Prijs veren+dempers.....
ik heb de discussie niet gevolgd, maar volgens mij is thijssie de schuldige, die lult namelijk altijd veels te veel!!

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Thijsje, sorry, ik kom net thuis, maar lees je eerste reply aan mijn adres. Kijk eens goed en je zult misschien begrijpen dat je mij in die reply echt meteen hard de grond in trapt. Tevens vermeldt je in die reply weinig echte feiten.
Kijk, een feit is, dat ik het afgelopen half jaar bijna full-time ben bezig geweest met rally. Ik ben alleen maar aan het klussen geweest, sponsors zoeken, etc.... Dan deel ik mijn kennis over de proflexjes, en jij reageert, in mijn ogen, enorm kleinerend en vervelend. Het heeft niks met geld te maken. Ik heb niet eens geld voor benzine
, maar toch doe ik mijn best om rally te rijden. Geloof me, het kost me gewoon een jaar studie, helaas. Maar dan vraagt iemand iets over proflexen, waar ik toevallig heel veel over heb gepraat met de heren van proflex zelf, en dan dan reply jij met, in principe, iets van "Je weet er niks vanaf en ik heb iets gehoord, dus dat is de waarheid", terwijl je, geloof me, er helemaal naast zit.
Nou ja, ik word daar een beetje boos om.
Lees al mijn posts tot nu toe maar na, ik ben nooit vervelend geweest, geloof ik. Ik weet hier toevallig wel iets vanaf. En eh, niks slechts over Biesheuvel, die kerel heeft alles voor ons over en daar heb ik respect voor. Hij en mr. Maaskant hebben ons het vertrouwen gegeven om door te gaan met onze rally plannen, hoewel iedereen tegen was. Zij geloofden in ons kunnen en in onze rijkunsten, waardoor we nu zijn, waar we zijn. Zij helpen ons met hun kennis en sponsoring, waar ik hun altijd dankbaar voor zal zijn.
Je moet goed begrijpen dat ik ook maar een sloeber zonder geld ben, die er het beste van wil maken. En ja, we rijden rally, zijn we daarom opeens zo verwend? Lijkt me niet, het is alleen een kwestie van heel erg graag willen, full-time sponsors zoeken, klussen, etc...
Ik vind het best leuk om mensen zoals martin ook te helpen met hun rally plannen, omdat iedereen het kan. Maar ja, ik denk dat het beter is als ik gewoon dit forum verlaat, omdat blijkbaar sommige mensen mij daarom dom vinden, sorry. Ik probeerde te helpen door te zeggen dat proflexen echt niet zo duur zijn (wij krijgen ze waarschijnlijk zelfs voor minder dan 2000 euro), maar ok, blijkbaar ben ik daarmee de vervelende betweter, sorry, sorry, sorry,
Gijs
Kijk, een feit is, dat ik het afgelopen half jaar bijna full-time ben bezig geweest met rally. Ik ben alleen maar aan het klussen geweest, sponsors zoeken, etc.... Dan deel ik mijn kennis over de proflexjes, en jij reageert, in mijn ogen, enorm kleinerend en vervelend. Het heeft niks met geld te maken. Ik heb niet eens geld voor benzine

Nou ja, ik word daar een beetje boos om.

Je moet goed begrijpen dat ik ook maar een sloeber zonder geld ben, die er het beste van wil maken. En ja, we rijden rally, zijn we daarom opeens zo verwend? Lijkt me niet, het is alleen een kwestie van heel erg graag willen, full-time sponsors zoeken, klussen, etc...
Ik vind het best leuk om mensen zoals martin ook te helpen met hun rally plannen, omdat iedereen het kan. Maar ja, ik denk dat het beter is als ik gewoon dit forum verlaat, omdat blijkbaar sommige mensen mij daarom dom vinden, sorry. Ik probeerde te helpen door te zeggen dat proflexen echt niet zo duur zijn (wij krijgen ze waarschijnlijk zelfs voor minder dan 2000 euro), maar ok, blijkbaar ben ik daarmee de vervelende betweter, sorry, sorry, sorry,
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Neu ik denk dat het beter is als je gewoon gezellig op het forum blijftclio_rally schreef:Ik vind het best leuk om mensen zoals martin ook te helpen met hun rally plannen, omdat iedereen het kan. Maar ja, ik denk dat het beter is als ik gewoon dit forum verlaat, omdat blijkbaar sommige mensen mij daarom dom vinden, sorry. Ik probeerde te helpen door te zeggen dat proflexen echt niet zo duur zijn (wij krijgen ze waarschijnlijk zelfs voor minder dan 2000 euro), maar ok, blijkbaar ben ik daarmee de vervelende betweter, sorry, sorry, sorry,
Gijs

