Spuit de bouten die los moeten vast in met kruipolie/WD40, scheelt weer
En hoe kom ik daarbij als ze niet op de brug staan? Beetje op de grond gaan liggen ofzo?Mrtn schreef:blokbouten (3 stuks, 2 voor, 1 achter)(van je motorsteunen), bouten waar je ontsteking aan vast zit op je schutbord, massakabelverbindingen enzo, wat je leuk vind![]()
Verder zullen de bouten die zich onder de kap bevinden niet zo snel rotten, maar spuit maar raak, kan nooit kwaad![]()
Doe i.i.g. wel je motorsteun bouten, die kunnen zo vast zitten dat je rubber er van scheurt als ze eenmaal rond gaan draaien (niet bang worden hoor nu)
Bij alle 2 de auto's
Vetski, wanna hear! Wanna see!chris-r19 schreef:Bespeur ik hier enige vrijving?????![]()
![]()
![]()
yessss vandaag is mijn r19 klaar,met nieuwe strakke lak,nieuw gespoten spoiler en kwaadkijkers
de de- en montage kosten gaan ze proberen te verhalen op het spuitbedrijf die mij heeft laten wachten.
eeeennnnn!!!!! jawel
eindelijk na lang wachten een PECO sportuilaat,
dus ik heb eenop mn gelaat hebben.
je heb mijn nummer he maar daar gaan we nie vanuit he!jeroen.k schreef:kheb gewoon blind vertrouwen in je!
Maar er mag sowieso niks fout gaan, anders heb ik maandag geen auto om naar mn werk te komen!
maaruh mocht het nu verschrikkelijk k#t gaan met overbouwen dan moet ik Ad gewoon afbellen!
Maar ik neem aan dat als jij vrij krijgt het best moet lukken!
Tuurlijk niet!Hooliead schreef:je heb mijn nummer he maar daar gaan we nie vanuit he!jeroen.k schreef:kheb gewoon blind vertrouwen in je!
Maar er mag sowieso niks fout gaan, anders heb ik maandag geen auto om naar mn werk te komen!
maaruh mocht het nu verschrikkelijk k#t gaan met overbouwen dan moet ik Ad gewoon afbellen!
Maar ik neem aan dat als jij vrij krijgt het best moet lukken!
idd mijn pa heeft een klus (en dus de bus nodig) en ik moet om 17.00 werken tot 20.00 uurjeroen.k schreef:Alleen jammer dat hij 's middags niet kan!Mrtn schreef:Ophalen kan zaterdagmiddag al hoor Ad, dat blok in jeroens wagen gaat er het eerst uit![]()