Even een vraag om jullie Renault kennis te beproeven.
Vanaf wel jaar en/of model deed het huidige Renault logo haar intrede?
Wanneer kwam het nieuwe logo?
Pak ff de boeken derbij 

Van 1991 op 1992. Althans de clio had in 91 nog een oud type logo en in 1992 was het het nieuwe al, zie ook renault 19 phase II.
We hebben een winnaar!!

Wel een kort topic zo... kan je er niet nog een leuke annecdote over vertellen ofzo? 

Kzou niet weten wat.Matijs schreef:Wel een kort topic zo... kan je er niet nog een leuke annecdote over vertellen ofzo?

Mja, jammer. Valt me wel van je tegen hoor

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik kan er wel wat op zeggen.
Mijn clio is in het begin van `92 op kenteken gezet. maar ik heb op mijn motorkap het nieuwe logo staan en op mijn stuur nog het oude.
Dus RaRa hoe kan dit??.
GR. Frits
Mijn clio is in het begin van `92 op kenteken gezet. maar ik heb op mijn motorkap het nieuwe logo staan en op mijn stuur nog het oude.
Dus RaRa hoe kan dit??.
GR. Frits
Project: GTT Blue Sport
Op de mijne zit ook een nieuw logo. Hij is in Duitsland voor het eerst op kenteken gezet begin november 1991.
Nu is het vreemde dat m'n eerste Clio uit mei 1991 ook het nieuwe logo al had en ook in het stuur zat een nieuw logo, dit was wel een originele Hollander.
Is dus wel erg vreemd.
Nu is het vreemde dat m'n eerste Clio uit mei 1991 ook het nieuwe logo al had en ook in het stuur zat een nieuw logo, dit was wel een originele Hollander.
Is dus wel erg vreemd.