ja gijs man, ik heb er ook besteld van de week bij PROFLEX BELGIE voor onze autocrossbak (endurance) we hebben de nieuwe JUMBO'S en die kosten 2100EURO
dus dat valt goed mee kwestie prijs.je heb gelijk hoor, als je zelf nie bij proflex komt of er mee werkt worden er toch zo een enorme bedragen verteld,terwijl de helft nog nie eens weet hoe ze eruit zien .suc6 groetjes
dus dat valt goed mee kwestie prijs.je heb gelijk hoor, als je zelf nie bij proflex komt of er mee werkt worden er toch zo een enorme bedragen verteld,terwijl de helft nog nie eens weet hoe ze eruit zien .suc6 groetjes

-
- Contacteer:
He, bedankt Gille, fijn om een second opinion te horen, ben ik toch niet zo'n enorme malloot!
Tuurlijk ga ik niet weg, ik kwam vannacht alleen wat beschonken thuis. Hoewel ik de rest van de reply wel echt meen. Net wat je zegt, heel veel verhalen, maar uberhaupt zo'n ding nog nooit in je handen gehad hebben...
Gijs

Gijs
Bezemer Rally Team
Volgens mij heeft Matthijs het zelf het beste gezegd:
Matthijs schreef:It's nice to be important, but it's more important to be NICE![]()
Yo mensen het boeit mij echt niks hoor maar gisteren nog op internet gezien, een set voor een EVO VII kostte toch echt iets van $5500 in de US (en dat is in oude guldens toch nog steeds iets van 12000 voor de niet meste topset, en ik ving het gewoon ff snel op, en je moet niet meteen zeggen dat het oplichterij is zodenr eerst te vragen wie, hoe wat en waar, die nieuwe set is pas deze week uitgekomen
), dat is pas hoog van de toren afblazen
), en dat was bij mijn weten nog niet eens de meest grote set, ik ben het er echt wel mee eens dan 25000 wat veel is, maar zeker richting de 15000 20000 moet je niet van staan te kijken voor een topset
Kijk maar op rallyworld (ofzoiets)

Lijkt me idd handig, met iemand die dronken is heeft toch weinig zin om een dicussie aan te gaanRudo schreef:Zullen we het onderwerp nu maar even laten rusten?

Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 2 aug 2002 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ik vind het allemaal prima. Maar realiseer je wel dat je bij koni ook een set kan laten maken van een ton, als je het maar wilMatthijs schreef:Yo mensen het boeit mij echt niks hoor maar gisteren nog op internet gezien, een set voor een EVO VII kostte toch echt iets van $5500 in de US (en dat is in oude guldens toch nog steeds iets van 12000 voor de niet meste topset, en ik ving het gewoon ff snel op, en je moet niet meteen zeggen dat het oplichterij is zodenr eerst te vragen wie, hoe wat en waar, die nieuwe set is pas deze week uitgekomen), dat is pas hoog van de toren afblazen
), en dat was bij mijn weten nog niet eens de meest grote set, ik ben het er echt wel mee eens dan 25000 wat veel is, maar zeker richting de 15000 20000 moet je niet van staan te kijken voor een topset

Gijs
Bezemer Rally Team
-
- Contacteer:
Jasper wat zoek je precies voor schokdempers en hoeveel cm wil je hem lager.Jasper clio 16v schreef:dan zijn het zeker de instelbare ? maar zit daar zoveel prijsverschil in ?
wij hebben heel veel liggen.
zie http://www.people.zeelandnet.nl/forlife
Ja dat bedoel ik ook denk ik het is geen set die iedereen zo 1,2,3 koopt nee, ik hbe ze wel vaker in mijn handen gehad, gebruikten ze voor rallycorss met een vitara en dat werkte echt goed. De namen zoals Jumbo enzo kwamen bij mij niet echt bekend voor in het kader "nieuwe tyep, diedure die ik bedoel dan he" maar iid net wat je zegt niet iedereen rijdt daarin rond, ik weet nog wel dat Eddie van de Hoorn destijds toen hij nog reed in die CosWorth van hem in een avond nog een nieuw blok inclusief bak liet hangen, zou mij niks verbazen als die teams dat wel zouden doen want je weet vast wel wat dat blok gekoste heeftclio_rally schreef:Ik vind het allemaal prima. Maar realiseer je wel dat je bij koni ook een set kan laten maken van een ton, als je het maar wilMatthijs schreef:Yo mensen het boeit mij echt niks hoor maar gisteren nog op internet gezien, een set voor een EVO VII kostte toch echt iets van $5500 in de US (en dat is in oude guldens toch nog steeds iets van 12000 voor de niet meste topset, en ik ving het gewoon ff snel op, en je moet niet meteen zeggen dat het oplichterij is zodenr eerst te vragen wie, hoe wat en waar, die nieuwe set is pas deze week uitgekomen), dat is pas hoog van de toren afblazen
. Maar ik weet 100% zeker dat een topset van proflex speciaal voor de rallysport op 2000 euro uitkomt en daar ging het denk ik over. Ik begrijp dat een wrc team inderdaad veel kwijt is, die betalen volgens mij ruim het bedrag dat jij noemde, maar ik denk dat we daar alleen maar over kunnen speculeren, niet?
In Nederland zullen er maar weinig wagens met zo'n setup rondrijden, ik denk zelfs dat je ze op een of twee handen kan tellen. Voor de meeste rallywagens is proflex al echt top...
![]()
Gijs

