Aanhaalmomenten + kabelboom

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
16klepper

Ja we gaan weer vrolijk door met het in elkaar bouwen van mn nieuwe motor, maar ik moet nu de spruitstukken, thermostaathuis, vliegwiel en bak er weer op knopen. Met hoeveel Nm moeten deze aan het blok gezet worden??

Ow ja, de kabelboom: is het normaal om die al aan de motor te maken en aan te sluiten en dan het blok erin, of is het makkelijker om de boom in de auto eraan te maken? (t lijkt me makkelijker om dit voordat t blokkie erin gaat te doen, maar ja wie ben ik?)

Enne....heeft iemand ook nog een schemaatje van de aansluiting van de kabelboom? Los dat wou nog wel, maar nu weer vast......... :D
Robke
Car: Lexus IS250

Alles gewoon goed vastzetten, wel uitkijken met de kop, dis is van aluminium dus die boutjes draai je makkelijker dol. De rest gewoon goed strak zetten, dan is het allemaal goed.

Het is veel makkelijker om eerst de kabelboom eraan te knopen en dan pas het blok erin te hangen, als je goed kijkt naar waar alle stekkertjes moeten komen en hoe de kabelboom heeft gelopen, is het geen probleem.
Ik heb het bij mijn wagen precies hetzelfde gedaan en dat ging gewoon allemaal goed.

Succes.
16klepper

Tja maar is er nou echt niemand die de aanhaalmomenten weet?
Stefijn

Jij -> Bibliotheek -> autovraagbaak
16klepper

Owkee, het zit er allemaal weer op, t blok kan er bijna weer in.
Plaats reactie