Waarom gaan de gtt's de verkoop in?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Riël
Über-Spammer

Het valt me wel op dat er erg veel gtt achterelkaar verkocht worden? Winterperiodes ofzo??
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Marius

a- economie gaat slecht, centen raken op
b- meeste gt's 10/15 jaar oud -> veel onderhoud
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oke je vraagt erom : het zijn onbetrouwbare hokken .
ze roesten .
ze stinken .
ze zijn geen drol waard.
ze gaan kapot.

maar toch blijven wij erin rijden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

verkoop van die van ivo is om een andere te kunnen kopen ( dit is een kleur kwestie )
Marius

jochem de haas schreef: ze stinken
Blijven rijden, dan valt het wel mee altijd :lol:
robert

je moet het gewoon positief zien.

er worden gewoon veel GTTtjes aangekocht. :D
Steven
Car: M536

Tis een dure tijd, tis minder prettig weer om te sleutelen en het is ook geen weer om veel te fietsen. Tis echt zo'n samenhang.

Als de mijne kuurtjes hebt overweeg ik het ook wel eens ;)
canonballman

Al enkele jaren voordat ik mijn eerste GTT kocht had een vriend van me er al 1. Daar deed ik het meeste sleutelwerk aan, maar hij moest natuurlijk alle onderdelen betalen.
Hij heeft, zoals veel anderen (ik ook :( ) een hoop gedonder gehad met dat ding.
Dus ik wist vantevoren waar ik aan begon. Dat heeft veel gescheeld. Heb ze er ook altijd 'erbij' gehad. Ik was er niet van afhankelijk.

Echter, als ze goed lopen, en je rijdt ermee, dan weet je waarvoor je het allemaal doet.

Grootste probleem van die autos is dat ze vaak roesten. Weinig mensen hebben een lasapparaat, en laten doen is prijzig.

Als er nou een motor in de soep loopt, ga je naar de sloop of naar Vege, schudt je je portomonnee leeg, en je rijdt weer.

Maar die roest he..... :evil:
Tom
Moderator
Car: MB

Tja, ik vind het jammer dat een hoop mensen altijd zo negatief zijn over de betrouwbaarheid van een GTT. Ik blijf erbij. Een goed onderhouden standaard GTT is echt wel betrouwbaar als je hem met de nodige liefde behandeld (zoals je eigenlijk iedere auto moet behandelen).

Doordat een hoop mensen meer vergen dan waarvoor ze ontwikkeld zijn gaan ze wel eens kapot..........maar ja, welke auto niet als je ze (te) zwaar belast.
Laatst gewijzigd door Tom op ma 16 dec 2002 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Abel
Über-Spammer

over tekoop gesproken...

[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/28853.jpg[/img]

dit is toch de "turbotwin" GTT?? let op extra intercooler

Staat WEER tekoop.. halfjaar geleden ook volgens mij.. maar dan ergens anders...

ik zeg lekker niet waar... :p :p (gebruik je fantasie)
Anonymous

Abel schreef:over tekoop gesproken...

[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/28853.jpg[/img]

dit is toch de "turbotwin" GTT?? let op extra intercooler

Staat WEER tekoop.. halfjaar geleden ook volgens mij.. maar dan ergens anders...

ik zeg lekker niet waar... :p :p (gebruik je fantasie)
Rechter-muisknop op de foto ==> eigensachappen ==. en wat zien wij bij URL staan ?? ===> http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/28853.jpg

Goh, vast marktplaats ;) :lol:

Maar het blijft zo'n engels getuned apparaat waar men de grootste verhalen over heeft en nooit de feiten ;) :lol:

Abel
Über-Spammer

:( :( :( Wat flauw dat je het verklapt.... :( :( :(
Abel
Über-Spammer

:D :lol: :D
Steven

Nee deze is van Remco, dit is niet de 'Turbowtwin' die nog over is. Kijk maar eens op het .nl forum...
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Matthijs schreef: Rechter-muisknop op de foto ==> eigensachappen ==. en wat zien wij bij URL staan ?? ===> http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/28853.jpg

Maar het blijft zo'n engels getuned apparaat waar men de grootste verhalen over heeft en nooit de feiten ;) :lol:

arg matthijs.

jij gelooft te veel je zelf.
Voorlopig heb jij ook nog helemaal niets waargemaakt.
en durf te wedden dat die turbotwin (grijze) echt wel sneller is dan jij denkt :p

oja en die blauwe misschien ook wel, maar die gozer die daar in rijd kan niet zo heel goed ermee om gaan zo ver ik heb gehoord.
Robert dB.

ach het lijkt wel of iedereen af en toe wat te zijken wil hebben...hoe snel, mooi en roestig een GTT dan ook is, het is en blijft allemaal persoonlijk.
Rob

Waarom er nu zoveel GTT's te koop staan ?
Omdat ik er nu een heb gekocht ! En daarom de andere verkoop. :wink:
Anonymous

Maik (WOOFER) schreef:
Matthijs schreef: Rechter-muisknop op de foto ==> eigensachappen ==. en wat zien wij bij URL staan ?? ===> http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/28853.jpg

arg matthijs.

jij gelooft te veel je zelf.
Voorlopig heb jij ook nog helemaal niets waargemaakt.
en durf te wedden dat die turbotwin (grijze) echt wel sneller is dan jij denkt :p

oja en die blauwe misschien ook wel, maar die gozer die daar in rijd kan niet zo heel goed ermee om gaan zo ver ik heb gehoord.
HAHA !! HAP HAP.... zat er op te wachten Maik....... :lol: :lol: :lol:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

waarom ze zo veel worden verkocht omdat er een nieuwe generatie op gang is ???? weet ik veel :lol:
Steven

Shhhht!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Tja er zijn mensen die gewoon altijd wat te zeiken hebben, iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil.
En ik ga mn GTT verkopen omdat ik n andere GTT wil, die helemaal naar mn zin is...(denk ik).

En blijf dus lekker verder rijden in "die stinkhokken" :lol: :lol: :lol:
Foeke

Robert dB. schreef:ach het lijkt wel of iedereen af en toe wat te zijken wil hebben...hoe snel, mooi en roestig een GTT dan ook is, het is en blijft allemaal persoonlijk.
everybody wants CLIO POWERRRRRRRRRRRRRRR ( volgens mij heb ik tegen de gtt rijders wat verkeerds gezegd) :D :D just kidding
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Hans R.

Vorig jaar rond deze tijd werden er ook meer te koop aangeboden.
Net zoals Steven al zei heeft het gewoon met de dure periode en het weer te maken.

Als er nu iets tegen zit dan hebben velen er vaak geen zin meer in, terwijl in de zomer als de zon schijnt dan denk je "ach vannavond maar weer ff klooien het is toch mooi weer"

It's a mind thing :wink:
Plaats reactie