-
pfff wat een lange zin zeg. Je zou dit maar moeten opschrijven tijdens dictee nederlands.Matthijs schreef: Ja dat bedoel ik ook denk ik het is geen set die iedereen zo 1,2,3 koopt nee, ik hbe ze wel vaker in mijn handen gehad, gebruikten ze voor rallycorss met een vitara en dat werkte echt goed. De namen zoals Jumbo enzo kwamen bij mij niet echt bekend voor in het kader "nieuwe tyep, diedure die ik bedoel dan he" maar iid net wat je zegt niet iedereen rijdt daarin rond, ik weet nog wel dat Eddie van de Hoorn destijds toen hij nog reed in die CosWorth van hem in een avond nog een nieuw blok inclusief bak liet hangen, zou mij niks verbazen als die teams dat wel zouden doen want je weet vast wel wat dat blok gekoste heeftmaar ik ben het best met je eens, maar ik weet toevallig dat die vreselijke dure sets er zijn, zullen wel gemaakt worden idd zoals je zegt, liggen ook niet op voorraad bij mijn weten
![]()

Jah was flink aan het typen, en kon de . niet vindenRobert dB. schreef:pfff wat een lange zin zeg. Je zou dit maar moeten opschrijven tijdens dictee nederlands.Matthijs schreef: Ja dat bedoel ik ook denk ik het is geen set die iedereen zo 1,2,3 koopt nee, ik hbe ze wel vaker in mijn handen gehad, gebruikten ze voor rallycorss met een vitara en dat werkte echt goed. De namen zoals Jumbo enzo kwamen bij mij niet echt bekend voor in het kader "nieuwe tyep, diedure die ik bedoel dan he" maar iid net wat je zegt niet iedereen rijdt daarin rond, ik weet nog wel dat Eddie van de Hoorn destijds toen hij nog reed in die CosWorth van hem in een avond nog een nieuw blok inclusief bak liet hangen, zou mij niks verbazen als die teams dat wel zouden doen want je weet vast wel wat dat blok gekoste heeftmaar ik ben het best met je eens, maar ik weet toevallig dat die vreselijke dure sets er zijn, zullen wel gemaakt worden idd zoals je zegt, liggen ook niet op voorraad bij mijn weten
![]()

Dat was ik.Jasper clio 16v schreef:Ik vroeg een prijsopgave van improve tuning voor complete set veren+dempers clio16v I
kwam ik voor koni dempers v+a uit op 526 euro
daarbij de veren eibach 2x = 256 euro
is samen 776 euro (1700 gulden!)
dit lijkt mij beetje duur
ik las op forum dat iemand complete koni set had voor 1100 guldens
nu stond er als laatste regel:
Tevens kan ik een Sport Suspension Kit leveren van APEX, deze set bestaat uit 4 speciale sportdempers incl. verlagingsveren 40mm, voor chassistypes C575&C57D alleen, prijs 323,-- euro.
dit is toch hele andere koek
bij een zaak bij me in de buurt kon ik complete set krijgen voor 464 euro (uit autostyle? boek), merk was mij onbekend
wat is gemiddelde prijs ? (kon op forum nie veel vinde)
ikzelf dacht aan een bedrag rond de 1000 gulden
Volgens mij had ik 1095 OF 1195 gulden betaald.
Dat was voor mijn 19, 4 gele Koni dempers 2 apex veren, en achter de torsie wat lager. Dat was bij http://www.s-g.nl
Alles was met montage en btw.
Mzzl...