Zo vandaag lekker mijn dumpvalve gemonteerd,en jeetje wat een geluid zeg ,,iedereen kijkt je meteen aan als je overschakeld/gas loslaat oja het is trouwens een "Bollen Racing" zuiger dumpvalve
Blijft inderdaad een mooi gezicht. Vaak kijken ze vanwege de devil + dumpvalve combinatie, en daarna kijken ze vaak nog een keer zo van: Goh wat is dat voor wagentje, en daarna nog een keer vanwege omdat ik me gas loslaat. Dikke pret.
stephan schreef:Blijft inderdaad een mooi gezicht. Vaak kijken ze vanwege de devil + dumpvalve combinatie, en daarna kijken ze vaak nog een keer zo van: Goh wat is dat voor wagentje, en daarna nog een keer vanwege omdat ik me gas loslaat. Dikke pret.
Die dumpvalve hoor je dan nog wel vanwege die knettergeluid en vlammen uit je devil?
stephan schreef:Blijft inderdaad een mooi gezicht. Vaak kijken ze vanwege de devil + dumpvalve combinatie, en daarna kijken ze vaak nog een keer zo van: Goh wat is dat voor wagentje, en daarna nog een keer vanwege omdat ik me gas loslaat. Dikke pret.
Die dumpvalve hoor je dan nog wel vanwege die knettergeluid en vlammen uit je devil?
we vlammen echt niet constant hoor, we zijn meer een rijdende goeie 100000 klapper