hubo schreef:Gisteravond rond 2100 op de uitweg voor het shellstation in Rotterdam een lichtblauwe GTT Ph2 met een witte Renault sport raamband op de voorruit en een mooie spoilerset (leek een beetje op een dimma kit, met van die ribben bij de achterschermen) kenteken begon met 52
4 uitlaten (!) ? dan was het misschien Jeffery? Hij was ook afgelopen keer bij de FNB. Echt een hele mooie wagen!
Denk het niet. Ik denk dat dit die blauwe is die wel eens op de F.N.B. was. Met dat Franse kenteken. Die heeft inderdaad zo'n brede kit.
Jeffrey heeft een blauwe band op zijn voorruit met Renault Tuning Club erop.
Chris schreef:
Denk het niet. Ik denk dat dit die blauwe is die wel eens op de F.N.B. was. Met dat Franse kenteken. Die heeft inderdaad zo'n brede kit.
Zou ook inderdaad kunnen. Rijdt hij inmiddels op geel kenteken rond? Heb die jongen & auto nooit meer gezien.
Chris schreef:
Zou ook inderdaad kunnen. Rijdt hij inmiddels op geel kenteken rond? Heb die jongen & auto nooit meer gezien.
Zou kunnen, want de gespotte R5 heeft een vrij nieuw kenteken, beginnend met cijfers.
hubo schreef:Gisteravond rond 2100 op de uitweg voor het shellstation in Rotterdam een lichtblauwe GTT Ph2 met een witte Renault sport raamband op de voorruit en een mooie spoilerset (leek een beetje op een dimma kit, met van die ribben bij de achterschermen) kenteken begon met 52
dit is inderdaad die kerel die toen met frans kenteken op FNB was..
4 uitlaten (!) ? dan was het misschien Jeffery? Hij was ook afgelopen keer bij de FNB. Echt een hele mooie wagen!
Deze stond vorige keer in de buurt van het Sint Franciscus Gasthuis.
Leuk ding.
Vanmorgen in Dordt, rond 07.30 uur, een witte Clio 16v phase 1 (kenteken: RT-ZV-**). Kwam denk ik de N3 af en ging 't industrieterrein op. Wagen zag d'r netjes uit, had andere velgen en een ander uitlaat en was volgens mij ietsjes verlaagd.
dit is inderdaad die kerel die toen met frans kenteken op FNB was..
die raamband is dan nieuw, die had hij op de FNB nog niet. toen stond hij op frans 9371 TZ 80 kenteken.
Gisteren op de Jonkerfransstraat bij het stoplicht nar de Noordmolenbrug 2 Renault Clio Sport. Een grijze en een blauwe. Ikke snel mijn Clio pakken waren ze al gevlogen.....
Zojuist gespot in het o zo gezellige centrum van Bodegraven. Een Mitsubish Canter, open laadbak. Rijkelijk voorzien van Renault Tuning Club stikkers. Het was die jongen die in Breda de tent had opgzet. Leuk dat de stikkers er nog op zitten.
Vanmiddag gespot in Zuidlaren (bekend van dat liedje op de basisschool ): Een grijze 5 GTT en een paarse clio. De clio had een spoilertje achterop en erg veel plamuur op de motorkap.
Rond een uurtje of 6 kwam ik een Clio Williams tegen op de rotonde die de kruising is van de N272 en de N279. Was standaard en zag er op het eerste gezicht zeer goed uit! Hij reed de N272 richting Boxmeer op.
Net bij mij door de straat op frans kenteken een megane maxi kleur grijs, 17 inch speedlines dacht ik zo te zien, rolkooi en er kwam een pssssst onder de motorkap vandaan.
Goof schreef:Gister, Rijkstraatweg (A44) richting Den Haag, bij Wassenaar.
Een zwarte GT phase 2 (hield zich aan snelheid ) met RTOC-sticker op achteraam en 15"lm.
vandaag in haarlem bij JP voor de zaak, ik reed net weg en kwam een zelfde kleur GTT tegen als mij en me broer. kenteken VX nog wat. eff leuk staan praten met die dude, meteen atten gemaakt op de club en natuurlijk een sticker gegeven. had trouwens een EVO kit erop zitten, maar moest nog veel aan gebeuren.
Vanmiddag op de N33 tussen veendam en appingedam thv noordbroek om 1400u en om 1730u een zwarte clio 16V,
en in schildwolde bij Kwant een bluesport GTT met renault-tuning sticker op de voorruit,van wie is die?
En het verschil in geluid zal je ook niet zo heel duidelijk horen als ze allebei een open devil hebben... (blijft hetzelfde blok)
Maargoed het kan best een ander geweest zijn
ARGH, gelloof me nou maar, je hoort het echt, en nee dit was hem niet..zucht.. Ik heb die van Jean namelijk eens in het echt mogen bewonderen..
Ik ben er zoujuist achtergekomen van wie die is.. Het is dus, zoals ik al zei wel een T2..
Hij is van een oude kennis van mijn broer, zal gauw wat RTC stikkers geven..