hallo mensen, ik was wat aan het surfen en kwam dit tegen,mini turbo????[img]http://www.atmox.com/sii/turob_4.jpg[/img]
je zet dit systeem tussen benzinepomp en carburateur,iemand hier wel eens van gehoordt ???
dit is de site url http://www.atmox.com/sii/turbo.htm
greetz marco
raar turbo systeem
Bla bla bla. Magnetic conditioning, ik denk het ook ja! Geloof er geen klap van.miniturbo schreef:Our MINITURBO is a fuel enhancement device, based on magnetic conditioning of the fuel molecules. Power boosts and fuel savings of over 10% are easily possible.
Paced directly into the fuel line, MINITURBO creates a continuous magnetic field to condition the fuel.
ohh, das dus net zoiets als zo'n waterontharder. door de magnetische werking worden de moleculen dus verandert/ in de goede volgorde gezet/ vul zelf maar wat onzin in.Matijs schreef:Bla bla bla. Magnetic conditioning, ik denk het ook ja! Geloof er geen klap van.miniturbo schreef:Our MINITURBO is a fuel enhancement device, based on magnetic conditioning of the fuel molecules. Power boosts and fuel savings of over 10% are easily possible.
Paced directly into the fuel line, MINITURBO creates a continuous magnetic field to condition the fuel.

... wou ik ook net zeggen ...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ok ik heb het dan wel gelezen maar kom nergens het woord diesel tegen. Kan aan mij liggen hoor.
Het zal best een "amazing discovery" zijn maar waarom kan het niet werken??
Gr. Frits
Het zal best een "amazing discovery" zijn maar waarom kan het niet werken??
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En waar kan ik dat aan zien?? Het er ook geen verstand van.
Gr. Frits
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
ja iedere renault kenner herkent hier onmiddelijk een diesel in. je ziet op de foto zo de dieselpomp staan
Een paar jaar terug kwam er ook een vent bij ons op het werk en die had ook zoiets.
Dat waren dan een soort klemmen met magneten erin die je over de inspuitleidingen moest klemmen.
Ik mag er altijd wel om lachen
Dat waren dan een soort klemmen met magneten erin die je over de inspuitleidingen moest klemmen.
Ik mag er altijd wel om lachen