hij staat er weer op. nadat mn pc was gecrashed en we een nieuw netwerk hadden, was ik het helemaal vergeten.
Pff, dat kloteding is nu al vier en een half uur bezig en nog staat ie op 0%oxje schreef:Ik heb me pctje op werk ook aan het werk gezet, niet dat het veel opschiet want et is een traag kloteding, maar ik krijg binnenkort een snelle.

Heeft nie echt zin
Don't walk the grass... smoke it
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Begint vanzelf te lopen als het goed is...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
mijn primary task is al voor 23% afgerond 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Heb me ook aangemeld.
Tis voor een goed doel en aangezien m'n pc toch vaak aanstaat ivm downen.........
Gr. Marcel
PS: Bas, kheb m'n thuisnetwerk ook aan de praat. Nog bedankt voor het maken van de router.

Gr. Marcel
PS: Bas, kheb m'n thuisnetwerk ook aan de praat. Nog bedankt voor het maken van de router.

-
Ok, ben er ff tussen uit geweest, maar ga het weer installeren. IK WIL PUNTEN HALEN
.

-
Weet iemand misschien toevallig hoe ver ze zijn met dit project?? Ben wel benieuwd!!
De eerste resultaten van de nieuwe lichting stromen binnen, wiiieeeuuuuw
http://members.ud.com/services/teams/te ... ord=POINTS

Don't walk the grass... smoke it
primary task 84%*Stephan_RSI* schreef:Weet iemand misschien toevallig hoe ver ze zijn met dit project?? Ben wel benieuwd!!

- Bas
- Bestuurslid
I'm proud of you alloxje schreef:De eerste resultaten van de nieuwe lichting stromen binnen, wiiieeeuuuuw![]()

Bas, die account 'Riel' is niet meer actief, ben ww kwijt. Ik sta er nu bij onder Riel Notermans. Dus ik weet niet of jij daar wat aan kan doen?
- Bas
- Bestuurslid
Sorry Riel, kan ik niets aan doen... Heb ff gekeken, maar ik kan er verder niets mee.
Maja dan laten we deze maar es goed hard aanstaan hé... mijn broertje en mijn zusje moeten ook maar meedoen!
op me eigen pc zie ik dat ik al punten heb gescoord, maar niet als ik die link aanklik hierboven. hoe zoek ik dat op??
ik wil ook krediet
ik wil ook krediet

dat wordt 1 keer per dag op de site bijgewerkt. je kan klikken op view scores and rewards in je UD-scherm. Op de site van UD na inloggen klikken op my team en dan scrollen naar beneden en dan sort by points generated. (Als ik het goed onthouden heb)-Ray- schreef:op me eigen pc zie ik dat ik al punten heb gescoord, maar niet als ik die link aanklik hierboven. hoe zoek ik dat op??
ik wil ook krediet
nog niet ge-update dus.... naja morgen weer een dag 

Lijkt me een goede steun, maaruh... ik begrijp er nog steeds geen kl#te van... wat doet het progje en wanneer werkt het?
(graag eerst ff wat info voordat ik weer rare dingen ga downloaden)
Zitten er trouwens ook nog consequenties aan vast?
(graag eerst ff wat info voordat ik weer rare dingen ga downloaden)

Late reactie, maar mijn Athlon 1400 gaat ook meekraken 

Up and running 
Wel een erg lage score voor mijn gammele netwerkkaartje, maar vooruit maar weer. In ieder geval wel 100 punten voor de proc, en ver daar boven voor mijn 512Mb geheugen.
Het zal mij benieuwen...
RTC is a force to be reckoned with!

Wel een erg lage score voor mijn gammele netwerkkaartje, maar vooruit maar weer. In ieder geval wel 100 punten voor de proc, en ver daar boven voor mijn 512Mb geheugen.

Het zal mij benieuwen...
RTC is a force to be reckoned with!

