Ik heb weer een probleem
Mijn bosch dumpvalve is lek, toen had ik met een andere bosch valve (nieuwe), van Jelmer, getest of het echt daar aan lag. Toen was het probleem opgelost. Ik heb nu een bailey's groep a zuiger valve (nieuw) en erin geschroefd maar nu lekt er iets nog steeds. Als ik gas in trap komt mijn turbo druk niet boven de 0,4 a 5 bar uit en hoor ik veel lucht dat ontsnappen. Ik heb mijn slangen gechecked en kan zo snel geen scheur of losse slang vinden.
Iemand opties?
Laatst gewijzigd door Ben op di 3 dec 2002 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb ff een testje gedaan als ik mijn duim op het kleine tuutje houd en lucht dicht hou en dan op de cilinder druk via het gat duw ik hem met redelijk gemak open en hoor ik de lucht ergens ontsnappen. En het ontsnapt niet bij mijn duim, Zit de rubberen ring dan niet goed of komt het doordat hij nieuw is en er nog steeds vettigheid langs de cilinder glijd?
Ik heb na lang zoeken een minescuul scheurtje van 5 cm gevonden
Heb dit keer alle slangen maar eens krom gebogen en met licht erin geschenen of ik iets vinden kon.
Precies onder het naadje van de klemring zat het "scheurtje". Uitlachen is toegestaan
Wie heeft er in de buurd van 't Gooi een goede slang van intercooler naar carb te koop?
Ik heb het tijdelijk opgelost door een stuk slang eraf te knippen, maar nu is hij eigenlijk aan de korte kant...
Ik heb na lang zoeken een miniscuul scheurtje van 5 cm gevonden
Heb dit keer alle slangen maar eens krom gebogen en met licht erin geschenen of ik iets vinden kon.
Precies onder het naadje van de klemring zat het "scheurtje". Uitlachen is toegestaan
Wie heeft er in de buurt van 't Gooi een goede slang van intercooler naar carb te koop?
Ik heb het tijdelijk opgelost door een stuk slang eraf te knippen, maar nu is hij eigenlijk aan de korte kant...
Ben schreef:Ik heb na lang zoeken een miniscuul scheurtje van 5 cm gevonden
Hehe, en, hoe voelt dat nou? Heb je net genoeg aan, niet?
Dat voelt ruk als je al die tijd al met zo'n rot scheurtje rond hebt gereden en wel 4x die rot slangen gechecked te hebben
Maar goed hij spint weer in zijn 3 bij planken en daar doen we het voor
Dump valve gaat trouwens open staan bij 1 bar helaas...
Zijn er sterkere veren zonder dat de vroege afblaas tijd stip ten koste gaat, ik bedoel bij weinig bars...
Ik heb na lang zoeken een minescuul scheurtje van 5 cm gevonden
Wie heeft er in de buurd van 't Gooi een goede slang van intercooler naar carb te koop?
Ben schreef:Ik zie dat ik met mijn ei hooft de verkeerde slang aangeduid heb. Ik moet de slang van turbo naar intercooler hebben met overdruksensor in de slang.