Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Jaaaah dan neem ik die mee Trouwens kan niet komen met mijn eigen auto, ik ben mijn nummerplaat verloren ??? wazig ... kan hem nog niet meer vinden ook nog niet. Gaat weer centen kosten gvd. ..
ik dacht zo misschien is het handig als iedereen van ons hier even zijn e-mail adres zet dan kunnen we elkaar toch berijken als het hier weer eens plat gaat de mijne is waleco66@hotmail.com o en ik heb msn
wilco blue schreef:ik dacht zo misschien is het handig als iedereen van ons hier even zijn e-mail adres zet dan kunnen we elkaar toch berijken als het hier weer eens plat gaat de mijne is waleco66@hotmail.com o en ik heb msn
ja, als het forum nie werkt zie je dit dus ook niet, adressen zie je ook onder profile van de betreffende persoon
Klopt, als het forum niet werkt hebben we er niks aan...maar we kunnen elkaar wel effe in msn toevoegen natuurlijk! Dan kunnen we dus wel altijd contacten!!
En ook ik ben er niet aanstaande donderdag...ik heb jammergenoeg een belangrijk tentamen vrijdag om 09.00 uur in Eindhoven en ik weet toch dat ik niet op tijd naar huis ga. En ik moet deze perse halen!
Rob aka hajong schreef:Hoera, ik heb vandaag weer eens gereden in de GTT!
De uitlaat lekt nog een beetje ,maar het rijdt!
Gelukkig, wat was nou het probleem? Ik ben bang dat ik met hetzelfde zit. Koppaking vervangenvaneen 5 GTR, maar wagen start niet meer, wel vonk en benzine, geen verbranding. Ontsteking dus waarschijnlijk, graag tips.
Ja Rob, nu zijn we natuurlijk allemaal razend benieuwd naar het probleem en nog meer naar de oplossing. Misschien helpt het Patrick ook nog wat vooruit!
Ik had van Riel begrepen dat Ger er ook was? Wel leuk. Dus je GTT doet ut niet meer, balen , flink balen zeg Dat vijfje waar ik mee bezig was is ook afgeschreven, motor tikt als een idioot. Waarschijnlijk is er iets met een zuiger, mischien door de hitte beschadigd, er zit ook nog steeds water bij de olie, waarschijnlijk een lek tussen carter en cilinder/-bus, ik weet ut niet
dank je marco,ja ik ben er niet aan toe gekomen door omstandigeheden.
maar goed alles is geregeld nu hoop dat het een leuk verslag geworden is,sorry robert voor het uitblijven van reaktie mijnerzijds
Zoals jullie zien, heb ik weer toegang tot het forum... Ik denk dat ik aanstaande donderdag heel effe (half uurtje of zo) langs kom.... Zal dan wel tegen 21.30 uur zijn.... Maar beloven kan ik niks helaas....