{clio16V} ongeluk met een vrachtwagen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Maus

Steven (Fiets) schreef: Ik heb zelf ook 1x bijna klem gezeten, dat ging echt maar op een haar na goed. Sindsdien blijf ik erachter rijden als zo'n gevaarte de bocht ingaat.
Het lijkt me trouwens ook geen pretje om zo'n ding te besturen.
Zolang de medeweggebruikers een beetje met de vrachtwagenbestuurder meedenken, voorkomt dit al een hoop ellende. Maar helaas gebeurd dit niet tot nauwelijks... :(
Tom
Moderator
Car: MB

heb je helemaal gelijk in. In sommige gevallen vind ik dat je een vrachtwagen gewoon even de tijd moet gunnen om zijn bochie af te maken (of om hem te laten parkeren). Wij hebben namelijk makkelijk praten in onze kleine koektrommeltjes.

Ik denk overigens dat het niet eens zozeer het niet willen is, maar meer het niet kunnen. Volgens mij snappen een hoop mensen gewoon niet hoe een vrachtwagen een bocht maakt (vooral de ...... :D ......hebben hier last van)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Maus

Soms moet je om een bocht te nemen eerst ruimte maken, hierdoor onstaat er ruimte aan de binnenkant van de bocht en menig medeweggebruiker denkt dat ie daar kan gaan rijden. En dat moeten ze nou juist niet doen.... want de oplegger c.q. hanger snijdt de bocht af.
jeroen.k

Vrachtwagens moet je in smallere bochten soweiso achter blijven. Je wil niet weten wat er gebeurt als je naast een vrachtwagen rijdt die op dat moment een klapband krijgt!
Mickael

Maus schreef:Soms moet je om een bocht te nemen eerst ruimte maken, hierdoor onstaat er ruimte aan de binnenkant van de bocht en menig medeweggebruiker denkt dat ie daar kan gaan rijden. En dat moeten ze nou juist niet doen.... want de oplegger c.q. hanger snijdt de bocht af.
Maus ik begrijp heel goed wat jij bedoeld!

Maar op dit kruis punt had hij alle ruimte en wat er ook nog eens bijkomt ik zat al voor de bocht naast hem en hij later ook zij me al gezien te hebben. Er zat nog iemand voor me. Die persoon voor me had ie ook bijna te pakken.

Uit eindelijk gaf hij zelf ook aan de bocht te krap te hebben genomen, hij zij zelf letterlijk " IK DACHT DAT HET WEL ZOU PASSEN"

Maarja het blijft KUT ik zit met de brokken.
Mickael

Ohja hij had pas 2 maanden zijn rijbewijs, dus echt ervaring in z'n ding had ie niet.
Maus

Mickael schreef: Maar op dit kruispunt had hij alle ruimte en wat er ook nog eens bijkomt ik zat al voor de bocht naast hem en hij later ook zij me al gezien te hebben. Er zat nog iemand voor me. Die persoon voor me had ie ook bijna te pakken.

Uit eindelijk gaf hij zelf ook aan de bocht te krap te hebben genomen, hij zij zelf letterlijk " IK DACHT DAT HET WEL ZOU PASSEN"

Maarja het blijft k#t ik zit met de brokken.
Waar is 't overigens gebeurd? (Gokje; afrit N3 bij Bastion hotel?)
Het is een beetje dom van die chauffeur dat tie dacht dat 't wel zou kunnen gaan passen. Hij zat dus niet in z'n spiegel te kijken of het ook daadwerkelijk ging passen, anders had hij nog kunnen corrigeren.

Maar wat je zegt, het blijft zuur. :(
:(
Plaats reactie