:: :: :: International Tuning Weekend :: :: :: Route en uur

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Rob

ja mensen,
was best wel vet, alleen jammer dat het wat warm was
En die belgen zijn toch echt doorgeslagen wat tuning betreft :p
volgende keer weer (hopelijk krijg ik dan wel een tasje :( )
slibbe
Contacteer:

Warm warm warm en ik had me er meer van voorgesteld. Terug steeds stoppen om effe bij te slapen, daar helpt geen airco tegen.

Maar ik moet nu wel 10/11 augustus weer terug voor het EK Rallycross :lol: :wink:
Robert dB.

Nou Bloemendaal was super, netals BeachPop...we zijn voor de grote drukte naar huis gekeerd...maar het zeebriesje was lekka (netals de dames daaro.....wowwwwwwww :p )!
Nou Ray zal wel uitgebreid zijn nieuwe cam hebben getest, dus ik zie de pics wel verschijnen :D
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Idd ben ook wel benieuwd naar de pics. :D
Cleaned Style
Projecttopic
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Echt onwijs gaaf+tof+ leuk dat iedereen stond te wachten bij de Euroscoop, ik had dat dus echt niet verwacht! Onwijs leuk! Dat zijn de leukere verassingen. Veel nieuwe mensen, auto's en oude bekenden gezien. Patrick bedankt voor het repareren van mijn koelvin, aangezien we op de terugweg over de A2 veel file's hebben gehad.

Vond de meeting wat minder, mede door het weer, en mede omdat Belgische styling niet helemaal mijn smaak is. Kwam nog eens bij dat het voor mijn gevoel erg klein was.Wat de meeting erg leuk maakte is het feit dat er superveel RTCers waren wat het weer een groot gezellig geheel maakte.

Een klein groepje had de zwemspullen meegenomen, dus gingen op zoek naar water. En dat was op de heenreis al gevonden: De Maasplassen. Daar werd een verfrissende duik genomen. Het was een waterwingebied, voormalig recreatiegebied. Maar er zaten nog vrij veel mensen. Erg gezellig en lekker.

Als afsluiter hebben we in Roermond op een terras wat gegeten, waar we om een uur of negen weggingen.

Al met al een gezellige RTC dag, ev veel mooie Renaults gezien.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Patrick

Rob aka hajong schreef:ja mensen,

wat geen tasje!!!???dan heb je ook geen cd van zillion.
ff een keertje draaien die handel maar volgest mij is da wel tof :wink:
ja en de volgende keer ff ietsje eerder terug vant stappen he jong :-* heb je ook nog moete spuge of was het niet zo erg hahaha :lol:
gille
Contacteer:

he (schoonbroer) :lol: heb probleem gevonden van dat warmlopen.1van de 2fan's draaide nie voor de rest goed geamuseerd met jullie :D :D :D
Roy
Moderator

Ik ben ook weer lekker thuis.

Maar jullie hebben het allemaal over warm? Waar dan? Ik heb heerlijk in Maus zijn Clio RS gezeten met de airco op 19 graden :D Leuk om iedereen te zien zweten :lol:

Meeting had ik ook groter verwacht omdat ze op die flyer melden dat het het grootste van de Benelux is.

Verders wel een geslaagde dag.

ps: Maus nog bedankt voor het meerijden :)
5 GT Turbo '88 GT5
gille
Contacteer:

Roy (Signaalkabel) schreef:Ik ben ook weer lekker thuis.

Maar jullie hebben het allemaal over warm? Waar dan? Ik heb heerlijk in Maus zijn Clio RS gezeten met de airco op 19 graden :D Leuk om iedereen te zien zweten :lol:

Meeting had ik ook groter verwacht omdat ze op die flyer melden dat het het grootste van de Benelux is.

Verders wel een geslaagde dag.

ps: Maus nog bedankt voor het meerijden :)
he roy uitgeslapen man???????? :lol: :lol:
Patrick

o ja chris,het was een kleine moeite,moet het wel ff geod maken he!
je ken het beste erbij als je ff de startmotor doet verwijderen,tussen de twee zwarte kabeltjes weer een zekering en je moet wel ff de temp sensor aansluiten want dat was ook niet aangesloten dus deed ie het sowiso niet.
was blij dat het maar een kleinigheid was.

hee maar guys de volgende keer,en vooral met dit warme weer ga ik echt wel s'ochtens hoor omm een uurtje of 10,30.
ben je voor de warmte,ik had ook het idee dat de boel leegliep toen we al aankwamen,jammer.
maar was idd wat ontmoeten betreft heel leuk om elkaar weer es te zien,menno je krijgt nog een colaatje van me,en gille ook trouwens :wink:
volgende keer mijn pakkie an,mzzl.
Roy
Moderator

Gelukkig wel :D
5 GT Turbo '88 GT5
Patrick L.

Ik vond t een geslaagde dag. Het was wel warm maar desondanks mijn ogen uitgekeken naar de belgische tuning, mijn god wat steken die daar een hoop euro`s in. Of het mooi is, is ieder zijn eigen smaak natuurlijk :wink: En verder veel Renaults van RTC, wat deze dag nog mooier maakte. Tot een volgende keer! :)

ps: op de terugweg nog ff gescheurd met Marco en Pat, hihihi :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

patrick b schreef:o ja chris,het was een kleine moeite,moet het wel ff geod maken he!
je ken het beste erbij als je ff de startmotor doet verwijderen,tussen de twee zwarte kabeltjes weer een zekering en je moet wel ff de temp sensor aansluiten want dat was ook niet aangesloten dus deed ie het sowiso niet.
Heel erg bedankt. Het was toch wel vrij warm met de kachel op vol aan, en je rijdt met zo'n rot gevoel, bang dat je weer een file tegenkomt.
Af en toe als ik het draadje op de accu zet, springen de vonken eraf.
Hij gaat dinsdag naar de dealer om de schade te laten taxeren, en te laten repareren. dan moeten ze gelijk alles maar weer eens in orde maken..Er is al (te) vaak naar gekeken! Maar nogmaals bedankt voor deze nood reparatie!

