Dumpvalve

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Remco_Rs
Contacteer:

Zo vandaag lekker mijn dumpvalve gemonteerd,en jeetje wat een geluid zeg ,,iedereen kijkt je meteen aan als je overschakeld/gas loslaat :D oja het is trouwens een "Bollen Racing" zuiger dumpvalve :D
Anonymous

Blijft inderdaad een mooi gezicht. Vaak kijken ze vanwege de devil + dumpvalve combinatie, en daarna kijken ze vaak nog een keer zo van: Goh wat is dat voor wagentje, en daarna nog een keer vanwege omdat ik me gas loslaat. Dikke pret. 8)

:D
-Ray-
Contacteer:

*shares the feeling*
Immer wieder die verdammte Holländer
*Stephan_RSI*

stephan schreef:Blijft inderdaad een mooi gezicht. Vaak kijken ze vanwege de devil + dumpvalve combinatie, en daarna kijken ze vaak nog een keer zo van: Goh wat is dat voor wagentje, en daarna nog een keer vanwege omdat ik me gas loslaat. Dikke pret. 8)

Die dumpvalve hoor je dan nog wel vanwege die knettergeluid en vlammen uit je devil?
Steven
Car: M536

Jah de sis gaat vooraf aan het geknetter
-Ray-
Contacteer:

*Stephan_RSI* schreef:
stephan schreef:Blijft inderdaad een mooi gezicht. Vaak kijken ze vanwege de devil + dumpvalve combinatie, en daarna kijken ze vaak nog een keer zo van: Goh wat is dat voor wagentje, en daarna nog een keer vanwege omdat ik me gas loslaat. Dikke pret. 8)

Die dumpvalve hoor je dan nog wel vanwege die knettergeluid en vlammen uit je devil?
we vlammen echt niet constant hoor, we zijn meer een rijdende goeie 100000 klapper :p
Remco_Rs
Contacteer:

Nou dan zit er niks anders op om dan ook mar een DEVIL te kopen denk :D
-Ray-
Contacteer:

ZERO-X schreef:Nou dan zit er niks anders op om dan ook mar een DEVIL te kopen denk :D
haha, die discussie is hier al veel vaker gevoerd :p

als je dit geluid ook wilt koop er dan ook een GT Turbo erbij omheen, anders wordt het niks ;)
Steven
Car: M536

Die heeft meneer Zero-X al, en wel de oude GT van Maik...
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

:D Mooi zwart geel is niet lelijk :lol:L
Plaats reactie