, hij had er nog eentje liggen.
hey kerel ik ben er niet om uit te maken of jouw auto rijp is voor de sloop heEgidClioGrey schreef:hey pat bedoel je met sloop: mijn clio is rijp voor de sloop, of moet ik eens op de sloop gaan kijken voor een andere injector.
maar nee dat bedoelde ik niet,zou es kijken op de sloop.
maar makkelijk als bert er nog eentje voor je heeft liggen.
I'll be there
... Ruud?

Mmm.. Omnibuzz! Als ik een 5je had kwam ik je halen!
-
- Contacteer:
mij car is nog lang niet slooprijp
ik begreep hem wel, maar wou alleen maar effe stangen!!!!
ik kom morgen ook, maar wel pas rond 21.00 - 21-30 uur. met de servicewagen. Als bertje al naar mij vraagt, dan zeg maar dat ik eraan kom. Greets

ik begreep hem wel, maar wou alleen maar effe stangen!!!!

ik kom morgen ook, maar wel pas rond 21.00 - 21-30 uur. met de servicewagen. Als bertje al naar mij vraagt, dan zeg maar dat ik eraan kom. Greets

Hou jij toch es je mond! 

Ik weet niet of er misschien mensen uit het verre zuiden ook zin hebben om op vrijdag de 28ste februari zin hebben om mee te gaan naar Zoetermeer. Ik weet dat het een heel eind is om te rijden, maar het is zeker de moeite waard.
Wij rijden vanaf Den Bosch naar Zoetermeer, dus als iemand van jullie zin heeft om mee te gaan, meldt dat effe in DIT topic!
Wij rijden vanaf Den Bosch naar Zoetermeer, dus als iemand van jullie zin heeft om mee te gaan, meldt dat effe in DIT topic!

-
Mischien kom ik morgen ook ff langs, als ik in de buurt ben.
Dat is mooi kerel...altijd beters om te weten dat je weer een jaartje rond mag rijden in je Renootje!
Kunnen we binnenkort weer eens in Heerlen ofzo meeten, dan kan ik arme autoloze jongen ook komen
In ieder geval...veel plezier vanavond...ik zal jullie missen !

Kunnen we binnenkort weer eens in Heerlen ofzo meeten, dan kan ik arme autoloze jongen ook komen
In ieder geval...veel plezier vanavond...ik zal jullie missen !
Heej ik moet ook nog daar komen
Wil jullie wel effe zien vanavond eigenlijk.

Bedankt voor het aanbod Marco...maar is voor de meesten wat kort dag denk ik om te switchen naar de Burger King
Misschien een voorstel voor volgende week ofzo, misschien ook niet.
Veel plezier vanavond, Riel heeft vast veel over zijn plannen te vertellen! Moet ik dat missen helaas
Misschien een voorstel voor volgende week ofzo, misschien ook niet.
Veel plezier vanavond, Riel heeft vast veel over zijn plannen te vertellen! Moet ik dat missen helaas

tja ik heb er wel zin in , wil wel eens zo een burger king proeven,nog niet gehad ,dus als het aan mij ligt kom ik lekker naar de king,was toch niet zo een grote opkomst dacht ik vandaag,eens kijken ,trouwens ollie geef me anders ff je tel nr ,mochten we ons bedenken bij de mac geef ik je ff een belletje dt we onderweg zijn anders
greetz marco
greetz marco
Ík moet sowieso ff vervoer regelen, verder boeit het me niet echt veel waar we heen gaan. Maar ik moet jullie wel even hebben, ollie, kijk ook dan of je kan komen hé
auto van pa of ma?

We zien wel bij de guesselt...
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he wacht effe tot 9 uur dan ga ik mee naar de king moet eerst even mijn moeder van het werk halen maar ik kom wel ok