Hoe accu verwisselen bij r19?
als je voor de MOTOR staat en links de accu hebt heb je ongeveer in het midden van de Paravaan(plastic kap bij je voorruit) een schroefje zitten .die draai je eruit ,Nu kan je het gehele plastic kap die over je accu zit verwijderen en Voila je kan bij de accu komen
ik hoop dat het zo een beetje lukt

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
vrij simpel,maar even met handleding
Je moet eerst een schroefje verwijderen in het midden van je tussenschotplaten (deze platen zijn zwart)
dan kan je makkelijker bij de accu.Je moet dan een lange pin los draaien (sleutel 10 of 8als ik me niet vergis)deze bevind zich direct naast de accu,als deze los is dan moet je de accupolen los maken en dan licht je de accu er zo uit.
Ik denk dat ik zo alles heb gehad,wat denk de rest van de r19 freakz

Je moet eerst een schroefje verwijderen in het midden van je tussenschotplaten (deze platen zijn zwart)
dan kan je makkelijker bij de accu.Je moet dan een lange pin los draaien (sleutel 10 of 8als ik me niet vergis)deze bevind zich direct naast de accu,als deze los is dan moet je de accupolen los maken en dan licht je de accu er zo uit.
Ik denk dat ik zo alles heb gehad,wat denk de rest van de r19 freakz

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
graag gedaan,daar is het forum voor.
zo help je elkander een beetje
zo help je elkander een beetje
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Accu kun je in principe overal vandaan trekken. Weet niet of er betere merken zijn ofzo. Let er wel op dat de accu genoeg amperes heeft. (als je stuurbekrachtiging hebt) als je een (zware) versterker hebt is een gelaccu mischien een optie.
-
Als je er veel audio e.d. op aan wil sluiten kun je gaan voor een Optima
Goedkoop is gewoon ff naar de onderdelnboer (lasaulec, ferwerda, brezan) type auto doorgeven, bladiebla en heb je een nieuwe accu van goede kwaliteit. Veel goedkoper zal je dan niet lukken denk ik.FrankR19 schreef:Maar geen goedkope adresjes ofzo, of een internet bedrijfje... Ik woon in de buurt van dordrecht.
Daarom zeg ik, onderdelenboerFrankR19 schreef:Ik heb wel een audio installatie en de prijs scheelde niet zoveel geloof ik. Maar het gaat erom een goedkoop adresje te vinden, want een echte dealer zet je af.
zoals bijvoorbeeld Lasaulec, Ferwerda en Brezan
Veel goedkoper zal het echt niet worden hoor.
Autorijden kost nu eenmaal geld he