RTC goat nord'n, reactietopic.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Robert dB.

Tom schreef:Ik denk dat het voor de mensen uit het zuiden ook wel leuk is om daar af te spreken (dan krijgen we een mooie sliert). Dus wat mij betreft spreken we daar dan af. Dit is mischien ook wel iets voor de mensne uit Papendrecht en omstreken (die hadden volgens mij ook al een groepje)
Iedereen is welkom...maar laat het duidelijk zijn dat we om 11:00 vertrekken. Mocht je te laat zijn, dan heb je pech :) :(

Oftewel, kom om 10:30
Tom
Moderator
Car: MB

dat snap ik, je kunt moeilijk wachten totdat iedereen er is (of er niet is :wink: ). maar ik denk dat dat wel goed gaat komen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Foeke

Hoe staat het met Piet Paulusma????????? :D :D :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
martin rs

martin rs schreef:piet paulusma 0909 8842 belen allemaal hoe meer hoe groter de kans is dat ze komen.
hoe meer mensen er bellen hoe groter de kans dus ik zou zeggen bel ook ff
martin rs

heb die pino net ff gebeld. we moeten mailen en alle info geven wat er te doen is incl.de contact persoon. dus ik denk dat chris ff moet mailen naar:

hart@cameo.nl
Anonymous

F 16Valve schreef:Hoe staat het met Piet Paulusma????????? :D :D :D
edit: zie piet update hieronder
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 16 aug 2002 12:42, 2 keer totaal gewijzigd.
martin rs

zoals ik al zei:

hart@cameo.nl
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Niet allemaal bellen en mailen, dan kan het juist tot ergernis en afkeer leiden en gaan alle mails de prullebak in.
Iemand van het bestuur moet even een nette complete mail sturen naar hart@cameo.nl. Is dat al gebeurd?
Anonymous

mailtje naar hart@cameo.nl schreef:L.S.,

aanstaande zondag hebben wij met de Renault Tuning Club een meeting in het groningse Marum. Er staan enige standjes en er is een DJ bij aanwezig. Er staan allerlei auto's waaronder ook enkele zeer speciale. Ik heb enkele foto's van onze vorige meeting, op 3 maart, bijgesloten. Er waren op het drukst van de dag 150 auto's we verwachten dit keer hier overheen te gaan !

Aangezien veel van onze leden een groot fan is van Piet leek het ons een goed idee als Piet bij ons het weer kwam presenteren. Ik heb echter geen idee hoe ik ons hiervoor kan opgeven, vandaar dit mailtje naar het algemene adres.

U kunt mij bereiken door te reply'en op deze mail of te bellen naar: 06-########.

Bij voorbaat dank, Paul Ploeger,
Penningmeester RTC
en groot fan van Piet !
Tom
Moderator
Car: MB

klasse man!!!! Zou wel lachen zijn ja
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Foeke

SUPER :) :) 8)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
martin rs

welke dj????? ik heb nog niks gehoord. wel ff gevraagd of ik nou wel of niet moest komen met apperatuur. kan iemand mij duidelijkheid geven over die aggegraat
Anonymous

martin rs schreef:welke dj????? ik heb nog niks gehoord. wel ff gevraagd of ik nou wel of niet moest komen met apperatuur. kan iemand mij duidelijkheid geven over die aggegraat
Ik dacht dat dat al geregeld was met chris ?

Er is een aggregraat, moet je even kijken op de vorige pagina daar postte catrinus wat over.

Bel chris anders even, voor alle duidelijkheid.

(z'n nummer zit in je PM box)
martin rs

Ploegah schreef:
martin rs schreef:welke dj????? ik heb nog niks gehoord. wel ff gevraagd of ik nou wel of niet moest komen met apperatuur. kan iemand mij duidelijkheid geven over die aggegraat
Ik dacht dat dat al geregeld was met chris ?

Er is een aggregraat, moet je even kijken op de vorige pagina daar postte catrinus wat over.

