Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
~thijs~
Contacteer:

Chris schreef:Lekker onbelangrijk dit, maar op autotype is veel duidelijker.
-1. Het rijtje samenstellen is eenvoudiger, je loopt gewoon de auto's af. Met namen nalopen vergeet je immers eerder mensen.
-2. Het ging altijd goed zo, dus waarom nu ineens op alfabet.
-3. Op alfabet leest het lastig. :)

Daarom hier weer het standaard F.N.B. lijstje.
Old school rules!

VRIJDAG 26 JULI KOMEN NAAR DE F.N.B.:

- Janine. R4CV*.
- Gijs. R5GTT.
- Rick. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Tackie. R5GTT.
- Tjabel. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Michiel. R5GTT**.
- Catrinus. R5GTT**.
- Sven. R19.
- Marcel. R1916V.
- Arjen. R1916V.
- Roy. R21TQ.
- Gerda. Twingo.
- Tijn. Twingo.
- Ray. Clio.
- Thijs. Clio.**
- Patbad. Clio.
- Andre. Clio16V.
- Beaat. Willi.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Rasit. ClioRS.

- Stephan. Inca.*
- Marinus. T4.

Legenda.
*. Komen met ander vervoer.
**. Twijfelaars.

Ik weet het nog steeds niet zeker!!!!!!
Robert dB.

Thijs RSI schreef:Ik weet het nog steeds niet zeker!!!!!!
lul niet man!
Tijn
Contacteer:

chris schreef:Lekker onbelangrijk dit, maar op autotype is veel duidelijker.
-1. Het rijtje samenstellen is eenvoudiger, je loopt gewoon de auto's af. Met namen nalopen vergeet je immers eerder mensen.
-3. Op alfabet leest het lastig.

Voorbeeld:
- R4.
- R5.
- R19.
- R21.
- Twingo.
- Clio.
- Clio16V.
- Willi.
- ClioRS.
- Anders..
op gewicht vind ik ook wel een mooie....

Voorbeeld:
- Stevie
- Janine
- Chris
- Tijn
- Roy
- Andre
there is no spoon.
André ter Velde

Tijn schreef:

Voorbeeld:
- R4.
- R5.
- R19.
- R21.
- Twingo.
- Clio.
- Clio16V.
- Willi.
- ClioRS.
- Anders..

Voorbeeld:
- Stevie
- Janine
- Chris
- Tijn
- Roy
- Andre
:( :( :( :lol:
~thijs~
Contacteer:

Robert dB. schreef:
Thijs RSI schreef:Ik weet het nog steeds niet zeker!!!!!!
lul niet man!
Ik doe m'n best, maar reken er niet op, ik denk niet dat ik het ga redden :(
RickGT TURBO
Contacteer:

Old school rules!

- Janine. R4CV*.
- Gijs. R5GTT.
- Rick. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Tackie. R5GTT.
- Tjabel. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Michiel. R5GTT**.
- Catrinus. R5GTT**.
- Sven. R19.
- Marcel. R1916V.
- Arjen. R1916V.
- Roy. R21TQ.
- Gerda. Twingo.
- Tijn. Twingo.
- Ray. Clio.
- Thijs. Clio.
- Patbad. Clio.
- Andre. Clio16V.
- Beaat. Willi.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Rasit. ClioRS.

- Stephan. Inca.*
- Marinus. T4.

Legenda.
**. Twijfelaars.
Ik ga het helaas niet redden vanavond. :-* Ben te druk aan het werk.
Volgende week weer :)
Drive it like you stole it
Roy
Moderator

André ter Velde schreef:
Tijn schreef:

Voorbeeld:
- R4.
- R5.
- R19.
- R21.
- Twingo.
- Clio.
- Clio16V.
- Willi.
- ClioRS.
- Anders..

Voorbeeld:
- Stevie
- Janine
- Chris
- Tijn
- Roy
- Andre
Grmbl :( :( :( :p
5 GT Turbo '88 GT5
-Ray-
Contacteer:

whahahahahaa :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
mark b.

Sorry jongens maar ik ga het vanavond niet redden.
Er is wat tussen gekomen.
Btw heb mijn willie weer terug van het schade bedrijf
en hij is echt netjes geworden, van de schade zie je helemaal niets meer. :) :) Mag ook wel wel voor 1200 pleuro, maar toch
Volgende week ben ik er zeker wel.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

der is vanavond vast wel iemand die ons wil aanslepen als we niet wegkomen? we hebben een r5 TL hierzo die niet start als het warm is en ik weet niet of ie genoeg afkoelt vanavond ;)
als er iemand ja zegt komen edwin en ik vanavond ;)
-Ray-
Contacteer:

dennisvr schreef:der is vanavond vast wel iemand die ons wil aanslepen als we niet wegkomen? we hebben een r5 TL hierzo die niet start als het warm is en ik weet niet of ie genoeg afkoelt vanavond ;)
ja
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Ray (Zonnebril) schreef:
dennisvr schreef:der is vanavond vast wel iemand die ons wil aanslepen als we niet wegkomen? we hebben een r5 TL hierzo die niet start als het warm is en ik weet niet of ie genoeg afkoelt vanavond ;)
ja
mooi tot vanavond :p
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Old school rules!

- Janine. R4CV*.
- Dennis en Edwin. R5 TL :lol:
- Gijs. R5GTT.
- Rick. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Tackie. R5GTT.
- Tjabel. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Michiel. R5GTT**.
- Catrinus. R5GTT**.
- Sven. R19.
- Marcel. R1916V.
- Arjen. R1916V.
- Roy. R21TQ.
- Gerda. Twingo.
- Tijn. Twingo.
- Ray. Clio.
- Thijs. Clio.
- Patbad. Clio.
- Andre. Clio16V.
- Beaat. Willi.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Rasit. ClioRS.

- Stephan. Inca.*
- Marinus. T4.

Legenda.
**. Twijfelaars.
Anonymous

André ter Velde schreef:
Tijn schreef:

Voorbeeld:
- R4.
- R5.
- R19.
- R21.
- Twingo.
- Clio.
- Clio16V.
- Willi.
- ClioRS.
- Anders..

Voorbeeld:
- Stevie
- Janine
- Chris
- Tijn
- Roy
- Andre
Whahahahaha :D
jef

Haalo

was weer vet op de auto meeting op een auto meeting horen geen motors maar nu waren ze wel vet. Maar waar die ambulance voor kwam bij het hotel weet ik ook niet na ja lkkr boeiend. 't was wel jammer dat ni alle renaults naast elkaar stonden, zodat je een mooie pica kon maken.(ik was met patbad)

spreek jullie later weer :lol:

mzzl

Jeff
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

De 5TL deed gewoon starten dus we stonden niet voor l*l bij het wegrijden :p :+
verder was het gezellig nog ff hier en daar staan praten enzo.
-Ray-
Contacteer:

back home, gezellige en vet drukke FNB, eventjes afgezakt op het oude nest Balpilz, en nu snel wat fotoos en twee filmpjes van de cam af trekken.

*Ray loopt in op Stephan in Roy's 5*

*Ray maakt noe-er in Schipholtunnel*

T zijn een beetje crappy filmpjes, wilde er nog een maken in het beruchte tunneltje, maar daar was net me geheugenkaart vol.... :( argh meteen een grotere kopen dan maar?? :)

naja dit is ook meteen om te kijken of die filmpies het ook doen als ik ze upgeload heb (of is het ge-upload??)

truste en tot de volgende FNB. :D
Merijn.V
Contacteer:

Ja gasten het was weer gezellig. Bedankt en tot de volgende keer. :wink:
-Ray-
Contacteer:

Marinus16V schreef:Ja gasten het was weer gezellig. Bedankt en tot de volgende keer. :wink:
waar was jij nou op een gegeven moment?? ik zag je in me spiegels, en ineens was je weg?
slibbe
Contacteer:

Kwam nog effe langs om 1:40 vannacht, een hele berg Mc-vuil maar verder helemaal niemand.

Wie waren die gasten in een nieuw 5je, die op een lege A12 zo nodig naar de linkerbaan moesten toen ik aan kwam? Ben er maar rechts langs gegaan :D :lol:

Volgende week zal ik er weer bij zijn.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Het was zeker lekker druk. En we hadden het weer mee.
Ik ben effe die naam kwijt van die kerel met die willi. Maar dat noem ik nog is clio kwijl kwijl. Gewoon strak :p :p

Volgende week ben ik er niet ben dan op vakantie.
Gijs V.

Ik zag mij hier staan op het FNB-lijstje van gisteren, maar ja zoals jullie wel gemerkt hebben, IK WAS ER NIET..!

Dat komt zo: Als je nou lekker 5 dagen naar Parijs bent met je meissie, dan lukt het niet echt om ook nog eens na aankomst 22:45u thuis, heel even (doodop!, klote busreis enz..) naar Bodegraven te komen.

Waarschijnlijk heeft men niet echt opgelet vorige week, maar heb toch gezegd dat ik ff weg zou zijn een weekie.. :D

Wat rijden hier in Parijs veel 5-jes rond (ja, duh!)
En nog meer clio's !! Die fransen hebben allemaal een deuk in hun auto, de mijne ziet er daar mee vergeleken nog strak uit.. :lol:
Geen turbootjes, geen clio 16v of williams gezien hier.. Ze rijden bijna allemaal in gewone 5-deurs wagentjes hier :(
Maar wat een geweldige stad ! Kan ik iedereen aanraden die nog nooit in Parijs is geweest.
Ook nog 2 dagen Disney gedaan, (je kan niet alles in 1 dag bekeken hebben :wink: )

Misschien ben ik er 2 aug. wel weer bij, dat bekijk ik nog even....Groentens........!
Renault, créateur de GTT !!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gijs man,we hebben je echt gemist zeg! :D

Nee ff zonder dollen, jeemienee, wat was het een feest op de F.N.B.. Het was weer lekker druk. Politie, ambulance, rokende motorfietsen, alles was weer van de partij..

Leuk om te zien dat er steeds meer Renaults op dit wekelijkse evenementje(inmiddels evenement) afkomen.
Erg jammer om te zien dat er nog steeds van die zielige mensen zijn die denken dat het tof is om het terrein als rally parkoers te gebruiken. Waarbij ze mensen en andere weggebruikers in gevaar brengen. Ze verpesten het voor ons allemaal, stelletje e*kels.

Gijs, ff over Parijs. Ik ben daar vorrig jaar ook 5 dagen geweest. Je ziet er jammer genoeg maar weinig sportieve Renaults. Veel oude rommel en inderdaad alles heeft er schade. Ik had me daar juist onwijs op verheugd,veel mooie Renaults, maar dat valt echt tegen. Ik heb wel wat 16V's en Willi's gezien. En op de terugweg met de auto slecht 1 GTT, die ik gelukkig wel op de foto kon zetten. Disney was ik in 1 dag doorgelopen, het was toen namelijk erg rustig. Maar het is op zeker een leuke stad. Ben je de Eifel toren nog op geweest?! Aanrader! En als je meisje hoogtevrees heeft gewoon meeslepen, deed ik ook, en spijt hebben ze achteraf niet.:)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

dus die ambulance die we tegenkwamen toen we weggingen was voor het FNB terrein? aardig gek want die hadden er flink de snelheid in!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ja, twee ambulances reden richting het AC restaurant. Wat er verder aan de hand was weet ik niet.
Op een gegeven moment vloog ook de politie (te) hard het terrein af.
Het was een beetje rommelig allemaal.
Robert dB.

PATBAD schreef:Ik ben effe die naam kwijt van die kerel met die willi. Maar dat noem ik nog is clio kwijl kwijl. Gewoon strak :p :p
:)
Anonymous

Goeiemorgen, ben ook weer wakker na de vrijdagavond, ietsje later dan gepland :lol: maar ja word nu me bed uitgebrand door de hitte hiero. Was zekers te weten een zeeeer geslaagde FNB maar dat komt eigenlijk maar door 1 factor: En dat is dat ik gisteravond Turbo-ontmaagd ben!!! :D :D :D :D
Special Thanks to Roy...

See you next week.
Steven
Car: M536

Keej..

Het was een uurtje of 10 over half 8 toen ik bij Ray voor de deur stond na te draaien. Goed kort babbeltje, alles in de clio en op naar JP en Beaat.

Daar aangekomen was JP zijn auto uitgebreid aan het wassen en beweerde net klaar te zijn, maar helaas Stephan ontdekte nog een ongewassen wiel. Dus die moest eerst nog ff gewassen worden.

Afijn JP was erg in zijn nopjes met zijn GT en dat was weer duidelijk te merken, alle standen van de stoelen zijn geprobeert, en alle lichten zijn ook getest, op de snelweg dus.

Om een uurtje of half 9 zijn we aangekomen en het was alweer lekker druk, uiteraard was de Politie er ook weer aanwezig, maar daar heb je maar weinig last van.

De avond verstrijkt langzaam, er worden carbs bekeken, grilletjes uitgewisseld, motorkappen bekeken etc. etc.
Roy die met zijn 21TQ was en hem om wilde wisselen voor zijn 5, heb ik even vergezeld omdat ik nog nooit met een 21T(Q) was meegeweest, inderdaad dat ding gaat hard 8)

Als we terug zijn met de 5 en de politie nog even komt waarschuwen voor Roy zijn herrie, blijkt het al een stuk rustiger te zijn. Er wordt nog wat gebabbeld en rond een uurtje of 11 wordt er al wat besproken voor een afzakkertje in het bekende Balzicht Roy die zijn GT alvast laat warmlopen besluit om mij een stukje te laten rijden. Dat was wel ff leuk, jammergenoeg ken ik Bodegraven slecht en was de ruit nogal vies waardoor het nou niet echt overzichtelijk rijden was. Maar toch: Roy, bedankt!

