Dashboardkastje Clio

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
DeNzo
Contacteer:

Wij hebben er sinds vandaag een 2de autootje bij... Een Clio van '93. Alleen zit hier geen afsluitbaar dashboardkastje in. D.w.z. er zit wel een schap, maar geen deurtje. Nu zie ik vooraan wel 2 plaatjes zitten waar volgens mij scharnierpunten gemonteerd kunnen worden, alleen zie ik geen plaats voor de sluiting.

Kan ik (indien er aan te komen is) er nu wel of geen deurtje in zetten?
Don't Take Life Too Seriously. No One Gets Out Alive Anyway
DeNzo
Contacteer:

Even mijn simpele vraag weer onder de aandacht brengen. Kan me niet voorstellen dat er niemand is die me antwoord kan geven.
~thijs~
Contacteer:

Volgens mij hoort er bij elke clio gewoon een deurtje te zitten, dus ik zeg effe de sloop checken
Anonymous

Thijs RSI schreef:Volgens mij hoort er bij elke clio gewoon een deurtje te zitten, dus ik zeg effe de sloop checken
Bij sommige versie's zit er geen deurtje in.
Geert Claes

Nee, ze zijn gemaakt zonder deurtje, maar of je er zomaar al dan iet een deurtje in kan zetten weet ik niet.
Anonymous

Geert Claes schreef:Nee, ze zijn gemaakt zonder deurtje, maar of je er zomaar al dan iet een deurtje in kan zetten weet ik niet.
Dat zou ik ook niet weten, volgens mij moet er dan een ander dashboard in??
~thijs~
Contacteer:

dennisrsi schreef:
Geert Claes schreef:Nee, ze zijn gemaakt zonder deurtje, maar of je er zomaar al dan iet een deurtje in kan zetten weet ik niet.
Dat zou ik ook niet weten, volgens mij moet er dan een ander dashboard in??
en dat zou mooi klote zijn toch? maaruh ik zou gewoon in andere cliootjes kijken die hetzelfde type als die van jou zijn
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Alle dashborden zijn het zelfde van een clio, ik bedoel ze zijn allemaal op elkaar over te zetten. Behalve de 16v versies die hebben een ander bovenstuk, 3 meters extra.

Dus op de sloop een auto zoeken waar wel een kastje in zit en die er uit halen. zit vast met Torx schroeven.

Gr. FRits
Vos

ff voor de duidelijkheid! Zonder goed gereedschap is torx zwaar klotuh, je draait alles kapot en ik spreek uit ervaring :p ! Dus zorg dat je goed gereedschap bij je hebt!
Clio 16v.....
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Tegenwoordig zijn er toch goedkope bit setjes, bij de gamma te koop.....
Dus dat mag toch geen probleem meer zijn?? :p

Ps mijn clio is helemaal met torx aan mekaar geschroefd....
Cleaned Style
Projecttopic
DeNzo
Contacteer:

Een torx schroevendraaier heb ik, dus dat moet geen probleem zijn. Zal ook vast de goeie maat wel wezen, want ik kom er een heel eind mee met dashboard van mijn eigen Coupe. Nu nog een dashboardkastje vinden.

In ieder geval bedankt voor de antwoorden.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Gewoon even kijken op de sloop. er staan genoeg clioŽs.

De buitenste delen/zicht delen zitten zeker met torx vast maar als ik beter na ga denken zitten er ook wat "gewone" kruiskop schroeven (uit het zicht dus) dus die toch ook maar even mee nemen.

succes.

Gr. Frits
Plaats reactie