De processor van je computer wordt bij normaal gebruik nooit helemaal belast. Dit programmatje vraagt alle ongebruikte capaciteit op om berekeningen mee te doen voor het onderzoek. Je merkt hier niets van omdat hij alleen het deel van de processor gebruikt dat jij ongebruikt laat. Als de berekening klaar is haalt hij via internet een nieuwe opdracht binnen, dit duurt maar heel even. Daarna gaat hij weer zelfstandig verder. Je merkt er dus niks van.Floris schreef:Lijkt me een goede steun, maaruh... ik begrijp er nog steeds geen kl#te van... wat doet het progje en wanneer werkt het?
(graag eerst ff wat info voordat ik weer rare dingen ga downloaden)![]()
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
ik ben ook hot, het proggie draait lekker op de achtergrond mee en gaan met die banaan. zit alweer op 71% van me derde task 

-
- Über-Spammer
hehe hier ook.
maar alles op zijn tijd.
maar alles op zijn tijd.
weet nog steeds niet hoe ik het aan de gang krijg met password en zo dus als jullie mij helpen kan ik ook mijn steentje bij gaan dragen
tom
tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Ga naar deze pagina:hitman schreef:weet nog steeds niet hoe ik het aan de gang krijg met password en zo dus als jullie mij helpen kan ik ook mijn steentje bij gaan dragen
tom
http://members.ud.com/download/gold/
Daar download je het programmatje. Dit installeer je dan op je computer. Als de intallatie klaar is krijg je een windowtje waar je een username en een password kan kiezen. Nu doe je mee.
Dan kan je nog naar deze pagina gaan:
http://members.ud.com/services/teams/te ... 7FFD40318A
Hier kan je het RTC team joinen.
Succes!
Bij mij klopt er helemaal niks vanhubo schreef:dat wordt 1 keer per dag op de site bijgewerkt. je kan klikken op view scores and rewards in je UD-scherm. Op de site van UD na inloggen klikken op my team en dan scrollen naar beneden en dan sort by points generated. (Als ik het goed onthouden heb)-Ray- schreef:op me eigen pc zie ik dat ik al punten heb gescoord, maar niet als ik die link aanklik hierboven. hoe zoek ik dat op??
ik wil ook krediet

Nouja, verder werkt het wel, dus ik laat hem maar gewoon aan staat voor het goede doel... Maar mijn computer voegt dus alleen helemaal niks toe aan de score van het RTC team

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/NoResult.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Matijs op vr 17 jan 2003 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
total CPU time wordt pas ge-update als hij klaar is met de berekening.
Dat hangt er van af hoe snel je computer is. Het zijn geen kleine berekeningen die hij doet, dus het kan ff duren.
Op mijn Athlon 1400 met 512MB deed hij over de eerste helft van de eerste berekening 9 uur.
Op mijn Athlon 1400 met 512MB deed hij over de eerste helft van de eerste berekening 9 uur.
Dit is dus een bekende bug. Hij stond in het rijtje zeldzame problemen zonder concrete oplossing (in de FAQ over Points ). Ik heb de aangeraden clean install gedaan, dus nu afwachten of het beter gaat.Matijs schreef:Bij mij klopt er helemaal niks vanIk ben al met mijn derde opdracht bezig, maar ik heb nog geen enkel punt gekregen omdat hij bij mij maar 1 seconde CPU time noteerd voor elke opdracht die ik af heb... Beetje lullig, want hij is er toch echt een hele bak uren mee bezig geweest.
Nouja, verder werkt het wel, dus ik laat hem maar gewoon aan staat voor het goede doel... Maar mijn computer voegt dus alleen helemaal niks toe aan de score van het RTC team
Niet dus
Weer een klus af, en weer 1 hele seconde CPU time aan mijn totaal toegevoegd. Schiet lekker op zo
Het zal wel weer aan mijn overactieve virusscanner liggen.

Weer een klus af, en weer 1 hele seconde CPU time aan mijn totaal toegevoegd. Schiet lekker op zo

Het zal wel weer aan mijn overactieve virusscanner liggen.