renault clio 16v
-
Mijn vriendin is aan 't rondkijken voor 'n clio 16v. Wat is de tankinhoud en hoeveel km's rijd je er gemiddeld mee? 1:??
-
kom op man! Het is 'n vrouw hoor. 
Ooh ja, het is meestal stadsverkeer.

Zo weinig? Onder mijn 19 zit een 55-liter tank! Ennuh ik geloof nooit dattie op nuls staat, of duw jij je auto regelmatig naar de pomp?oxje schreef:tank maximaal 43 liter geloof ik, maar als ie bij mij op 0 staat tank ik altijd 35 liter ofzo erbij.
Dan rij ik er gemiddeld 350-400 km mee.
Maar soms trap ik aardig door

-
dus gemiddeld ongeveer 1:10. Mwah valt mee te leven toch?
Gaat ongeveer 50 liter in een volle tank.
Rustig rijden met lange afstanden rijd je tussen 1:12-1:13 (is voor m'n williams maar m'n vorige 16v verbruikte vergelijkbare aantallen)
Gemiddeld verbruik is ongeveer 1:10
Echt planken is 1:9 en lager.
Rustig rijden met lange afstanden rijd je tussen 1:12-1:13 (is voor m'n williams maar m'n vorige 16v verbruikte vergelijkbare aantallen)
Gemiddeld verbruik is ongeveer 1:10
Echt planken is 1:9 en lager.
-
oja, en nog 1 vraag. Gewicht van de clio 16v?
-
- Contacteer:
Die van mij is 995 kg op het kenteken .
nou een vriend van mij reed altijd 320 km op een tank.
heeft er nu een andere chip in gezet, rijd hij nu 380 gemm op een tank. scheeld nogal wat.
zelf nooit boven de 300 km gekomen, maar zal wel aan me blokkenkeus liggen. snel en slurpend.
heeft er nu een andere chip in gezet, rijd hij nu 380 gemm op een tank. scheeld nogal wat.
zelf nooit boven de 300 km gekomen, maar zal wel aan me blokkenkeus liggen. snel en slurpend.
-
- Contacteer:
Mijn clio heeft ook een andere chip en hij rijdt ongeveer 1:12 / 1:13 en dan rij ik niet rustig .
Ik heb dan +/- 450 km - 500 km als het lampje gaat branden en het pompje gaat pompen van de reserve tank .
Ik heb dan +/- 450 km - 500 km als het lampje gaat branden en het pompje gaat pompen van de reserve tank .
-
Dan is denk ik je vlotter goed versleten is.oxje schreef:Alstie op 0 staat, is ie gewoon nog niet leeg
Ik had dat probleem ook

Toen heb ik gewoon het dashboard uit elkaar gehaald en die wijzer eraf gehaald. Vantevoren had ik getankt en ik had toen wel het dashboard aan de bvedrading gehangen en dan het contact aan en dan de wijzer er mooi recht op zetten!!!!
Dan staat ie weer goed

ZO heb ik dat gefixed!! hihihi

Tankinhoud van de Clio 16v is 50 liter waarvan 5 liter reserve, gemiddelde actieradius is ongeveer 450 km.
Ik rij gemiddeld 300 km op volle tank, wat ik raar vindt als ik 4500 tpm rij zit ik gemiddeld op 1:12 en alles eronder en erboven zit ie al snel op 1:9 en de hele tijd planken verbruikt ie 1:5.
Ik rij gemiddeld 300 km op volle tank, wat ik raar vindt als ik 4500 tpm rij zit ik gemiddeld op 1:12 en alles eronder en erboven zit ie al snel op 1:9 en de hele tijd planken verbruikt ie 1:5.
-
weet iemand het praktijkverbruik van de rsi uit 1997
Ik vind dat eigenlijk wel logisch.RO 16v schreef:Ik rij gemiddeld 300 km op volle tank, wat ik raar vindt als ik 4500 tpm rij zit ik gemiddeld op 1:12 en alles eronder en erboven zit ie al snel op 1:9 en de hele tijd planken verbruikt ie 1:5.
Raar zou het zijn als het andersom was

Het is ook wel logischPloegah schreef:Ik vind dat eigenlijk wel logisch.RO 16v schreef:Ik rij gemiddeld 300 km op volle tank, wat ik raar vindt als ik 4500 tpm rij zit ik gemiddeld op 1:12 en alles eronder en erboven zit ie al snel op 1:9 en de hele tijd planken verbruikt ie 1:5.
Raar zou het zijn als het andersom was
Maar het vreemde is dat ik op 4500 tpm de volle pk's en koppel heb en dan rijdt hij het zuinigst, ik vindt dat maar vreemd.
Dat het een vrouw is wil niets zeggen.twingoturbo schreef:kom op man! Het is 'n vrouw hoor.
Ik rij bv. zuiniger als mijn vriendin, ze rijd ook een clio16V.
Probeer haar maar bij te houden

we ruilen. je geeft mij je reno nummer. en ik pak een computer uit de voorraad die daarmee overeen komt.Christian schreef:zet je hem der dan ook in ??dennis16v schreef:Christian schreef:waar haal je die chipsdie van mij mag ook wel zuiniger rijden
bij mijof bij menno
zet dr een chippie in. en we ruilen de computers om. piece of koekie
-
Stiekem houden vrouwen er wel van he?! HARD RIJDEN.Mickael schreef:Dat het een vrouw is wil niets zeggen.twingoturbo schreef:kom op man! Het is 'n vrouw hoor.
Ik rij bv. zuiniger als mijn vriendin, ze rijd ook een clio16V.
Probeer haar maar bij te houden
ik rij met m'n nieuwe blokkie nu ongeveer 450 kms op 43 liter (was 400)... wel altijd rustig warmrijden, maar plank 'm toch behoorlijk vaak op zowel snelweg als kom...
vriend van me met een '96er GP komt ook niet boven de 350 km...... maar die rijdt ook echt als een mongool (gem. 120+ binnen de kom)
vriend van me met een '96er GP komt ook niet boven de 350 km...... maar die rijdt ook echt als een mongool (gem. 120+ binnen de kom)
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Ik rijd meestal rond de 1:10 en dat zijn dan meestal veel korte stukjes binnen de bebouwde kom.
Als hij warm is wil ik hem nog wel eens lekker doortrekken bij de stoplichten.
Het schadelijkst wat ik ooit heb gereden is 1:8,5 en dat was echt vrijwel constant planken binnen de bebouwde kom.
Als hij warm is wil ik hem nog wel eens lekker doortrekken bij de stoplichten.
Het schadelijkst wat ik ooit heb gereden is 1:8,5 en dat was echt vrijwel constant planken binnen de bebouwde kom.
-
- Moderator
- Car: Megane
of gewoon een leuke clio S ollie heeft er nog 1 te koop ziet er leuk uit en rijd goedkoop 

-
[quote="twingoturbo"]Mijn vriendin is aan 't rondkijken voor 'n clio 16v. [quote]
Wat heeft ze er voor over ??
Wat heeft ze er voor over ??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En dan met planken nog steeds niet boven de 120 uit komen of niet tomhitman schreef:koop een clio 1.1lekker zuinig en licht
![]()
rij met gemak 550/600km op een tank hehehe
en dan plank ik ook![]()
tom

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport