ff laten meegenieten
bij deze dan het eerste fototje van me grijze clio.
nu met de nieuwe 17inch maxi speedlines eronder + soorverbreders.
morgen voor de 2e keer rdw keuren. eerste keer waren ze niet zo blij met me. liep een oliespoor van voor naar achter. + afkeur op mistlamphoogte en benzine slangen. hopen dat het morg beter gaat.
daarna kan er pas daadwerkelijk aan gewerkt worden. ander interieurtje,kooi erin andere gordels en noem maar op.
[img]http://members.lycos.nl/cliomaxi/plaatjes/maxi.jpg[/img]
nu met de nieuwe 17inch maxi speedlines eronder + soorverbreders.
morgen voor de 2e keer rdw keuren. eerste keer waren ze niet zo blij met me. liep een oliespoor van voor naar achter. + afkeur op mistlamphoogte en benzine slangen. hopen dat het morg beter gaat.
daarna kan er pas daadwerkelijk aan gewerkt worden. ander interieurtje,kooi erin andere gordels en noem maar op.
[img]http://members.lycos.nl/cliomaxi/plaatjes/maxi.jpg[/img]
Netjes 

Laatst gewijzigd door Anonymous op di 24 sep 2002 12:12, 3 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Lijkt idd zo, maar het is de koplamp die te ver naar beneden ligtZeeuw schreef:Ligt de motorkap er op de foto nog los op, dennis?

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
pciesBas schreef:Lijkt idd zo, maar het is de koplamp die te ver naar beneden ligtZeeuw schreef:Ligt de motorkap er op de foto nog los op, dennis?
er zit normaal zon handig plastic dingetje tussen !
errug mooie wagen dennis....
Zeeuw schreef:Ligt de motorkap er op de foto nog los op, dennis?
yep. lamp ligt los. en zit nog geen strip in. maar het kappie lag ook los. moet ook nog het 1 en ander in de bumper qua lampen en plaatjes. zit er inmiddels allemaal al in. + fase 2 grilletje
is dit niet op de oprit bij menno ?dennis16v schreef:Zeeuw schreef:Vind dat andere, blauwe gevaarte ook wel wat hebben.
tja een 21 quadra. saai hoor.
Daar staan altijd van die saaie bakken :-D
-
Ik vind em vet!!!!!!!!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Contacteer:
Ziet er strak uit, leuk bumpertjuhhhhhhhh !!! 

-
Vette bak man!!! Ik houd normaal echtn iet van spoilers, maar dit is echt heel erg mooi
Strakkebak dennis.
Strakke bak!
Strakke bak!
Echt gaaf, past er precies bij.Mijn laguna staat nu ook bij de spuiter voor wat vleugel en skirts werk,als hij klaar is zet ik wel een foto op het forum. 

-
- Moderator
- Car: Megane
Zeer en zeer vet geen worden verder er voor zo mooi

-
- Contacteer:
WOW hee das echt VET super man! alleen moet er geen motorkap met luchthapper op? of heeft hij die koeling daarvan nie nodig? of heb je daar weer iets anders voor?
Errug gaaf!!! Mooie die witte wielen eronder.
Succes bij de RDW.
Succes bij de RDW.
Clio Grand Prix 16V (404)
-
- Contacteer:
GEILE BAK
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Gdennis16v schreef:Valstrik schreef:Mag ik vragen wat die velgen kosten? Vind ze namelijk errug mooi.
tuurlijk mag dat. velgen kosten als ik me niet vergis 420 euro per velg ex..... btw en bandjes
GODDAMN! Dat is niet mis, zeg... Voor dat geld kan je een mooie GT kopen!