Panasonic CQ-DFX301 bij Mediamarkt

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Goof

Guys, ik weet geen arie van ice.
Ik wat gister in de Mediamarkt (nu ook in Den Haag). Mijn god, wat een grote zaak.
Maargoed, tussen de grote varieteit van producten kwam ik de volgdende radio/cd-speler tegen;

Panasonic CQ-DFX301

[img]http://www.carfone.nl/produktinfo/car_a ... dfx301.gif[/img]

4 x 45W high power MOSFET
Superhelder blauw display met dimmer met 3 standen
2V voorversterkeruitgang
Loudness
Afneembaar klapfront
CD-wisselaarbediening
Intelligente RDS met Quick AF
Optionele afstandsbediening
Day & Night uitvoering

Mediamarkt biedt 'm aan voor (volgens mij) 179 euro, advies is volgens mij 329.
Is dit wat, of een volledige miskoop?? Ik ben niet van plan belachelijke hoeveelheden ice in me wagen te hangen, wel 4 nw. speakers :)
Anonymous

als je strax wilt gaan blazen met was baspeakers een stel versterkers heb je er geen fuck meer aan! als je gewoon 4 speakertjes op wil hangen is deze goed zat
Arjen

Dat is niet duur !!! En goeie kwaliteit. Panasonic=Technics !!!!

En waarom zou je er niets aan hebben wanneer je er versterkers aanhangt ?
Robke
Car: Lexus IS250

Het zijn goede radio's, dit is een model van afgelopen seizoen een oud modelletje dus.

De prijs is niks mis mee, maar het enige nadeel aan die Panasonic vind ik zelf het dikke afneembare front, is veel dikker als bij andere merken.
Arjen

Veel dikker ? het frontje van mijn Panasonic is echt maar iets dikker dan die van een Pioneer. Sommige frontjes zijn inderdaad iets dunner, VDO bijvoorbeeld.
Robke

Als de gewone modellen van Panasonic hebt, zijn de frontjes erg dik, dit jaar zijn ze iets dunner geworden, maar als je een dun frontje wilt hebben moet je een Kenwood mask of een Sony hebben.

Jij hebt een dubbel din radio, da's niet te vergelijken met een enkel din toestel.
Arjen

Hiervoor had ik een Panasonic enkel DIN (DFX888). Als ik die vergelijk met het frontje van mijn Pioneer DSP dan scheelt dat haast niks. Ook scheelt het niets met mijn Sony radio die ik in mijn andere auto heb zitten. Met Kenwood heb ik geen ervaring.
Robke

Toen waren de afmetingen nog normaal, de laatste 2-3 jaar zijn de frontjes aanzienlijk dikker geworden, dat komt vooral omdat er op 1 bepaalde plek een raar uitsteeksel zit en de frontjes van die radio's zijn echt al gauw 3 cm dik.
Anonymous

beetje weinig uitgangen daarvoor versterkers bedoel ik dan

ik heb clarion die snappen dat beter =)
Arjen

Oh, je bedoelt net als mijn oude Panasonic met 3 line-outs ? Waarvan je er dan toch maar 1 gebruikt ivm met equalizers, DSP, scheidingsfilters enz :)
Anonymous

gek ik gebruik er toch 3 van de 4 8)
Goof

Ok, gasten, tnx.
Ik denk dat ik genoeg weet. Ik zal je nog trouwens wat vertellen, volgens mij vergis ik me in de prijs, dat dan weer niet opgeschreven :). Denk dat het zelfs slechts 149 euro was!

En nee, ik was niet van plan er versterkers aan te hangen ofzo, en de dikte van het frontje is ook lekker LB :)
Arjen

martijnanus schreef:gek ik gebruik er toch 3 van de 4 8)
Dan doe je toch iets fout ! :lol:

Ik gebruik er maar 1 met 3 versterkers
Anonymous

mar vannuit mijn radio stuur ik ook graag de bas apart aan!
Arjen

Daar heb je toch je DSP (in dashbord) of je Epicenter (in asbak) voor ? :lol:
Anonymous

Je hebt voor het serieuze versterkerwerk inderdaad niet 3 of 4 uitgangen nodig.

Ik gebruik zelf ook 3 uitgangen en regel op de radio verhoudingen tussen de front/rear/sub.

Maar wat arjen zegt kan ook met een uitgang en een epicenter of DSP.

Even los wat daarvan beter/slechter is, lijkt mij 149 euro voor deze panasonic unit (mits je hem mooi vind) een prima prijs zou ik zeggen.
Anonymous

kijk zijn we daar even over uit :)
Goof

Goof schreef:Ik zal je nog trouwens wat vertellen, volgens mij vergis ik me in de prijs, dat dan weer niet opgeschreven :). Denk dat het zelfs slechts 149 euro was!
Is toch echt 179,- :(
Ben weer ff aan het twijfelen geraakt. Als er nieuwe audio in gaat moet ik toch echt m'n 4 speakers gaan vervangen. En ik geloof dat nu mijn knip begint tegen te spartelen :(........
Plaats reactie