Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ik heb me voorgesteld op wie is wie en ik ben benieuwd of het duidelijk is voor iedereen ik weet nog niet of ik morgen kom ik moet nog vanalles doe voor dat ik op vakantie ga dus jullie zien het wel
Ja ja ja... Vanavond was het weer zover... Donderdagavond, dus Maastricht !!!! Was niet zo druk, waren er om 20.00 uur (Mégane Coupé en VW Corrado)... Tegen 21.45 uur zijn wij vieren weer gegaan...
joa ... was idd niet echt druk nee, maar wel weer gezellig. Weet ff niet meer hoe die jongen heet, maar die voor die stoel, reageer hier ff dan weet ik het weer.
ja mensen was weer reuze gezellie,patrick b ook leuk dat je nog bent terug gekomen NOT
tja en voor de rest tja wat moet ik zeggen ,er hing een raar sfeertje tussen bepaalde mensen ,en dat vindt ik best jammer ,can"t we all just get allong ,meer zeg ik er niet over
Ahaa, hier zitten jullie, ik maar zoeken naar Donderdagavond Maastricht heet dit nu TNM! Who changed the name? .
Ik vond het gister leuk jullie weer ff gezien te hebben, see ya next-time
tja wie die naam heeft veranderd mag joost weten ????
het was ineenkeer zo ,ik had het weer veranderd naar donderdag avond maastricht en nog geen 20 min later was het weer tnm ,
Zo, vanmiddag afscheid genomen van mijn vijfje GTE. Hij is verkocht aan een jongen uit Vaals. Mischien komen we em nog wel eens tegen. Vind het wel jammer, was toch wel gehecht aan dat gebakje.Maja, nu kan ik weer eens wat euro`s in de Clio steken
aha dus pat heeft eindelijk de gte verkocht,cool man kun je toch gebruiken voor de clio ,inieder geval ik hoop dat die eeen beetje in goede handen komt en dat hij hem even goed behandeld als dat jij dat deed,trouwens heb je hem warm gemaakt voor de rtc
greetz marco
[,trouwens heb je hem warm gemaakt voor de rtc
greetz marco[/quote]
eerlijk gezegd niet, komt ie achteraf zeuren als er iets mis is met de auto Maar de sticker zit nog steeds op de achteruit, dus als ie slim is, weet ie ons te vinden
Jah man die kleiset ligt door mijn auto te zwerven.. hoe kom ik er eigenlijk aan?? Ach marco he nog thanx voor de hulp schoot lekker op morgen fixen we die van jou ff.
Neem ik die kleiset meteen mee anders kan ik er toch weer niet van afblijven :D
Mzzls!
Oh ja gille over limburgers en probleme oplossen, dat komt weer helemaal goed hoor!
marco schreef:ja mensen was weer reuze gezellie,patrick b ook leuk dat je nog bent terug gekomen NOT
tja en voor de rest tja wat moet ik zeggen ,er hing een raar sfeertje tussen bepaalde mensen ,en dat vindt ik best jammer ,can"t we all just get allong ,meer zeg ik er niet over
greetz marco
NOT niet doen marco!
ik was niet lekker,
ging met mijn dochter omdat ze moest kakke maar had binnen notime zelf een probleem en kwam er niet meer vanaf,moest later mijn vrouw halen op haar werk om te sluiten daar het daar na een bepaalde tijd niet fris meer is.
wie kan mijn dochterke haar klei ff terugbezorgen,ze kan er niet zonder
pffffff is ook altijd wat met jouw he ,trouwens de klei ligt in mijn kofferbak
greetz marco[/quote]
ja man ik ben ongelofelijk aan de race,een voordeel heeft dat wel dat je hier geen bandenslijtage mee oploopt
nee het is echt k.t,ken bijna niet ergest heen zonder potje in de buurt maar het gaat alweer ietsie pietsie beter,kan ook niet anders.........DE POEP IS OP hahahahhahahahaha
wij zien ons
marco schreef:wees blij die race kost je geen benzine man,hooguit een nieuwe wc borstel
trouwens haal wat chicita bananen man is het zo weg
greetz marco
ps arme mensen waar jij moet werken hahahahahahah
hahaha,ja normaal hebben ze twee wc's,nu dus niet whahahahaha pppppfffffhhhhhhhhhhtttt splash spetterdespetterpppfffffffrrrrrrrhhhhhhhffttt,alleen het geluid al en dan nog een nadeel....................die reuk wwwwwwwwwhhhhhhhhhhaaaaahhahahahahahaha :-* :-* bleeee
marco schreef:wees blij die race kost je geen benzine man,hooguit een nieuwe wc borstel
trouwens haal wat chicita bananen man is het zo weg
greetz marco
ps arme mensen waar jij moet werken hahahahahahah
wat moet ik met die banaan doen dan?in me kont steke??