Gezocht: Autotrailer leen Omgeving Haarlem/Den Helder
Ik wil dit weekend even richting Haarlem een auto ophalen, heb ik vanaf daar een trailer nodig om van daar op en neer naar Sittard te rijden met een gtt'tje achterop. Heeft niemand in de buurt van Haarlem/Den Helder zo'n kar, en mag ik daar eventueel gebruik van maken?
-
- Contacteer:
Ik heb voor mijn cabrio er een gehuurd bij een zaak in winkel, koste toen Fl 100,- per dag misschien is dat wat? (winkel ligt tussen den helder en alkmaar in)
Da's natuurlijk de extra optie... kun je me even wat meer info pmmen? Over borg etc? Want zo ruim zit ik niet.. 

Ach ja Den-Helder --> Sittard via Haarlem is toch een leuk rondje nederland?
Alle adresjes welkom natuurlijk, als jullie een tel. nr hebben is dat nog beter... Op internet is er bar weinig te vinden, wel autoverhuur, maar dat soort dingen weer niet
Alle adresjes welkom natuurlijk, als jullie een tel. nr hebben is dat nog beter... Op internet is er bar weinig te vinden, wel autoverhuur, maar dat soort dingen weer niet

Aha... Maar in den helder ben ik sowieso. Dus als daar de trailer teruggebracht kan worden hoeft op de terugweg geen omweg meer gemaakt te worden via Haalem.
-
- Contacteer:
TonCa, Aanhangwagens
Winkelerzand 74
1731LZ Winkel
Tel : 0224 542489
Fax : 0224 541514
Rubriek : Aanhangwagens
geen borg zoals ik mij herrinner, maar een B+E rijbewijs was verplicht. Bel even of ze nog steeds verhuren
Winkelerzand 74
1731LZ Winkel
Tel : 0224 542489
Fax : 0224 541514
Rubriek : Aanhangwagens
geen borg zoals ik mij herrinner, maar een B+E rijbewijs was verplicht. Bel even of ze nog steeds verhuren
-
Ik denk alleen niet dat goedkope trailerhuur adresjes voor het oprapen liggenRiël schreef:Aha... Maar in den helder ben ik sowieso. Dus als daar de trailer teruggebracht kan worden hoeft op de terugweg geen omweg meer gemaakt te worden via Haalem.

Laatst gewijzigd door Robert dB. op wo 8 jan 2003 6:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Thanx maurice, maar ik ga met de trein op en met auto+trailer weer af! Ik ga es bellen naar Winkel, even eentje reserveren. Trouwens als je 40 bent heb je automatisch b+e of niet?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ligt er helemaal aan wanneer die persoon van 40 zijn rijbewijs heeft gehaald. er zijn mensen die laat hun rijbewijs halen (onberijpelijk maar waar)en dus geen E er bij kregen. Enige manier is ff checken.
Gr. Frits

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
ik had toen de mogelijkheid om van me werk (viavia)
een oprijaanhanger te lenen tegen een kleine betaling.
aangezien ik niet meer daar werk,ken ik hem dus ook niet meer lenen....helaas
maar ik heb weer een nummer weten te bemachtigen,namelijk van metselaar die schijnt ze te verhuren.
nummer is: 0204977029.
een oprijaanhanger te lenen tegen een kleine betaling.
aangezien ik niet meer daar werk,ken ik hem dus ook niet meer lenen....helaas

maar ik heb weer een nummer weten te bemachtigen,namelijk van metselaar die schijnt ze te verhuren.
nummer is: 0204977029.
keb er inmiddels een gehuurd al, 57 eurotjes. Dus komt wel goed. Thanx voor de tips! Op internet is nix te vinden.
Wat ga je nu precies doen en hoe ben je in vredesnaam vanplan te gaan rijden??Riël schreef:keb er inmiddels een gehuurd al, 57 eurotjes. Dus komt wel goed. Thanx voor de tips! Op internet is nix te vinden.
abel is zn bril aan het oppoetsenSteven (Fiets) schreef:GT ophalen....
Lezen is weer een vak apart

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
=< 1986 is automatisch BE, daarna niet meerFrits schreef:Ligt er helemaal aan wanneer die persoon van 40 zijn rijbewijs heeft gehaald. er zijn mensen die laat hun rijbewijs halen (onberijpelijk maar waar)en dus geen E er bij kregen. Enige manier is ff checken.![]()
Gr. Frits

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
hubo schreef:abel is zn bril aan het oppoetsenSteven (Fiets) schreef:GT ophalen....
Lezen is weer een vak apart![]()

ps smilie kijkt terurig ipv boos ofzo hoor
gelukkig maar.Abel schreef:hubo schreef:abel is zn bril aan het oppoetsenSteven (Fiets) schreef:GT ophalen....
Lezen is weer een vak apart![]()
ik wist wel dat hij zijn gtt ging ophalen.. ongelukkig geformuleerd...
ps smilie kijkt terurig ipv boos ofzo hoor