auto start niet

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
marco

nou mensen ik heb het volgende probleem,gister viel mijn gt uit en kreeg hem niet meer gestart :evil: ,natuurlijk eerst zelf gekeken maar kon niks vinden, dan maar pat erbij ahlen , met pat aan het kijken en aan het proberen ,kwamen er dus achter dat de auto dus niet meer vonkt,nu heb ik van michel een andere ontsteking gekregen om te proberen , ik ingebouwd en dat was het ook niet :( ,toen een nieuwe sensor ingeboud op het vliegwiel die voor de stroom zorgt van de ontsteking ,ook niks :( ,ik ben nu dus best einde raad , en zekers met de meeting in het vooruitzicht,waar ik dus ook echt bij wil zijn,wat kan dit zijn mensen,

1 hij krijgt benzine
2 heeft nieuwe bougies
3 nieuwe ontsteking
4 nieuwe sensor

zou het mischien iets kunnen zijn met de verdeler kap en rotor????? ik weet het echt niet meer wie heeft een oplossing!!!!!!

greetz marco
Laatst gewijzigd door marco op vr 1 nov 2002 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Matijs
Contacteer:

Nieuwe verdelerkap en nieuwe bougiekabels? Verdelerkap kost haast niks, meteen ff doen.
Menno

verdeler en rotor sluit je uit door te kijken of de kabel van je bobine wel vonkt.

't klinkt een beetje alsof je een probleem hebt met de voeding/relais van je ontstekingsmodule.

check eens of ie prik heeft.
rev it like a rental
Merijn.V
Contacteer:

Dit klinkt als een doorgeslagen rotor.

Heb ik ook gehad.

Dat kun je controleren door een bougie eruit te halen en dan iemand te laten starten terwijl je de bougie tegen het chasis houdt. Als hij niet vonkt, is de kans erg groot dat je er een nieuw/ander rotortje in moet doen.

Als de bougies wel vonken, dan ligt het NIET aan je rotor.

Succes!
Anonymous

Geef het topic even een beter naam dan dit,weet iedereen waar het over gaat.
marco

nou ik weet het dus ,de ontsteking krijgt geen stroom??????,weet iemand wat de voeding is van de ontsteking,ik weet dat het de eerste stekker is maar welke van de drie kabels is het ??????
marco

Menno schreef:verdeler en rotor sluit je uit door te kijken of de kabel van je bobine wel vonkt.

't klinkt een beetje alsof je een probleem hebt met de voeding/relais van je ontstekingsmodule.

welke relai menno, waar kan ik die vinden??
Menno

welke kabel 't is weet ik ook niet. mot wel in een boekie staan. Meten!

't relais zit volgens mij in de ruimte achter je schutbord.
rev it like a rental
gille
Contacteer:

marco schreef:
Menno schreef:verdeler en rotor sluit je uit door te kijken of de kabel van je bobine wel vonkt.

welke relai menno, waar kan ik die vinden??
probeer eerst die van de onsteking,die zit vlak naast de onsteking
marco

oke mensen thx voor jullie sugesties maar we zijn eruit,pat heeft het weer eens gevonden waar het aan lag,thx pat :D ,de kabel van de pingelsensor maakte sluiting en daardoor deed de gehele auto niks,maar hij doet het nu weer :D ,ben weer in mijn nopjes en ik zou zeggen tot zondag :D

greetz marco
Patrick L.

Oef, gelukkig Marco!
Plaats reactie