Bel chris anders even, voor alle duidelijkheid.

(z'n nummer zit in je PM box)
kijk das het problem ook niet als er stroom is is het oke maar ik kan niet alles meenemen want dat past niet dus vraag ik mij af wie er langs joure komen op de heen en terugreis snappie??
Anonymous

martin rs schreef:kijk das het problem ook niet als er stroom is is het oke maar ik kan niet alles meenemen want dat past niet dus vraag ik mij af wie er langs joure komen op de heen en terugreis snappie??
Ach so...

Beter dat je daarvoor ff chris belt :-), die weet vast wel iemand.

Hij heeft alles in zijn hoofd zitten met meetings en ik wil hem hier niet mee voor de voeten lopen.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Ploegah, mnisschien is het handig om de mail ook nog eens zonder bijlage te sturen? Meestal gaan bij bedrijven mails met een bijlage van een onbekende gelijk de prullebak in.
martin rs

doen we :)
Anonymous

Rene (Mr. TX) schreef:Ploegah, mnisschien is het handig om de mail ook nog eens zonder bijlage te sturen? Meestal gaan bij bedrijven mails met een bijlage van een onbekende gelijk de prullebak in.
hehehe

eerst zonder bijlage verstuurd en toen oh soory hier zijn uw bijlages erachteraan ;-)
Anonymous

[piet update]
we staan in de agenda van his Pietness !!!

Hij kiest zelf waar hij naar toe gaat, elke dag zijn er een stuk of vijf / tien evenementen waar hij uit kan kiezen. Zaterdag word ik misschien gebeld door piet, en als ik niet gebeld word dan gaat het regenen. euh ik bedoel dan komt piet dus niet.

Het maakt niet uit hoeveel mensen er bellen naar hart van nederland, piet kiest gewoon zelf een dag van te voren. Dus niet bellen/ mailen mensen !!!
[/piet update]
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 16 aug 2002 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
martin rs

oke dan duimen met zijn allen haha hopelijk komt ie
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Kewl!! :D
WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY!!!! ;)
martin rs

komen er nog veel mensen met een digitale camera naar marum??????
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Yep, en ik neem de videocamera van mn broer ook mee :)
martin rs

dan zou je vast wel twee of drie fotos van mijn auto willen maken en opsturen via de mail????????

ik heb er namelijk geen en wil hem toch wel eens op foto op de computer.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Zal vast lukken, ik zal het vragen (het is mijn camera nl niet meer :( ) ;)
Robert dB.

martin rs schreef:dan zou je vast wel twee of drie fotos van mijn auto willen maken en opsturen via de mail????????

ik heb er namelijk geen en wil hem toch wel eens op foto op de computer.
komt goed...spreek me maar aan zondag: ben te herkennen aan een blauw RTC t-shirt :p
Anonymous

Robert dB. schreef:komt goed...spreek me maar aan zondag: ben te herkennen aan een blauw RTC t-shirt :p

He ik was eerst ;-)
martin rs

super mensen
Robert dB.

Paul, hoe laat vertrek jij? Vroeg zeker?
Anonymous

nee waarschijnlijk om een uurtje of 11

(maar ik word wakker in groningen)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jij bent de DJ aggegraat is geregeld!! :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Als er ooit een feestje is weet ik nog wel een erg goeie DJ! Maar dat terzijde...
Anonymous

Ik kom ook mee, met CycoMiko.
Misschien met eigen auto, ook al is het geen renault :wink:
Maar het is in ieder geval frans, nl. een peugeot 205 1.9 Rallye :p .
GTTprutser

Mag ik ook komen.
Met mijn half afgebouwde GTT
En sinds kort zonder R Achterside skirt.snif! :(

:p :p :p
Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
Rory

ff als grapje bijvoegen aan GTTPrutser ;)

http://www.watbenjedan.nl :D :p :lol:
Plaats reactie