Ik zoek een auto voor mijn oma.
Ik weet dat dit niets te maken heeft maar aangezien ik jullie hulp goed kan gebruiken zou ik het erg op prijs stellen.
Ik zoek een auto max prijs 3000,-
Hyundia Atos
Suzuki wagon
Opel Agila
of te wel een klein rugzakje met hoge instap en stuurbekrachtiging.
ik weet dat de prijsklasse erg moeilijk is en daarom zoek ik jullie hulp.
willen jullie een oogje werpen hier en daar.
ik heb al gekeken op marktplaats, autotrader en autotrack.
Tnx alvast
Grtz Maik
[off-topic] Kan even jullie hulp gebruiken[oma auto gezocht]
-
- Über-Spammer
Wat lief maikie dat je je oma helpt een carretje te zoeken, maar ik kan je niet verder helpen 
Ik wil niet vervelend doen, maar zo'n auto vind je nooit voor dat geld, maar waarom denk je niet is aan een Twingo bepaalde uitvoeringen vanaf 1995 zijn geleverd met stuurb. en komen denk ik wel in de buurt van het budget
Veel succes
Ivar
Veel succes
Ivar
-
ehh wij hebben nog een fiat uno 1.1 met 70.000 op de klok hoge instap bj hmm dacht 95.
het is een 1.1 kleur blauw/groenig
het is een 1.1 kleur blauw/groenig
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
He maik,
Wat dacht je ervan om je eigen 5 automaat is aan oma te geven, laat ze proefrijden en wie weet
met zo'n budget kom je echt nie ver hoor, of je oma moet van een apart modelletje houden, met schade...!
Wat dacht je ervan om je eigen 5 automaat is aan oma te geven, laat ze proefrijden en wie weet

met zo'n budget kom je echt nie ver hoor, of je oma moet van een apart modelletje houden, met schade...!
-
- Moderator
- Car: MB
die 5 is volgens mij van zijn omaIvo8hoven schreef:He maik,
Wat dacht je ervan om je eigen 5 automaat is aan oma te geven, laat ze proefrijden en wie weet![]()
![]()
![]()

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Koop je omatje een gtturbo? 15 inch erop, originele veren, hoog zat. voor 3000 euro heb je wel wat leuks.
-
- Über-Spammer
jajajajaj
-
- Über-Spammer
leuk jongens 
bedankt voor het z(k)ijken

bedankt voor het z(k)ijken

Mensen die de stempel "Opa" en/of "Oma" hebben/krijgen, zouden niet meer mogen rijden mijns inziens. Net als mijn opa, die rijdt z'n velgen en banden van z'n Corsa 1.4 sport stuk op de stoepranden die hij tegen komt, om na 29 km erachter te komen dat de auto zwaar stuurt en dan eens gaat kijken wat er is!!!!!!!
Laats bracht ie me naar het pondje achter het CS A'dam, een stukkie van nog geen 5 minuten!!
NOOOOOOOOOIIIIIT MEEEEEEERRRRR stap ik bij die man in de auto, ik voelde me een kat met 9 levens :-*
Mijn advies aan oudere mensen met "de" stempel: Koop een mooie rollator en goeie schoenen

Laats bracht ie me naar het pondje achter het CS A'dam, een stukkie van nog geen 5 minuten!!
NOOOOOOOOOIIIIIT MEEEEEEERRRRR stap ik bij die man in de auto, ik voelde me een kat met 9 levens :-*
Mijn advies aan oudere mensen met "de" stempel: Koop een mooie rollator en goeie schoenen
Mrtn = Maarten
-
voor dat geld kom je niet te rijden in ee nvan de genoemde autos.... 

Inderdaad, mijn Opa reed op het laatst ook alsof ie elk stoepje een x geraakt moest hebben.Mrtn schreef:Mensen die de stempel "Opa" en/of "Oma" hebben/krijgen, zouden niet meer mogen rijden mijns inziens. Net als mijn opa, die rijdt z'n velgen en banden van z'n Corsa 1.4 sport stuk op de stoepranden die hij tegen komt, om na 29 km erachter te komen dat de auto zwaar stuurt en dan eens gaat kijken wat er is!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Toen uiteindelijk na een goed gesprek met de familie wassie gestopt.

Ik word ook op de brommer vaak bijna platgereden en dat zijn zeker 80% oudere mensen die mij gewoon niet zien. Maargoed ik weet niet in hoeverre dit van toepassing is op de oma van Maik...
Mijn tip is misschien een electrische stoel (BZZZZZT!

Tis gewoon een electrische lift-stoel die een beetje naar buiten en omhoog komt, erg makkelijk.
ga je nooit redden voor 3000 euro...
Immer wieder die verdammte Holländer
Neej niet bepaald. Ken mensen die dat hebben laten fixen, dat kost een fortuin zo'n geintje...
-
- Über-Spammer
ik vraag niet aan jullie of we het redden of niet.
maar of jullie een oogje in het zeil willen houden.
Wie niet waagt wie niet wint
Wie niet waagt wie niet wint
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee joh ik dacht dat ze een auto zocht , MAAR HET BLIJKT DUS EEN BOOT TE MOETEN WEZE
een oogje in het zeil houden

hee joh ik dacht dat ze een auto zocht , MAAR HET BLIJKT DUS EEN BOOT TE MOETEN WEZE

-
- Contacteer:
ivo als het je niet aanstaat reageer dan niet
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ohhoe gevoeligSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ivo als het je niet aanstaat reageer dan niet

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sorry hoor jongens , maar als je gaat vragen of iemand ( dit is dus niet persoonlijk tegen maik gericht ) een auto weet voor +/- 3000 euro en dan een paar van de laatse modellen op noemt dan kan je dat toch niet helemaal serieus nemen , ofwel ?
en als dit al afzeiken is dan weet ik niet meer hoe je een lolletje kan maken .
en als dit al afzeiken is dan weet ik niet meer hoe je een lolletje kan maken .

-
- Über-Spammer
** tnx jongens **
(( TOPIC CLOSED ))
(( TOPIC CLOSED ))
-
nu echt geclosed dus.