[clio1.4] past een 1.2 kop? of het complete blok?

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Ad van Haperen
Contacteer:

Hallo zoals jullie misschien wel weten heb ik mijn blok (in ieder geval de kop) in de soep gereden en dat heb ik hier ook gepost. Nu kreeg ik van iemand het aanbod om JAJA GRATIS!!! een 1.2 blok op te komen halen met een lekke koppaking (das dus nie zo'n heel groot probleem) nu vraag ik me alleen af zou de kop van een 1.2 motor passen? ben er eigenlijk van overtuigd van niet (want ik heb een energy motor en dat is volgens mij helemaal anders) maar is het dan misschien mogelijk het complete blok over te hangen? of zjin daar ook veel aanpassingen voor nodig?
Abel
Über-Spammer

lastig om het zo ff te zeggen. Kijk eens of je de type nr. kunt achterhalen. van die 1.2 Of zijn dat soort dingen bekend hier op het forum..

Arjan had nog een complete energy blok liggen. mischien kun je die kopen en zet je de kop over. blok was goed.
Ad van Haperen
Contacteer:

welke arjan?

arjan meld je please!
jeroen.k

Ok, ff een beetje namens Ad (en wil het zelf ook weten). Zoals mischien bekend ga ik in mijn 19 1.4e een 1.7 mpi blok bouwen.

Mijn oude 1.4e blok gaat Ad dan van me overnemen voor zijn Clio. De vraag is gaat dit exact passen? R19->Clio? Is de kabelboom gelijk? En de steunpunten ook?

Oftwel als hij dit blok van me meeneeemt. kan Hij dan gewoon het blok erin hijsen, aansluiten en wegrijden? :D
Plaats reactie