Open luchtfilter systeem voor RSi of gesloten systeem (maar dan wel K&N filter, niet standaard)
Merken, prijzen ? Whoosh geluid ?
Open luchtfilter systeem voor RSi
-
Beter laat dan nooit turboman..
Gisteren een Green Twister laten monteren door Jeroen Lubking. Dit is een alu filterhuis, met een slang naar de voorbumper.
1) ziet er geweldig uit
2) ik heb het idee dat mijn auto wat makkelijker optrekt (reageert beter op het gas bij wat hogere toerentallen)
3) bij de hogere toerentallen geeft ie een mooie , diepe en nette vroaaaaaam
Wat mij betreft een aanrader!!!!
Gisteren een Green Twister laten monteren door Jeroen Lubking. Dit is een alu filterhuis, met een slang naar de voorbumper.
1) ziet er geweldig uit
2) ik heb het idee dat mijn auto wat makkelijker optrekt (reageert beter op het gas bij wat hogere toerentallen)
hoeveel kost die grap ?[rsi]peerke schreef:Beter laat dan nooit turboman..
1) ziet er geweldig uit
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
ik heb bij vele gehoort dat een openluchtfilter niet goed is voor de motor,ik wou het eerst ook hebben,maar uit voorzorg doe ik het niet.
heb mn filterhuis omgebouwt zodat het orginiele model er in kan,zit wel K&N vervangengsfilter in.
heb mn filterhuis omgebouwt zodat het orginiele model er in kan,zit wel K&N vervangengsfilter in.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
even voor alle duidelijkheid...
De twister is dus geen open luchtfilter he!!
http://www.turboman.nl/renaultcliorsi.html
RSi site updated, nu met de brochure van de RSi Longchamp !
RSi site updated, nu met de brochure van de RSi Longchamp !
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
excuse moi,dat wist ik niet[rsi]peerke schreef:even voor alle duidelijkheid...
Renault Megane Coupé 2.0 16v
- Geert Claes
De twister zou volgens green beter zijn dan een gewone kelk. Dat wisten ze ons bij green te vertellen toen we vorig jaar op autotechnica waren. Omdat de lucht gedwongen word om te traaien (twisten) zal er door de centrufugaalkracht al een deel vuil naar de buitenkant gaan.
Maar helemaal weet ik het niet meer.

Maar helemaal weet ik het niet meer.