Welke kleur GT komt vaker voor.
In een ander topic vroegen mensen zich af welke GT kleur het meeste voorkwam. Wellicht is dit een manier om er achter te komen ?
blauw he (licht)maar ben nie zo gek op die kleur 

Waarom heb je hem dan in die kleur ?gille 21TURBO schreef:blauw he (licht)maar ben nie zo gek op die kleur
Sorry, daar had ik geen rekening mee gehouden.Steven(ventieldopje) schreef:ff kijken ik had ene blauwe (niet originele) kleur en nu een witte voorkant.. ehm wit dan maar

omdat ik hem zo voor een prijsje kon kopenmpsanten schreef:Waarom heb je hem dan in die kleur ?gille 21TURBO schreef:blauw he (licht)maar ben nie zo gek op die kleur
T was een koopje..mpsanten schreef:Waarom heb je hem dan in die kleur ?gille 21TURBO schreef:blauw he (licht)maar ben nie zo gek op die kleur

Maar Martijn, je moet van de vraag maken, welke GTT kleur zie je het vaakst, en niet welke kleur heb jij. Want dan heb je er nog niets aan.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Martijn, jij hebt meerdere kleuren, wat dam?mpsanten schreef:Sorry, daar had ik geen rekening mee gehouden.Steven(ventieldopje) schreef:ff kijken ik had ene blauwe (niet originele) kleur en nu een witte voorkant.. ehm wit dan maar

ik herken het, zo ben ik aan een grijze gekomen. Ruilen ?gille 21TURBO schreef:omdat ik hem zo voor een prijsje kon kopenmpsanten schreef:Waarom heb je hem dan in die kleur ?gille 21TURBO schreef:blauw he (licht)maar ben nie zo gek op die kleur

Moeilijke stelling. Als iedereen stemt zou het accurater moeten zijn, anders blijft het toch een gevoels kwestie.Chris schreef:T was een koopje..mpsanten schreef:Waarom heb je hem dan in die kleur ?gille 21TURBO schreef:blauw he (licht)maar ben nie zo gek op die kleur
Maar Martijn, je moet van de vraag maken, welke GTT kleur zie je het vaakst, en niet welke kleur heb jij. Want dan heb je er nog niets aan.
spijtig dat er daar zo veel rommel komt bij zien he want ik zie liever zilver of grijs,anders was wisselen geen probleemmpsanten schreef:ik herken het, zo ben ik aan een grijze gekomen. Ruilen ?gille 21TURBO schreef:omdat ik hem zo voor een prijsje kon kopenmpsanten schreef:Waarom heb je hem dan in die kleur ?gille 21TURBO schreef:blauw he (licht)maar ben nie zo gek op die kleur
We hebben 2 kleuren. Ik heb gestemd op blauw en Karen op grijs. Al met al zou dat moeten kloppen dus.Chris schreef:Martijn, jij hebt meerdere kleuren, wat dam?mpsanten schreef:Sorry, daar had ik geen rekening mee gehouden.Steven(ventieldopje) schreef:ff kijken ik had ene blauwe (niet originele) kleur en nu een witte voorkant.. ehm wit dan maar

-
- Contacteer:
De mijne is nu nog zwart/geel, maar dat gaat in september veranderen.
Waarschijnlijk donkergroen, maar als het zover is open ik wel een topic

Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Ik zie nu pas dat het inderdaad in/exporteren wordt. Tja misschien als de grenzen nog verder verdwijnen. Je weet het maar nooit voor de toekomst.gille 21TURBO schreef:spijtig dat er daar zo veel rommel komt bij zien he want ik zie liever zilver of grijs,anders was wisselen geen probleemmpsanten schreef:ik herken het, zo ben ik aan een grijze gekomen. Ruilen ?gille 21TURBO schreef:omdat ik hem zo voor een prijsje kon kopenmpsanten schreef:Waarom heb je hem dan in die kleur ?gille 21TURBO schreef:blauw he (licht)maar ben nie zo gek op die kleur
Ik kan maar één keer stemmen.....mpsanten schreef:We hebben 2 kleuren. Ik heb gestemd op blauw en Karen op grijs. Al met al zou dat moeten kloppen dus.Chris schreef:Martijn, jij hebt meerdere kleuren, wat dam?mpsanten schreef:Sorry, daar had ik geen rekening mee gehouden.Steven(ventieldopje) schreef:ff kijken ik had ene blauwe (niet originele) kleur en nu een witte voorkant.. ehm wit dan maar
In jouw geval telt de mooiste. Zo te zien heb je dat ook gedaan. 

