Renault 25 dag
Vandaag was ik op de Renault 25 dag in Oosterbeek. Waren er nog meer mensen van de club ? Ik heb in ieder geval 2 Turbo2's gezien en veel 25's.
-
- Contacteer:
zou graag gekomen zijn...als mijn aandrijfas het niet begeven had vrijdag.... 

Da's jammer. Maar misschien een kleine oppepper. De sfeer was er niet zo goed als we bij RTC gewend zijn. Er zaten best goeie lui tussen hoor, maar ook behoorlijk wat muggezifters.
en een limousine !!
Die gozer met zijn operator logo's was ook wel een sympatieke gast.
Dit begrijpt verder niemand zo hoor !FWierda schreef:Nog 29
Dat plaatje van die 25 op je siemensFWierda schreef:Operator logo's?
Ja leuk van die gozer! Het5 viel mijn mee dat er ook best wel wat jonge gasten in die ouwe Renaultjes rondkarren.
Nu maar afwachtten of je met de gescoorde adresjes eindelijk eens je benzinemeter kan repareren.
-
is je benzinemeter nog steeds niet heel 

Nee nog steeds niet gelukt.
Bijna alles al geprobeert maar ja misschien toch nog wat over het hoofd gezien.
Bijna alles al geprobeert maar ja misschien toch nog wat over het hoofd gezien.
-

-

Fijn dat je dat nu pas meld...mpsanten schreef:Vandaag was ik op de Renault 25 dag in Oosterbeek. Waren er nog meer mensen van de club ? Ik heb in ieder geval 2 Turbo2's gezien en veel 25's.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Wanneer had ik dat dan moeten melden ?
Wat is "het" ? Dat er 2 Turbo 2's stonden ?Rudo schreef:Zie je wel, Martijn. Je (of Feiko) had het gewoon even moeten roepen toen je (jullie) het wist(en).
Daar had je hier best wel wat mensen een plezier mee gedaan
Dat is namelijk het gequote stukje tekst !
Chris schreef:Fijn dat je dat nu pas meld...mpsanten schreef:Vandaag was ik op de Renault 25 dag in Oosterbeek. Waren er nog meer mensen van de club ? Ik heb in ieder geval 2 Turbo2's gezien en veel 25's.
Martijn, ik denk dat Chris doelt op hetgeen ik nu vet heb neergezet

Sorry, Ik dacht eigenlijk dat het algemeen bekend was. Toen ik het Feiko vertelde zei hij, jaaaaa dat weet ik al lang.
Ja ik wist het omdat ikzelf niet goed snik ben.
Ik ben er verder vanuit gegaan dat er geen overige belangstelling van normale mensen voor zou zijn. Beetje dom van me achteraf, denk ik.

Ik ben er verder vanuit gegaan dat er geen overige belangstelling van normale mensen voor zou zijn. Beetje dom van me achteraf, denk ik.
Sorry Chris. Ik heb er verder niet over nagedacht!
Er waren niet zoveel getunede 25's. Twee maar. Als ik nog wat foto's heb zal ik je ze wel toezenden.
Er waren niet zoveel getunede 25's. Twee maar. Als ik nog wat foto's heb zal ik je ze wel toezenden.
Ik hoop dat de R25 website een beetje up to date gehouden wordt anders wordt het een flop!