[R5GTT]Motordemper.
ik ben de gelukkige eigenaar geworden van een dikke LASER uitlaat,,,en jawel die van een motor.Nou was mijn vraag zijn er hier mensen die zoiets wel eens onder een gtt hebben gebouwd???want ik ben erg benieuwd wat voor soort geluid eruit zal komen als je zoiets onder je auto maakt 

Ik ook dus bouw dat ding eronder 

dat is wel de bedoeling ja,,,maar dan wel op een aparte manier,,,dus niet op de manier zoals het hoort,,,dat de demper mooi achter het uitsparingtje komt in je bumper (waar hij hoort)maar overdwars,zodat je de hele demper ziet
,,,dus dat word weer zagen in de bumper

Meen je dit wil je hem overdwars laten zien,dit vond ik bij de volvo's al niet mooi maar zeker niet bij een renault(trouwens dan moet je echt veel van je bumper af halen).
ik dacht dat het juist wel gaaf zou staan,,,ook omdat juist niemand dat heeft,,en ach eerst maar een kijken waarneer ik hem eronder ga hangen,,,maar ik heb wel vaker bij honda,s gezien dat ze motordempers gebruiken als uitlaat,en er schijnt een erg bruut geluid uit te komen,,,dus wie weet
Kan je als hij eronder zit, er een geluidfragment van maken, ik wil dat gave geluid wel eens horen. 

He! nu is die weer rood.
Ff aan Jeroen Lubkin vragen die heeft er eens 2 onder gehad
Kijk ff in het topic van een cupauto te koop. Daar staat op de 2e foto ook een klein beetje van een witte 5. Dan zie je net die ene demper

Kijk ff in het topic van een cupauto te koop. Daar staat op de 2e foto ook een klein beetje van een witte 5. Dan zie je net die ene demper

5 GT Turbo '88 GT5
oke thanks
-
- Moderator
- Car: MB
deze foto dus met de witte GTT op de achtergrondRoy (Signaalkabel) schreef:Ff aan Jeroen Lubkin vragen die heeft er eens 2 onder gehad![]()
[img]http://home.wanadoo.nl/hhpeters/tekoop/cup2.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
Amerika??
Ik had ergens gelezen dat in Amerika de Renault 5 GTT niet toe was gestaan of zo..
(wie weet hier een antwoord op ??)
Ik had ergens gelezen dat in Amerika de Renault 5 GTT niet toe was gestaan of zo..
Misschien stomme vraag, maar mag je je DEMPER uberhaupt wel achter je bumper hangen? En waar wou je me aanmaken vraag ik me dan af...?
Ik denk dat ed bedoelt dan je in Japan en Amerika onder zowat alle auto's motordempers zitten.Maik (WOOFER) schreef:Amerika??
En niet allen onder een GTT
ja ik bedoelde onder alle andere auto's 
heb enkele fotosessie gezien van shows in florida of tokyo, je zag gewoon geen andere uitlaat hehe
ma wrom is die gtt niet toegestaan in amerika? Zeker niet te groot genoeg voor die vetzakken? hmm no spang bij stoplicht trek je die chevvie v8 toch uitelkaar and that's what matters!

heb enkele fotosessie gezien van shows in florida of tokyo, je zag gewoon geen andere uitlaat hehe
ma wrom is die gtt niet toegestaan in amerika? Zeker niet te groot genoeg voor die vetzakken? hmm no spang bij stoplicht trek je die chevvie v8 toch uitelkaar and that's what matters!
-
- Contacteer:
Laat ik ff voor zijn voor dat iemand anders het verteld.Dit is niet mijn eigen idee geweest maar ik heb t gestolen van de auto van carisma(grijze gtt)
Vond het een bruut gezicht en dacht dat wil k ook!!
Dus twee dempers een lasapparaat en een vrije zondag middag en zie daar twee in de midden!
En een geluid!!! Prachtig,heb er spijt van dat ik ze verkocht heb.Maarrrr de is wat nieuws op komst!!
Vond het een bruut gezicht en dacht dat wil k ook!!
Dus twee dempers een lasapparaat en een vrije zondag middag en zie daar twee in de midden!
En een geluid!!! Prachtig,heb er spijt van dat ik ze verkocht heb.Maarrrr de is wat nieuws op komst!!
-
ken je niet iets leuks lassen voor mijn rsi, want niemand wil dat ding van me kopen..