Gisteren avond in Dordrecht.
Op eem twee baans afslag naar links zat ik naast een vrachtwagen. Ik was ongeveer halverwege de vrachtwagen toen die maar besloot om de bacht af te snijden, helaas voor mij, want daar reed ik...
Ik kon het niet meer aanremmen en het was dus ook meteen bonk. Ik was tegen een van zijn achterwielen aan gereden.
Toen wou ie zonder te stoppen doorrijden, althans daar leek het voor mij op. Ik heb mij auto voor de vrachtwagen gezet zodat ie niet verder kon.
Toen draaide hij daar een parkeerplaats op. En kwam hij naar buiten, hij zei "heb ik je geraakt?". Dat leek mij nogal duidelijk. We hebben de papieren ingevult en daarna onze weg vervolgd.
Ik was bijna bij mijn moeder, dus besloot ik eerst daarnaar toe te gaan om daar de schade te bekijken. Er liep wel iets lichtjes aan.
Schade leek in het donker mee te vallen. Binnen scherm liep aan omdat ie los op wiel lag. Ben vanochtend naar een dealer gegaan om hun de schade te laten bepalen.
Schadebedrag +2000 euro. Bumper stuk, voorscherm, deur vol krassen en krassen op het achterscherm.
Ik baal dus als een stekker!!!!!