Gunther schreef:Ik weet één ding ...als je langs de kant gezet wordt en de agent is moedwillig kun je terug gewone doorzichte ruiten steken want er is één artikel in het KB van 15.3.68 (technisch reglement personenauto's)dat een echte dooddoener is voor tuning namelijk dat het "het voertuig conform dient te zijn aan het gelijkvormigheidsattest" Maw als het voertuigtype ooit de fabriek verlaten heeft met getinte ruiten geen probleem anders KAN (moet niet) je problemen krijgen. Nog iets dat over het hoofd gezien wordt met het tinten van ruiten is wanneer je ooit (hopelijk nooit) een ongeval krijgt met een fietser, voetganger noem maar op en deze is zwaargewond of erger en er kan bewezen worden (en dat kan geloof me) dat de getinte ruiten een oorzakelijk verband hebben...tja wil ik nie in je schoenen staan.
tja die flikken he
Hahaha... das ni schoon hé...
Ik had het eigenlijk nog niet door.
Ik maar denken.. vanwaar haalt hij die info toch allemaal..
Lachen om te lezen zo'n Belgisch topic
Maareh, als de regels bij jullie zo streng zijn, hoe kan het dan dat de meest exorbitant uitgedoste wagens altijd uit Belgie komen? 'Jullie' staan bekend om de uitbouwkits en spoilers, terwijl wij nuchtere hollanders over het algemeen de tuning toch meer onder kap houden...
Matijs schreef:Lachen om te lezen zo'n Belgisch topic
Maareh, als de regels bij jullie zo streng zijn, hoe kan het dan dat de meest exorbitant uitgedoste wagens altijd uit Belgie komen? 'Jullie' staan bekend om de uitbouwkits en spoilers, terwijl wij nuchtere hollanders over het algemeen de tuning toch meer onder kap houden...
Dat is nu net het probleem, optisch mag bijna alles van spoilers en uitbouwkits, maar motorisch is er weinig toegestaan, zelfs aan de uitlaat mag er weinig of niet gebeuren.