verleggen slangen luchtfilter
ik wil mijn slangen die de lucht aanzuigen naar t luchtfilter een beetje verleggen zodat deze minder warme lucht aanvoeren..Iemand een idee welke kant ik ze t beste op kan leggen? T gaat om een 1.4...Die slang voor de koude start die leid naar boven t uitlaatspruitstuk heb ik nu naar beneden gebogen, dus met de opening achter de grille...Maar dit schiet niet echt op, veel te klein. Kan ik deze naar onder mijn bumper verleggen of wordt de slang dan te lang?
niemand een idee??
-
Vraag MyZ eens .. ik weet dat hij dat ook heeft gedaan voor zijn Clio. Was wel een 2.0 Turbo clio 
Bij mijn willie liep er een slang vanuit het luchtfilterhuis naar het klepje naast de mistlamp.Dit was een vuisgrote opening en er liep dan ook ook een vuistdikke slang onder het orginele luchtfilterhuis met K&N-vervangings filter in.haaz (lambal) schreef:ik wil mijn slangen die de lucht aanzuigen naar t luchtfilter een beetje verleggen zodat deze minder warme lucht aanvoeren..Iemand een idee welke kant ik ze t beste op kan leggen? T gaat om een 1.4...Die slang voor de koude start die leid naar boven t uitlaatspruitstuk heb ik nu naar beneden gebogen, dus met de opening achter de grille...Maar dit schiet niet echt op, veel te klein. Kan ik deze naar onder mijn bumper verleggen of wordt de slang dan te lang?
Met dit klepje verwijderd zat er een geforceerde koude luchtaanvoer. De slang was ca 80 cm lang met redelijk kronkels.
Het verschil in acceleratie tussen met de slang zo gemonteerd en als de slang los was, was echt bizar.