nu heb ik wat kleine vraagjes:
1. booskijkers mogen tegenwoordig toch tot 18% of 20% ??
2. spoorverbreding mag (max. 3% afwijken van org) ??
3. spuiten van knippers mag nog steeds niet (hier heb ik een sloopsetje voor geleend dus geen probleem)??
4. een reservewiel in je auto is dat verplicht?? zo ja dan moet ik die ff terugleggen
5. Een dubbel uitlaatsysteem (L+R) lijkt me geen probleem hier in NL (ik heb wel eens rare verhalen uit Belgie gehoord maar dat schijnt daar normaal te zijn)??
Even kijken, uitlaat maakt niet uit, andere lampen erop, spoorverbreding zijn wel regels voor, maar volgens mij kijkt de wat makkelijkere keurmeester alleen maar of ze niet te ver buiten de wielkasten staan en een reservewiel is echt niet verplicht...
Als je een ongeluk krijgt veroorzaakt ben je dus niet verzekerd. Verder weet ik niet of het bij die boete blijft, lijkt me wel. Stuur Dirk (CRX) anders ff een pm/mailtje die weet wel hoe het zit met APK en verzekering.
Ik wil hem ook zo snel mogelijk laten keuren, maar ik ben nog steeds op zoek naar een einddemper. Zolang ik die niet heb, wordt ie toch afgekeurd..
Ik moet naar Appingedam zometeen, dus ik ga maar mooi in de diesel van mn broer
Je bent gewoon verzekerd. Enige probleem is wel:
wordt je aangehouden KUN je het risico lopen, dat je een bekeuring krijgt van uuhm voorheen 500piekjes ofzo.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Hij zal wel dan niet lang zijn keuringsbevoegdheid blijven houden als hij zo blijft keuren. Ik heb het vaak zat meegemaakt dat als je rond die tijdstip afmeld nog een steekproef krijgt. En als je dan een auto afmeld met teveel mankementen ben je het haasje...
Je bent gewoon verzekerd. Enige probleem is wel:
wordt je aangehouden KUN je het risico lopen, dat je een bekeuring krijgt van uuhm voorheen 500piekjes ofzo.
Ok, das weer duidelijk. En als het nu ook nog 180 ipv 500 is, is dat alleen maar beter
Nu de einddemper nog..
Rene (Mr. TX) schreef:Ik wil hem ook zo snel mogelijk laten keuren, maar ik ben nog steeds op zoek naar een einddemper. Zolang ik die niet heb, wordt ie toch afgekeurd..
Ik moet naar Appingedam zometeen, dus ik ga maar mooi in de diesel van mn broer
zon nieuwe demper is toch nie zo duur.. (orgineel dan )
gelukkig heb ik ook een goed maar geen 'gezeik' adres, vorig jaar nogal wat gezeur gehad om nix bij de renault dealer maar ik maak me nu weinig zorgen, ff grote beurt meteen en knallen weer