boutje 16v update

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
cliomaniac

ben mijn gasklep aan het schoonmaken en nu zie ik dat wanneer je zo'n boutje aanbrengt de tweede gasklep bij volgas weer dicht gaat een stukje dus is het niet slim om dit boutje te gebruiken het heeft volgens mij alleen het effect dat je het gaspedaal minder ver hoeft in te duwen maar als je dus volgas rijdt moet je en beetje gas terug nemen om een optimale luchtstroom te hebben.
if it isn't possible it is not impossible
Anonymous

ff een search doen, dit is al paar keer uitvoerig besproken en uitgelegd.
cliomaniac

ja dat heb ik net ook gelezen ik voeg dit daar even aan toe
Ollie

Effe off-topic...ik wil niet zeuren ofzo, maar ik vind het altijd vrij moeilijk om een lap tekst te lezen, waarin géén leestekens staan. Of ben ik nu toch aan het zeuren?? :wink:
cliomaniac

edit by ploegah
Ollie

ik was nog aan het twijfelen of ik er een opmerking over zou maken of niet schijnbaar had ik dat beter niet kunnen doen maar ik wilde het toch gewoon effe kwijt dat het feit dat sommige mensen geen leestekens gebruiken de leesbaarheid van hun tekst behoorlijk kan beïnvloeden maar schijnbaar ben ik dan de enige die zich daar aan stoort ik wilde hiermee echter alleen effe polsen of er nog meer mensen zijn die dat ook vinden maar wie ben ik want ik heb geen 16v ole ole... :D
Robert dB.

Deze opmerking wordt vaker gemaakt. Het lijkt me een kleine moeite als iedereen hier even op let, al doe je het gewoon voor een ander, dat is wel zo sociaal.
Anonymous

Ollie schreef:ik was nog aan het twijfelen of ik er een opmerking over zou maken of niet schijnbaar had ik dat beter niet kunnen doen maar ik wilde het toch gewoon effe kwijt dat het feit dat sommige mensen geen leestekens gebruiken de leesbaarheid van hun tekst behoorlijk kan beïnvloeden maar schijnbaar ben ik dan de enige die zich daar aan stoort ik wilde hiermee echter alleen effe polsen of er nog meer mensen zijn die dat ook vinden maar wie ben ik want ik heb geen 16v ole ole... :D
Eens.
Anonymous

Is al uitvoerig besproken, reageer svp in bestaand topic.

Het gebruik van leestekens word inderdaad op prijs gesteld, is wel zo netjes.

Topic locked.

geen mensen afzeiken om welke auto ze hebben svp.
Gesloten