Uiteraard komen de gebruikelijke imitaties van bepaalde figuren ook weer even voorbij, is ook een standaard item van de avond aan het worden.

Er zijn tegenwoordig ook motoren aanwezig waarvan 2 allebei een streepje op de parkeerplaats hebben achtergelaten toen de politie ff afwezig was :), das beter dan dat je met je CRX het terrein overscheurt om te laten zien hoe treurig je wel niet bent :evil:

Als we met z'n allen naar Walzicht gaan blijkt Stephan daarheen te mogen rijden in Roy z'n (grrr de mzzlpik :evil: :wink: ) Dus wil ik bij RobertDB instappen die daar weinig zin in had en probeerde weg te rijden :) Maar ik had zijn deur al opengetrokken dus besloot Robert te remmen waardoor de deur zohard openvloog en van plan was eraf te springen.
Ik zag in een flits, die deur eraf vliegen dus wou nog ene poging doen om em op te vangen, gelukkig zit er zo'n mooie deurstop in dus hing ie er nog aan.
Vervelende was dat ik nog door de luchtvloog en precies langs de punt van die deur schrampte, gevolg een 15cm lange schaaf over me buik..

Gelukkig leven we nog en is de deur nog heel (sorry Robert!) dus konden wij ook verder.

In Woerden is het altijd het gebruikelijke zooitje met al die snelle Renaults, piepende banden, gillende motoren en joelende mensen.

In Walzicht hebben we weer gezellig afgesloten, nog weer veel dingen over GT's besproken en voor een aantal nog een gezellig stampnummertje.

Aan alles komt een eind, zo ook aan dit uitje. Buiten neemt iedereen afscheid en pakt zijn auto om rustig naar huis te tuffen.

Eenmaal in Beverwijk kreeg ik nog een opkikkertje, dus heb m'n eigen GT nog ff uitgelaten. (Rijd toch een stuk relaxter als andermans auto ;) )

Zow dat issum wel ene beetje :)
Anonymous

Steven(ventieldopje) schreef:
Als we met z'n allen naar Walzicht gaan blijkt Stephan daarheen te mogen rijden in Roy z'n (grrr de mzzlpik :evil: :wink: )
:p :lol:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Robert dB. schreef:
PATBAD schreef:Ik ben effe die naam kwijt van die kerel met die willi. Maar dat noem ik nog is clio kwijl kwijl. Gewoon strak :p :p
:)
Okeej robert sorry dat ik je naam effe kwijt was maar mijn complimenten voor je auto.
-Ray-
Contacteer:

ik heb nix aan stevies verhaal toe te voegen. punt dus. :)
Harm
Car: Renault Grand Espace
Contacteer:

Lijk me leuk om jullie auto's een keer te bewonderen >-) . Kan ik me ook meteen ff voorstellen. Als ik het goed begrijp is de FNB in Bodegraven en op vrijdag avond. Is niet zover vanuit Veenendaal. Rijden er nog meer mensen die richting via de A12, Robert bijvoorbeeld ? Of is het zeer makkelijk te vinden ? Tot ziens dan maar.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Uenk, je neemt de A12 richting Utrecht, dan Den Haag/Rotterdam aanhouden.
Je neemt de afslag Bodegraven/Alphen a/d Rijn, onderaan de afslag bij de verkeerslichten links.
Je ziet de Mac Donalds dan aan de linkerkant. Rij even door naar het BP tankstation, rij eromheen, en je ziet dan vanzelf de auto's staan. De eerste zijn er rond 20:30. Leuk als je ook eens komt kijken!
Merijn.V
Contacteer:

Ray (Zonnebril) schreef:
Marinus16V schreef:Ja gasten het was weer gezellig. Bedankt en tot de volgende keer. :wink:
waar was jij nou op een gegeven moment?? ik zag je in me spiegels, en ineens was je weg?
Uh??? Wanneer?? Na balzicht?? toen ik rechtsaf naar de A12 ging, waar jullie links aanhielden, bedoel je daar?
rasit..

hmmm ik ben 10:30 in bodegraven, zie het daarna wel
Gesloten