Hello,
Ik ga binnenkort m'n Clio 16V herspuiten en zou dan graag de koffer dichtwerken.
Weet er iemand hoe ik de koffer dan van binnenuit kan openen ? Waarschijlijk met simpel drukcontactje dat pompje aanstuurt die je aan stangetje hangt voor openen slot.
Vraag is nu of er nog iemand dit al gedaan heeft, of er zulke "op maat" pompjes voor bestaan ...
Iemand tips ??
Thx
Bert
toegewerkte koffer Cio 16V
op maat bestaan deze niet, is altijd universeel, maar is een makkie om in te bouwen . Zoals je zelf zegt : knopje, motortje, stangetje, slot 
-
Jaja, ik heb ook zo'n heel mooi motortje van ATAF thuis liggen/in de auto, die ik nog steeds moet betalenbruno @af schreef:op maat bestaan deze niet, is altijd universeel, maar is een makkie om in te bouwen . Zoals je zelf zegt : knopje, motortje, stangetje, slot
Ik kom nog wel een keer naar Sint-Niklaas en deze keer zal ik met mijn auto verder komen dan de parklaan en niet lopend de plezantstraat inkomen

Nick (germanstyle) schreef:Jaja, ik heb ook zo'n heel mooi motortje van ATAF thuis liggen/in de auto, die ik nog steeds moet betalenbruno @af schreef:op maat bestaan deze niet, is altijd universeel, maar is een makkie om in te bouwen . Zoals je zelf zegt : knopje, motortje, stangetje, slot, maar dat komt wel goed Bruno!! Was ja niet om begrijpelijke redenen op de ITS.
Ik kom nog wel een keer naar Sint-Niklaas en deze keer zal ik met mijn auto verder komen dan de parklaan en niet lopend de plezantstraat inkomen![]()
mij is het 2 x gelukt om er heel weg te komen

-
Bestel er 1 bij Bruno. is het makkelijkste. Heb je ook gelijk een goede. Dit is mijn 2e al. Eerst had ik er 1 uit Duitsland, dat is prutkwaliteit. Dat zijn die dingen van EURO 40, die altijd in de tuningboekjes staan.Beire schreef:Okee thx,
Zal dan maar eens op zoek gaan naar zo'n universeel geval.
Laatst gewijzigd door Nick (germanstyle) op ma 4 nov 2002 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bruno heeft ze op voorraad.Beire schreef:Aha lees ik het goed, zijn die te vindne in winkel in St-Niklaas ??
Dat zou makkelijk zijn, moet ik helemaal niet ver zoeken. Iemand goed adres anders ?
Bert
Zit in Sint-Niklaas.
Kosten:
-EURO 100 voor die met een drukknop
-EURO 200 voor die met afstandbediening
voor de clio moet je er één hebben met een kabeltje aan, deze zijn sterker en kunnen alleen maar trekken . Een clio heeft een heel sterk slot in de koffer, en krijg je, dacht ik toch, niet open met zoeen als Nick (duwen en trekken, naargelang de aansluiting).
van waar ben je Bert ??
close ...
kom maar eens af :
ATAF Sint-Niklaas
Plezantstraat 174
9100 Sint-Niklaas
03/7651374

kom maar eens af :
ATAF Sint-Niklaas
Plezantstraat 174
9100 Sint-Niklaas
03/7651374