maar een verlaagde tl is natuurlijk nog steeds een tl. No-offence natuurlijk, Maar ipv nu hier poen in te pompen..een leuke gtt is helemaal niet zo duur....
Reichhard Motorsport in Duitsland heeft ze. "Tieferlegungsfedern mit TÜV-Gutachten, für R5 (ohne GTE/GTTurbo)" 40-45mm verlaging. http://reichhard-motorsport.com/shop/index.html Klik links "R5", selecteer uit het menu "fahrwerk" en "tieferlegungfedern". Ik weet zo snel niet of ze ook ergens in Nederland te krijgen zijn, maar ze bestaan dus wel!
Als je heel graag wilt kan je ook, wordt overigens niet geadviseerd, een deel van je winding er af zagen. Feiko heeft een halve winding verwijderd bij zijn R25, omdat hier ook geen veren voor waren. 1/2 winding minder was ongeveer 5 cm lager. Hij rijdt er nu al een behoorlijke tijd zonder problemen op rond.
Mijn eerste autotje was een R5 TC.
Daar had ik veren van een GTT onder gezet, die ik van een vriend van me die zijn GTT net had verlaagd had gekregen.
Paste perfect hoor.
En er is hier ook nog wel iemand die een paar standaard GTT veren heeft liggen toch?
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
mpsanten schreef:Als je heel graag wilt kan je ook, wordt overigens niet geadviseerd, een deel van je winding er af zagen. Feiko heeft een halve winding verwijderd bij zijn R25, omdat hier ook geen veren voor waren. 1/2 winding minder was ongeveer 5 cm lager. Hij rijdt er nu al een behoorlijke tijd zonder problemen op rond.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
daar zijn al verschillende topics over gewijd, de nu toch inmiddels bekende search functie zal zijn werk ongetwijfeld doen.
mpsanten schreef:Als je heel graag wilt kan je ook, wordt overigens niet geadviseerd, een deel van je winding er af zagen. Feiko heeft een halve winding verwijderd bij zijn R25, omdat hier ook geen veren voor waren. 1/2 winding minder was ongeveer 5 cm lager. Hij rijdt er nu al een behoorlijke tijd zonder problemen op rond.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
daar zijn al verschillende topics over gewijd, de nu toch inmiddels bekende search functie zal zijn werk ongetwijfeld doen.
Als je search doet zie je volgens mij nergens staan dat er een 5 cm verlaagde 25 is ?!?!?
Ik heb mijn 5 ook verlaagd, en dit is ook geen GTT.
Je ken goedkope troep kopen, zoals die veren van Autostyle, kweet niet hoe die dingen heten, alleen dat het inferieure kwaliteit is. Het is hobbelen op die dingen en ze passen ook niet lekker op je veerschotels :-* (speling).
Als je toch nog wilt verlagen, koop ze dan van MAD, wel 2X zo duur, maar 3X zo goed.
Achter is het gewoon torsieverstellen, als je van tevoren lekker olie spuit is het met goed gereedschap een klusje van 30 minuutjes.
goed gereedschap is zeker het magische woord. In een ander topic (iets met torsie) wordt iets uitgelegd over een space. Helemaal goed !!!!! Werkt prima, hoe vast ze ook zitten.