ACT: VIRUS ALERT!!!!!!!!!!!!!
tis weer virus tijd deze tijd.
Onze virus coordinator Chris is weer volop op dreef. Maakte die in 't verleden gebruik van z'n priveaccount en account van z'n werk, nu heeft ie ook 't mailaccount van z'n vriendin in de strijd gegooid.
En wij allemaal maar denken dat die jongen gewoon een beetje onhandig is met computers................
Onze virus coordinator Chris is weer volop op dreef. Maakte die in 't verleden gebruik van z'n priveaccount en account van z'n werk, nu heeft ie ook 't mailaccount van z'n vriendin in de strijd gegooid.
En wij allemaal maar denken dat die jongen gewoon een beetje onhandig is met computers................
rev it like a rental
Yep, een fijn screensaver, aangeboden door de verkoopafdeling van Lex Hoogeveen 

-
- Über-Spammer
ja man echt super irritant...
Die Lex loopt btw ook een beetje achter; wat moet ik op dit moment met een valentijn-screensaver ? Ik val trouwens niet op jongens, sorry.
Oftewel: aan de eindeloze reeks kan ik er sinds vandaag weer 2 toevoegen.
Oftewel: aan de eindeloze reeks kan ik er sinds vandaag weer 2 toevoegen.
ik denk dat hij het net zo leuk vind als iedereen die zijn mailtjes ontvangt.dennisvr schreef:kheb ergens nog een leuk scrippieGoof schreef:Ja, die Lex.......... zucht.....
blocken die handel
30000 mailtjes zou ie dat leuk vinden??

Ik heb em bij mijn hotmail geblockt.dennisvr schreef:goed ik ben Ome Lex H. een beetje zat en heb een abuse mail aan zijn provider gestuurd. Zal mij benieuwen.
Ik heb er al geen last meer van

Wat was zijn email ook al weer?
Zal ik em ff lastigvallen. Of gewoon zijn e-mail uitzetten haha
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mjah dat plan had ik ook al es opgevatJesper16v schreef:Ik heb em bij mijn hotmail geblockt.dennisvr schreef:goed ik ben Ome Lex H. een beetje zat en heb een abuse mail aan zijn provider gestuurd. Zal mij benieuwen.
Ik heb er al geen last meer van![]()
Wat was zijn email ook al weer?
Zal ik em ff lastigvallen. Of gewoon zijn e-mail uitzetten haha
maar dat Yaha verstuurt ook uit andermans naam mailtjes. Dus het zou kunnen zijn dat ie het niet zelf is. Vandaar de provider er maar ff op aangesprokeb
Mensen die mailtjes van " Ome Lex" krijgen, nog even geduld AUB, we zijn er mee bezig. En ook ik wordt er GEK van!! Vreemd dat er mailtjes worden rond gestuurd aan RTC bezoekers, waar ik nog nooit mee heb gemaild.
Nogmaals, er wordt aan gewerkt.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
als je me zijn gebruikersnaam en wachtwoord geeft kan ik em wel laten stoppen
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Chris, het virus kijkt ook in lokale HTML files, dus op de pc zelf. In de code van de HTML pagina's in de cache komen ook emailadressen voor. In de volgende versie van de site ga ik dit ook aanpakken, want ik wordt zelf ook helemaal schijtziek van die virusmails die ik ontvang (10-20 per dag!)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
Ik WORD er ook gek van
WERD ik dat al niet? WAS ik dat al niet?
ik WEET het niet 
Gewoon blocken die hap, tjakka

Gewoon blocken die hap, tjakka

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Ik heb zijn ip!
Ik kan natuurlijk de hele nacht gaan pingen
als meerdere mensen dat nou doen, crasht tie gewoon
mmmmmhhh je kan em niet pingen
telnet gaat ook niet want heb geen zin om uren te w88 voordat ik zijn w8woord heb
helaas
telnet gaat ook niet want heb geen zin om uren te w88 voordat ik zijn w8woord heb
helaas
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach een dailup ip is hetJesper16v schreef:Ik heb zijn ip!
das elke keer anders waarschijnlijk. Zit je strax iemand anders weg te pingen
dit soort dingen helpen echt niet
Die "Ome Lex" is het bedrijf waar ik werk. Even geduld nog, morgen komen ze weer kijken.. En als het goed is wordt er dan weer een betere scanner geinstalleerd..Zucht.Jesper16v schreef:Ik heb zijn ip!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Mwoa ben sindskort best bedreven met Telnet.
Kan sinds gister bij iemand op de server het mailsysteem uitschakelen
en dan doe ik niks kwaads hoor, alleen de mail uitschakelen. Kan je dan weer aanzetten als het virus pleite is.
Best grappig dat telnet