Je bent in het bezit van Clio en GT ?Hans schreef:De mijne is nu nog zwart/geel, maar dat gaat in september veranderen.
Aparte poll voor Clio lijkt mij.
Dan heb ik mij vergist. De eerst gekozen kleur was wit. Jij had net gereageerd op Stefijn. Dus dat klonk wel logisch. (dacht ik).Chris schreef:Neen..mpsanten schreef:In jouw geval telt de mooiste. Zo te zien heb je dat ook gedaan.
Ik dacht dat de eerste vraagstelling was welke kleur je het meeste ziet, ik heb op BS gestemd.mpsanten schreef:Dan heb ik mij vergist. De eerst gekozen kleur was wit. Jij had net gereageerd op Stefijn. Dus dat klonk wel logisch. (dacht ik).Chris schreef:Neen..mpsanten schreef:In jouw geval telt de mooiste. Zo te zien heb je dat ook gedaan.
hoe kunne wij nu weten wat kleur het meeste voor komt.die hollanders dat zijn toch echte kiekens hé

Tja zo had ik het nog niet bekeken. Maar ik geloof dat je een BS in je verzameling hebt toch. Niets aan de hand dus.Chris schreef:Ik dacht dat de eerste vraagstelling was welke kleur je het meeste ziet, ik heb op BS gestemd.mpsanten schreef:Dan heb ik mij vergist. De eerst gekozen kleur was wit. Jij had net gereageerd op Stefijn. Dus dat klonk wel logisch. (dacht ik).Chris schreef:Neen..mpsanten schreef:In jouw geval telt de mooiste. Zo te zien heb je dat ook gedaan.

Was het maar waar, dan hoefde ik morgen niet te werken. Helaas is dat wel zo en moet ik er om 6:00 alweer uit. Truste dus !gille 21TURBO schreef:hoe kunne wij nu weten wat kleur het meeste voor komt.die hollanders dat zijn toch echte kiekens hé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe al 36% licht blauw, dus ik ben bang dat jouw theorie dat die zeldzaam zijn niet opgaat. Blijft toch een gevoels kwestie denk ik. Ik heb zelf altijd het gevoel dat de helft wit is, maar dat is waarschijnlijk omdat ik die kleur zelf niet mooi vind. Of omdat iedereeen die insane is een witte heeft?
Tja, je zou het haast denken he. Misshien dat iedereen die een blauwe heeft er zo blij mee is dat ie hem niet wil verkopen. 

Neem aan dat als we het over lichtblauw hebben, hebben we het zeg maar over Miami blauw (althans, zo noemt de spuiter het).
Kleurcode 495.
Heb er zelf één in die kleur, maar kom ze (helaas) toch niet veel tegen, hoewel de vote (tot op heden) toch iets anders uitwijst
Kleurcode 495.
Heb er zelf één in die kleur, maar kom ze (helaas) toch niet veel tegen, hoewel de vote (tot op heden) toch iets anders uitwijst

Omdat mijn kleur er niet tussenstaat heb ik maar de originele kleur aangegeven en dat was exact dezelfde als die van jou... Ik had 'm liever origineel gehouden, maar de vorige eigenaar had daar andere ideeen over. 

ik heb ook (nog) en lichtblauwe, maar hij is wel te koop hoor...mpsanten schreef:Tja, je zou het haast denken he. Misshien dat iedereen die een blauwe heeft er zo blij mee is dat ie hem niet wil verkopen.
Vind ik wel wit, denk ik.Rob aka hajong schreef:valt parlemoer wit onder "wit" of onder "andere kleur" ?
Kom je nu mee, ben ik net bezig met project schowroomstaat.edwinvr schreef:ik heb ook (nog) en lichtblauwe, maar hij is wel te koop hoor...mpsanten schreef:Tja, je zou het haast denken he. Misshien dat iedereen die een blauwe heeft er zo blij mee is dat ie hem niet wil verkopen.

Tja, er waren er meer met dat gevoel, maar het lijkt toch meer een gevoel geloof ik.Goof schreef:Neem aan dat als we het over lichtblauw hebben, hebben we het zeg maar over Miami blauw (althans, zo noemt de spuiter het).
Kleurcode 495.
Wat voor kleur is ie nu dan ? Je had hem toch bij overige kunnen neerzetten.Merijn schreef:Omdat mijn kleur er niet tussenstaat heb ik maar de originele kleur aangegeven en dat was exact dezelfde als die van jou... Ik had 'm liever origineel gehouden, maar de vorige eigenaar had daar andere ideeen over.
volgens mij is lichtgrijs een van de minst voorkomende kleuren...