Andere kleur op kentekenbewijs
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Stel ik spuit in een vlaag van verstandsverbijstering mijn clio pimpelpaars, hoe krijg ik dan de nieuwe kleur op het kentekenbewijs, is dat een kwestie van laten zien bij de RDW? En mag dat achteraf?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Über-Spammer
Goeie vraag Bas, dit zou ik ook wel willen weten aangezien mijn toekomstige auto geen wit of zwart of parelmoer meer is.
zal wel mooi staan bij de lichten en zo , dit pimpelpaars ...

Een andere kleur op je kenteken?
Volgens mij staat er helemaal geen kleur op mijn kenteken, alleen het kenteken
Renault 5 GT TURBO BESTEL, het chassisnummer, de brandstof, aant. cyl, vermogen etc, maar geen kleur
Want die van mij is overgespoten in een andere kleur, was eerst namelijk rood en nu blauw parlemoer.
Heb ik dan nu een probleem of niet?
Volgens mij staat er helemaal geen kleur op mijn kenteken, alleen het kenteken

Want die van mij is overgespoten in een andere kleur, was eerst namelijk rood en nu blauw parlemoer.
Heb ik dan nu een probleem of niet?
Ik heb laatst nog geinformeerd bij de RDW. Je moet gewoon het kenteken bewijs waar de kleur opstaat opsturen naar de RDW met een begeleidend schrijven en natuurlijk de nieuwe kleur
en dan word er zo snel mogelijk een nieuw kentekenbewijs toegestuurd.

rob ik weet niet waar jij kijkt
,maar op het kenteken bewijs staat toch wel degelijk een kleur,en die moet overeen komen met de kleur van je auto,anders heb je big doeda aan je kontje als politie je aanhoudt,zover als ik me herinner en zoals hier al gezegt moet een kleurwijziging aangegevn worden bij de rdw en moet je je papieren opsturen om te laten veranderen,behalve als je een rode auto hebt en je spuit hem een andere kleur rood dan hoeft het niet,maar ga je van rood naar geel zeg maar dan moet het wel,
greetz marco

greetz marco
Bij grijs kenteken auto's niet.marco schreef:rob ik weet niet waar jij kijkt,maar op het kenteken bewijs staat toch wel degelijk een kleur
Volgens mij kun je hem gewoon overspuiten. Ik heb wel eens gehoord dat op de plek waar het chassisnummer zit wel de orriginele kleur moet zitten.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
hmmmz dan moet je wellicht een tijdje zonder kentekenbewijs rond rijden, lijkt me niet echt handig.Job-turbo schreef:Ik heb laatst nog geinformeerd bij de RDW. Je moet gewoon het kenteken bewijs waar de kleur opstaat opsturen naar de RDW met een begeleidend schrijven en natuurlijk de nieuwe kleuren dan word er zo snel mogelijk een nieuw kentekenbewijs toegestuurd.
Ja. Ik heb het niet bedachtRobert dB. schreef:hmmmz dan moet je wellicht een tijdje zonder kentekenbewijs rond rijden, lijkt me niet echt handig.Job-turbo schreef:Ik heb laatst nog geinformeerd bij de RDW. Je moet gewoon het kenteken bewijs waar de kleur opstaat opsturen naar de RDW met een begeleidend schrijven en natuurlijk de nieuwe kleuren dan word er zo snel mogelijk een nieuw kentekenbewijs toegestuurd.

Maar je hoeft maar 1 deel op te sturen. Dus de rest kan je dan gewoon bij je hebben. En volgens mij is dit redelijk snel klaar bij de RDW. Er gaan geen weken overheen in iedergeval.
-
- Über-Spammer
hehehe
tnx hotshot.

ik denk dat dat wel meevalt...marco schreef:rob ik weet niet waar jij kijkt,maar op het kenteken bewijs staat toch wel degelijk een kleur,en die moet overeen komen met de kleur van je auto,anders heb je big doeda aan je kontje als politie je aanhoudt,
hoezo staat dat dan bij een grijs kenteken er niet op????,snap ik niet waarom daar de kleur niet op het kenteken hoeft te staan???Chris schreef: Bij grijs kenteken auto's niet.
iemand mischien uitleg???
greetz marco
De enige reden die ik kan bedenken is omdat bedrijfsauto's regelmatig in de kleuren van een bedrijf worden gespoten. Vandaar dat het er daarom misschien niet opstaat.marco schreef:hoezo staat dat dan bij een grijs kenteken er niet op????,snap ik niet waarom daar de kleur niet op het kenteken hoeft te staan???Chris schreef: Bij grijs kenteken auto's niet.
iemand mischien uitleg???
greetz marco
Renault 5 GT turbo Bleu Sport