was best wel vet, alleen jammer dat het wat warm was
En die belgen zijn toch echt doorgeslagen wat tuning betreft

volgende keer weer (hopelijk krijg ik dan wel een tasje

Rob aka hajong schreef:ja mensen,
En die belgen zijn toch echt doorgeslagen wat tuning betreft![]()
volgende keer weer (hopelijk krijg ik dan wel een tasje)
he roy uitgeslapen man????????Roy (Signaalkabel) schreef:Ik ben ook weer lekker thuis.
Maar jullie hebben het allemaal over warm? Waar dan? Ik heb heerlijk in Maus zijn Clio RS gezeten met de airco op 19 gradenLeuk om iedereen te zien zweten
![]()
Meeting had ik ook groter verwacht omdat ze op die flyer melden dat het het grootste van de Benelux is.
Verders wel een geslaagde dag.
ps: Maus nog bedankt voor het meerijden
Heel erg bedankt. Het was toch wel vrij warm met de kachel op vol aan, en je rijdt met zo'n rot gevoel, bang dat je weer een file tegenkomt.patrick b schreef:o ja chris,het was een kleine moeite,moet het wel ff geod maken he!
je ken het beste erbij als je ff de startmotor doet verwijderen,tussen de twee zwarte kabeltjes weer een zekering en je moet wel ff de temp sensor aansluiten want dat was ook niet aangesloten dus deed ie het sowiso niet.
was blij dat het maar een kleinigheid was.
is normaal chris dat dat vonkt,tja eigenlijk nietChris schreef:Heel erg bedankt. Het was toch wel vrij warm met de kachel op vol aan, en je rijdt met zo'n rot gevoel, bang dat je weer een file tegenkomt.patrick b schreef:o ja chris,het was een kleine moeite,moet het wel ff geod maken he!
je ken het beste erbij als je ff de startmotor doet verwijderen,tussen de twee zwarte kabeltjes weer een zekering en je moet wel ff de temp sensor aansluiten want dat was ook niet aangesloten dus deed ie het sowiso niet.
was blij dat het maar een kleinigheid was.
Af en toe als ik het draadje op de accu zet, springen de vonken eraf.
Hij gaat dinsdag naar de dealer om de schade te laten taxeren, en te laten repareren. dan moeten ze gelijk alles maar weer eens in orde maken..Er is al (te) vaak naar gekeken! Maar nogmaals bedankt voor deze nood reparatie!
BTW mooie 21!!
ja was wel leuk he,vooral toen we in de ankers moestenPatrick L. schreef:Ik vond t een geslaagde dag. Het was wel warm maar desondanks mijn ogen uitgekeken naar de belgische tuning, mijn god wat steken die daar een hoop euro`s in. Of het mooi is, is ieder zijn eigen smaak natuurlijkEn verder veel Renaults van RTC, wat deze dag nog mooier maakte. Tot een volgende keer!
![]()
ps: op de terugweg nog ff gescheurd met Marco en Pat, hihihi
Ik was nog een beetje gaar van gister nacht dus daarom ben ik meegeredenpatrick b schreef:jij bent uitgekookt man!!daarom rijdt jij niet zelf,ja das nadenkenRoy (Signaalkabel) schreef:Gelukkig wel
morgen he, heb voorkant eraf gesloopt voor die aircoradiator te plaatsen.en gelijk toch maar een schakelaar tussen monteren,is beter voor zo een weer.patrick b schreef:wij ook met jouw Gillegille 21TURBO schreef:he (schoonbroer)heb probleem gevonden van dat warmlopen.1van de 2fan's draaide nie voor de rest goed geamuseerd met jullie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus koeling is weer okee?
yep, 't is de leuke geworden. En met de carresorrie in zomerstand was 't best te doenChris schreef:Menno, doe alsjeblieft de leuke...Airco is voor watjes..
Ah ja, Zillion is toch niet helemaal mijn smaak, en anders zou die toch meteen gestolen worden door mijn broertje.patrick b schreef:Rob aka hajong schreef:ja mensen,
En die belgen zijn toch echt doorgeslagen wat tuning betreft![]()
volgende keer weer (hopelijk krijg ik dan wel een tasje)
wat geen tasje!!!???dan heb je ook geen cd van zillion.
ff een keertje draaien die handel maar volgest mij is da wel tof![]()
ja en de volgende keer ff ietsje eerder terug vant stappen he jong :-* heb je ook nog moete spuge of was het niet zo erg hahaha