Kan sinds gister bij iemand op de server het mailsysteem uitschakelen

Best grappig dat telnet

WARNING
ik kreeg net een mail binnen van BMTrenault P of zoiets, hier stond in dat een mail niet verstuurd kon worden. Als je deze bijlage opent heb je gelijk een virus binnen.
Ik denk dat meerdere mensen em hier gehad hebben omdat de afzender toch iets met Renault te maken had
NIET OPENEN DUS
Jesper
ik kreeg net een mail binnen van BMTrenault P of zoiets, hier stond in dat een mail niet verstuurd kon worden. Als je deze bijlage opent heb je gelijk een virus binnen.
Ik denk dat meerdere mensen em hier gehad hebben omdat de afzender toch iets met Renault te maken had
NIET OPENEN DUS
Jesper
Mensen, ik heb een virus wat zich heeft doorgestuurd naar al mijn msn contacten. Een aantal van julie staan er in, dus flikker alle mailtjes weg die afkomstig zijn van b_vos@wanadoo.nl
-
- Contacteer:
Hey chris, die posts van een nieuwe wallpaper of zoiets.Chris schreef:Die "Ome Lex" is het bedrijf waar ik werk. Even geduld nog, morgen komen ze weer kijken.. En als het goed is wordt er dan weer een betere scanner geinstalleerd..Zucht.Jesper16v schreef:Ik heb zijn ip!
Komt dat via jullie? Ik krijg die ook telkens binnen.
Das echt fucket up zeg.
Je kan het ook zo zien, iedereen kent lex hoogeveen nu.

Ik hoop dat ze het nu wel kunnen vinden. Anders alles eruit gooien en helemaal opnieuw gaan maken die comp. Suc6 man.
Daarna gewoon een goede fire wall erop zetten en dan ben je er vanaf.
18 stuks.... fanatiek virusjeBart V schreef:Mensen, ik heb een virus wat zich heeft doorgestuurd naar al mijn msn contacten. Een aantal van julie staan er in, dus flikker alle mailtjes weg die afkomstig zijn van b_vos@wanadoo.nl
het regent weer virussen bij mij, allemaal 41k en vaak screensavers. het is weer op hotmail, kijk dus uit!!
tis een tijdje stil geweest maar het is weer feest! (rijmen heerscht)

tis een tijdje stil geweest maar het is weer feest! (rijmen heerscht)

Immer wieder die verdammte Holländer
Jep, bij mij ook al, sinds een paar dagen. Gaat om het volgende virus:-Ray- schreef:het regent weer virussen bij mij, allemaal 41k en vaak screensavers. het is weer op hotmail, kijk dus uit!!
tis een tijdje stil geweest maar het is weer feest! (rijmen heerscht)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The attachment was Deleted for the following reasons:
Virus W32.Yaha.F@mm was found.
-
- Moderator
- Car: MB
mijn ouders hebben er ook eentje te pakken.
beetje vreemd virus. Mijn documenten zijn verplaatst en zodra je ze terug zet staan ze er even en dan floepen ze weer terug.
Iemand die mischien weet wat het is?
beetje vreemd virus. Mijn documenten zijn verplaatst en zodra je ze terug zet staan ze er even en dan floepen ze weer terug.
Iemand die mischien weet wat het is?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ik heb em verwijderd das best makkelijk was op http://www.symantec.com daar kan je je virus opsporen en alles weer terug zetten in de originele staat en hij verwijderd je virus.Menno schreef:d'r is weer een virusregen, van Martin RS.
sorry iedereen voor het virus wat ik rondstuur maar hij doet dit automatisch..

ik ben vadaag ook reeds 4 x ge-virust door martin ...