golden tulip rally

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Tijn schreef:Je hebt achterberg en achterberg... andere nokkenas, andere klepzetelhoek, andere kleppen, dat soort dingen mogen dus allemaal niet.... blueprinten met de originele specs en chiptunen mag wel. motorisch moet een groep N auto bijna standaard blijven. Marcel heeft een blok van DBM van een jaartje of wat terug, met een redelijk wilde chip er in (het ding vlamt enorm uit de uitlaat) en gaat voor een Groep N williams heel best van zijn plek.

Een maxi megane heeft een gr.A blok met enorm veel titanium onderdelen (kleppen , nokkenas geloof ik ook) er in, cmpleet andere kop en er is bijna niets gelijk aan de standaard motor. Daar komt zo'n 280 - 290 pk uit.
Helemaal waar, bovendien zit er in zo'n Maxi blok op zijn minst voor 30.000 gulden aan speciale electronica in.
Dat is absoluut niet meer vergelijkbaar met een standaard Clio/Megane blok.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
gille
Contacteer:

Verder is het couperen natuurlijk onzin. Als de berm zahct is ok, maar anders neemt niemand het risiko. Want een kromme velg kan ook leeglopen en dan ben je nog meer tijd kwijt. Dat is juist het leuke van rally, de afweging tusen hard rijden en de finish halen. De hele tijd couperen en je zult nooit een klassering maken...

gijs[/quote]tuurlijk das waar ,en dat maakte het vroeger zo tof,kost ook een pak geld maar zoals nu,ik kon vroeger met een celica 4wd turbo rijden voor de prijs waar jullie nu betalen en dat ding was mini groep A,dus is zoals je zegt je rijd met andermans centen en daar moet je heen voegen,dus misschien wel goed dat ik op tijd stopte ook vanwege het financiele karakter,en zoals elke mens wil je beter en beter, en dat beter kost hopen geld.en dat maakt het amateur(no offence maar we zijn nu geen blijvelds, of loix) gebeuren peperduur.
Marco16V
Contacteer:

gerjan schreef:
Marco16V schreef:Vrijdagavond ben ik er ook.
Clio 16V Grandprix (williams blue)

Ik heb ook een grand prix (staat bij service terein) kom maar langs als je wilt ik ben zelf monteur bij Stichting KEHA rallysport staat wel op service terein. Groeten gerjan.
Jammer dat ik je reactie nu pas lees, heb je auto niet zien staan. Ik had hem ook vooraan staan bij het service terrein, vlakbij de benzine tank plaats.
Volgende keer dan maar, Euregio??
Clio Grand Prix 16V (404)
Plaats reactie