Contributie 2003: Help de RTC de winter door!
-
- Moderator
- Car: MB
ik denk dat dat wel goed zal komen. Ik heb het een tijdje geleden ook al over gemaakt en heb er toen mijn lidnummer bij vermeld (ons kunnen ze dus wel uit elkaar houden denk ik). 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Car: MB
Probeer dus Paul (ploegah) of Martijn eensPloegah schreef:Ik (financien) ontvang de betalingen en geef deze door aan martijn (ledenadministratie), hij krijgt ze dus van mij binnen.Goof schreef:Ja, wie ontvangt de betalingen nou! Niet echt verhelderend, boys. Houdt uitspraken hiervan bij één persoon. (tip of opbouwende kritiek, geen commentaar)
En een status zou handig zijn, Paul.
Het ziet er een beetje vreemd uit, ik zal het wel ff editten.
een status zit er niet in daarvoor hebben we teveel leden.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
En hoe lang duurt het totdat je geen lid meer bent als je het niet overmaakt ? 

Ai 

Aan iedereen:
als je wil dat je pasje voor dit clubjaar op tijd is (openingsmeeting) zorg dan dat je zsm betaald ! Acceptgiro's komen over ongeveer 4 weken, en als je hiermee betaald is het dus niet zeker dat je je pasje aan het begin van het jaar hebt !!! (dan word het juni/juli waarschijnlijk)
@ bart V: als het goed is heb je al een email ontvangen van martijn tack. Heb je wel het goede adres ingevuld ? Neem anders ff contact met hem op.
@ riel: Na de uiterste datum op de acceptgiro, ga ik even van uit. Maar als je geen lid meer wil zijn stuur ons dan even netjes bericht, dat scheelt ons een hoop tijd en moeite.
als je wil dat je pasje voor dit clubjaar op tijd is (openingsmeeting) zorg dan dat je zsm betaald ! Acceptgiro's komen over ongeveer 4 weken, en als je hiermee betaald is het dus niet zeker dat je je pasje aan het begin van het jaar hebt !!! (dan word het juni/juli waarschijnlijk)
@ bart V: als het goed is heb je al een email ontvangen van martijn tack. Heb je wel het goede adres ingevuld ? Neem anders ff contact met hem op.
@ riel: Na de uiterste datum op de acceptgiro, ga ik even van uit. Maar als je geen lid meer wil zijn stuur ons dan even netjes bericht, dat scheelt ons een hoop tijd en moeite.
Ik zal vanavond de betaling doen, krijg ik nog kinderkorting 

OK, 10% kinderkorting en 10% megane toeslag 
(voor oxje 11.11% toeslag)

(voor oxje 11.11% toeslag)
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 14 jan 2003 12:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Ploegah schreef:OK, 10% kinderkorting en 10% megane toeslag

das waar maar korting moet eerst zelf optellen voordat je gaat rekenen.
voor jou 10% korting en 11.11% toeslag
voor jou 10% korting en 11.11% toeslag

Yep.
Als je op dit moment betaald hebt voor 2003, maakt niet uit hoe, dan krijg je op tijd je pasje.
Als je op dit moment betaald hebt voor 2003, maakt niet uit hoe, dan krijg je op tijd je pasje.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat krijg ik dan als VW POLO rijder ?
oja een auto die elke ochtend start zelfs nadat ik net een stuk heb gereden doet ie het meteen na een omslag van de sleutel
oja een auto die elke ochtend start zelfs nadat ik net een stuk heb gereden doet ie het meteen na een omslag van de sleutel

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ja aja van al die zogenaamde vrienden die mee bellen om die hokken aanteslepen als ze het weer eens niet doen
. een polo start altijd , das een feit !

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja maar dat drollen hok ( je mag zelf kiezen welke ) is altijd sneller .
dit is een doordenkertje , ene zo'n ibza is natuurlijk ook gewoon VW
dit is een doordenkertje , ene zo'n ibza is natuurlijk ook gewoon VW

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja en hoe vrooeeem pruttel pruttel vroooooo prut prut pruttel 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
pijn in je reet van die slechte stoelenjochem de haas schreef:wat krijg ik dan als VW POLO rijder ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb ik geen last van ik heb een extra laagje ( oke wel meer ) 

en hoe lang duurt het dan eigenlijk? heb aan het begin van deze maand geld over gemaakt maar daar verder nog niets van vernomen.Ploegah schreef:Yep
het duurt altijd ffies bij de bank maar deze mensen hebben het overgemaakt.

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows