Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hoi,

ik was even offline een tijdje.

Als er mensen interesse hebben in verstelbare schokbrekers of complete handling kits van spax stuur even een mailtje naar <a href="mailto:davidtenhoonte@hotmail.com" target="_new">davidtenhoonte@hotmail.com</a> dan stuur ik je de info en prijzen (ook de mensen die al om info hadden gevraagd) alle schokbrekers zijn in hardheid verstelbaar (makkelijk met een schroevendraaier onder de auto en sommige ook nog in hoogte.

mzzl

david
jetab
Contacteer:

David,

Je hebt het zeker druk als student? :lol:

Ik heb je gemaild maar nog niets terug gekregen.... :sad:

Nou ik hoor het hoop ik wel. Kan je de prijzen niet hier neer zetten?

Groetjes Jeroen
Anonymous

Hoi ik heb iedereen de prijzen vandaag gestuurd maar hier alvast een overzicht.
Ook andere merken zijn mogelijk.Beste allemaal,

Hierbij wat info over spax.

Spax is een Engelse schokbrekerfabrikant met een ruime ervaring in competitie schokbrekers.
Spax kenmerkt zich door een goede kwaliteit en gebruiksgemak maar tegen een normale prijs. De knalgele schokbrekers die ze produceren bestaan uit diverse types, ze zijn allemaal in hardheid verstelbaar simpel met een schroevedraaier aan de buitenkant. Deze verstelling is van iets lichter dan standaard tot skelterniveau (knetterhard).

Ik geef even de bruto prijzen (zonder BTW en korting) een korting van 10 % is al mogelijk maar hoe meer bestellingen hoe groter de korting!!

Renault 19 achterschokbrekers verstelbaar in hardheid 181,80 per stuk
Renault 5 GT turbo achter verstelbaar in Hardheid 195,74 per stuk
Renault 5 GT turbo 85-87 voor verstelbaar in hardheid 290,74 per stuk
Renault 5 GT turbo 87- voor verstelbaar in hardheid 311,68 per stuk

Complete kits!!

TAP kit: Deze kit bestaat uit 4 gele spaxen welke in hardheid verstelbaar zijn en tevens worden er twee verlaagde voorveren meegeleverd in een grote verpakking. Een complete verandering van het uiterlijk en weggedrag is het gevolg.
Renault 5 GT turbo tot 5/88 (25 MM lager dan standaard) 1337.65 per kit
Renault 5 GT turbo vanaf 6/88 ( 35 MM lager dan standaard) 1179.89 per kit

Dan hebben we ook nog de top de RSX kit deze kit beschikt over vier in hardheid verstelbare schokbrekers. De voorste schokbrekers zijn net als in de formule in coil over dit houdt in dat ze ook nog in elke gewenste hoogte verstelbaar zijn doormiddel van een ring welke over de lengte van de schokbreker versteld kan worden . Van extreem laag tot parijs dakar niveau.

denk er is over na en mocht je een kit willen zien of bestellen stuur me dan even een mailtje

Groeten david
Roy
Moderator

On 2001-04-12 11:39, tenhoonte wrote:
Hoi ik heb iedereen de prijzen vandaag gestuurd maar hier alvast een overzicht.
Ook andere merken zijn mogelijk.Beste allemaal,

Hierbij wat info over spax.

Spax is een Engelse schokbrekerfabrikant met een ruime ervaring in competitie schokbrekers.
Spax kenmerkt zich door een goede kwaliteit en gebruiksgemak maar tegen een normale prijs. De knalgele schokbrekers die ze produceren bestaan uit diverse types, ze zijn allemaal in hardheid verstelbaar simpel met een schroevedraaier aan de buitenkant. Deze verstelling is van iets lichter dan standaard tot skelterniveau (knetterhard).

Ik geef even de bruto prijzen (zonder BTW en korting) een korting van 10 % is al mogelijk maar hoe meer bestellingen hoe groter de korting!!

Renault 19 achterschokbrekers verstelbaar in hardheid 181,80 per stuk
Renault 5 GT turbo achter verstelbaar in Hardheid 195,74 per stuk
Renault 5 GT turbo 85-87 voor verstelbaar in hardheid 290,74 per stuk
Renault 5 GT turbo 87- voor verstelbaar in hardheid 311,68 per stuk

Complete kits!!

TAP kit: Deze kit bestaat uit 4 gele spaxen welke in hardheid verstelbaar zijn en tevens worden er twee verlaagde voorveren meegeleverd in een grote verpakking. Een complete verandering van het uiterlijk en weggedrag is het gevolg.
Renault 5 GT turbo tot 5/88 (25 MM lager dan standaard) 1337.65 per kit
Renault 5 GT turbo vanaf 6/88 ( 35 MM lager dan standaard) 1179.89 per kit

Dan hebben we ook nog de top de RSX kit deze kit beschikt over vier in hardheid verstelbare schokbrekers. De voorste schokbrekers zijn net als in de formule in coil over dit houdt in dat ze ook nog in elke gewenste hoogte verstelbaar zijn doormiddel van een ring welke over de lengte van de schokbreker versteld kan worden . Van extreem laag tot parijs dakar niveau.

denk er is over na en mocht je een kit willen zien of bestellen stuur me dan even een mailtje

Groeten david

Zijn die sets makkelijk te verstellen? Of ben je dan wel ff bezig? Ik was zaterdag op de maasvlakte en die turbo kadett stond hem ter plekke te verlagen. Was 2 mintuten werk. mzzl
cliodiesel

wat kosten ze voor een clio diesel 1991
achter in hard heid verstelbaar

patrick
Plaats reactie