BTW mooie 21!!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Patrick

gille 21TURBO schreef:he (schoonbroer) :lol: heb probleem gevonden van dat warmlopen.1van de 2fan's draaide nie voor de rest goed geamuseerd met jullie :D :D :D
wij ook met jouw Gille :wink: :D :D :D
dus koeling is weer okee?
Patrick

Roy (Signaalkabel) schreef:Gelukkig wel :D
jij bent uitgekookt man!!daarom rijdt jij niet zelf,ja das nadenken :lol:
Patrick

Chris schreef:
patrick b schreef:o ja chris,het was een kleine moeite,moet het wel ff geod maken he!
Heel erg bedankt. Het was toch wel vrij warm met de kachel op vol aan, en je rijdt met zo'n rot gevoel, bang dat je weer een file tegenkomt.
Af en toe als ik het draadje op de accu zet, springen de vonken eraf.
Hij gaat dinsdag naar de dealer om de schade te laten taxeren, en te laten repareren. dan moeten ze gelijk alles maar weer eens in orde maken..Er is al (te) vaak naar gekeken! Maar nogmaals bedankt voor deze nood reparatie!

BTW mooie 21!!
is normaal chris dat dat vonkt,tja eigenlijk niet :lol: maar je begrijpt wat ik bedoel.
bij contact maken vonkt ie ff,maar het komt al goed lees ik.
Patrick

Patrick L. schreef:Ik vond t een geslaagde dag. Het was wel warm maar desondanks mijn ogen uitgekeken naar de belgische tuning, mijn god wat steken die daar een hoop euro`s in. Of het mooi is, is ieder zijn eigen smaak natuurlijk :wink: En verder veel Renaults van RTC, wat deze dag nog mooier maakte. Tot een volgende keer! :)

ps: op de terugweg nog ff gescheurd met Marco en Pat, hihihi :p
ja was wel leuk he,vooral toen we in de ankers moesten :lol: :lol: :lol:
Roy
Moderator

patrick b schreef:
Roy (Signaalkabel) schreef:Gelukkig wel :D
jij bent uitgekookt man!!daarom rijdt jij niet zelf,ja das nadenken :lol:
Ik was nog een beetje gaar van gister nacht dus daarom ben ik meegereden :)
5 GT Turbo '88 GT5
gille
Contacteer:

patrick b schreef:
gille 21TURBO schreef:he (schoonbroer) :lol: heb probleem gevonden van dat warmlopen.1van de 2fan's draaide nie voor de rest goed geamuseerd met jullie :D :D :D
wij ook met jouw Gille :wink: :D :D :D
dus koeling is weer okee?
morgen he, heb voorkant eraf gesloopt voor die aircoradiator te plaatsen.en gelijk toch maar een schakelaar tussen monteren,is beter voor zo een weer.
Menno

Chris schreef:Menno, doe alsjeblieft de leuke...:D Airco is voor watjes..;)
yep, 't is de leuke geworden. En met de carresorrie in zomerstand was 't best te doen :)
[img]http://212.120.120.12/menno/maasmechelen/dsc01571.jpg[/img]
rev it like a rental
edwinvr
Contacteer:

hey!

Ook ik en dennis zijn gister ff naar belgië gereden voor deze meeting. Twas fftjes zoeken naar de Euroscoop, maar toen we hem eenmaal hadden gevonden was het ook wel de moeite waard! Niet voor de Euroscoop, maar wel voor de stevige rij reno's die voor de deur stonden 8) Zag er bijzonder leuk uit!

Tja, over de meeting... laten ik me er maar bij aansluiten dat het bovenal warm was, maar wel gezellig!

Terugweg met het "bodegraven"-groepje meegereden... de harde kern ging zwemmen... de rest keek aandachtig :wink: Daarna gegeten in Roermond (waar we nu vast niet welkom meer zijn :D :lol: 8) hahaha...

Nee, het was echt de hele dag supergezellig en kan nu tenminste zeggen dat ik een paar gezichten bij de namen ken die ik altijd op het forum zie :D
Rob

patrick b schreef:
Rob aka hajong schreef:ja mensen,

wat geen tasje!!!???dan heb je ook geen cd van zillion.
ff een keertje draaien die handel maar volgest mij is da wel tof :wink:
ja en de volgende keer ff ietsje eerder terug vant stappen he jong :-* heb je ook nog moete spuge of was het niet zo erg hahaha :lol:
Ah ja, Zillion is toch niet helemaal mijn smaak, en anders zou die toch meteen gestolen worden door mijn broertje.
en ik heb NIET :-*
ik was denk ik wel degene met de meeste koppijn :wink:
(en de minste benzine :lol: )
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Zo ik ben ook weer in de buurt van me PC ;)

zoals in het foto-topic al gemeld het was errug gezellig. Kon allen op de trugreis de 2GTT's, de RS en die andere Clio niet bijhouden, dan merk je vooral waar je de pk's mist: acceleratie. Voor de rest toppie :p
Plaats reactie