kleur van Hitteschildje
Ik heb dus van alu. een hittleschildje gemaakt nu is mijn vraag MOET er een kleurje op,of gewoon alu. laten (is wel erg glimmend echt zo'n cola. blikje maar dan blank)
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 6 aug 2002 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat voor hitteschild bedoel je nu? Je bent toch niet serieus van plan om het hitteschild wat om je turbo zit een kleurtje te geven????????!!!!!
Misschien heb je hier wat aan?:
http://www.riagg-rnw.nl/Riaggs.htm
Misschien heb je hier wat aan?:
http://www.riagg-rnw.nl/Riaggs.htm
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhh.....
ja...had dat dan eerder gezegd!
nou ja, maakt voor mij qwa kleur toch nie uit.
gewoon zwart man.
Of alu...dat is toch na een week ook zwart!
Vind ik nie zo mooi zo'n glimmend plaatje...
maar goed ...that's taste again.....
mazzl.
ja...had dat dan eerder gezegd!
nou ja, maakt voor mij qwa kleur toch nie uit.
gewoon zwart man.
Of alu...dat is toch na een week ook zwart!

Vind ik nie zo mooi zo'n glimmend plaatje...
maar goed ...that's taste again.....
mazzl.
Nee niet nodig,vind een kleurtje geven aan een schildje bij mijn uitlaat op de bumper helemaal niet zo raar.
Kijk, nu wordt er al het één en ander duidelijk.
Ik zou het persoonlijk toch glimmend laten. Ten eerste misstaat dat (volgens mij) niet en ten tweede denk ik dat het er niet mooier op wordt als je het gaat spuiten.

Ik zou het persoonlijk toch glimmend laten. Ten eerste misstaat dat (volgens mij) niet en ten tweede denk ik dat het er niet mooier op wordt als je het gaat spuiten.
nou het zit erop,en heb hem toch ongespoten gelaten,en al moet ik eerlijk zeggen voor iemand die niet zo fantastisch is met metaal heb ik er toch iets moois van kunnen maken.
Keb foto's maar krijg ze niet online om de simpele reden: ik weet niet hoe.
Keb foto's maar krijg ze niet online om de simpele reden: ik weet niet hoe.
geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!
oei oei oei das zo lelijk.... foei! maar das mijn mening. heb dus logischerwijs anders gestemd.
oei oei oei das zo lelijk.... foei! maar das mijn mening. heb dus logischerwijs anders gestemd.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Gewoon weglaten man!!! Ziet er niet uit zo'n spiegel in je bumper
Moest wel een Plaatje maken want uitlaat is enorm groot. en de originele uitsparing in de bumper maakte het niet mogelijk hem te monteren.
En aangezien dat ik geen ster met polyester en plamuur ben was dit een oplossing.
Als iemand mij kan helpen met die fotó's dan kunnen jullie het resultaat zien.
En aangezien dat ik geen ster met polyester en plamuur ben was dit een oplossing.
Als iemand mij kan helpen met die fotó's dan kunnen jullie het resultaat zien.
kom maar op met die pics, ome ray fikst het wel. 

Immer wieder die verdammte Holländer