Viefke van riel

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Riël
Über-Spammer

Mijn gtt is kaduuk, maar vrijdag ga ik waarschijnlijk een gte kopen heb vandaag gebeld met die jongen dus. Gte heeft speling in het stuur en een wiellager kaduuk, had wel nog ff apk. In elk geval lijkt ie me ideaal om te gebruiken om mijn gtt blokje weer te laten snorren.

Weet iemand wat ik precies aan moet passen? Ophanging enzo zijn die hetzelfde? Subframe etc. anders moet ik deze toch nog erbij hebben, anders gaat het gewoon om van de gtt naar de gte. Ik hoor het wel, misshien ben ik vrijdag in Veldhoven met 'm, de wagen zou nog rijdbaar zijn.

Mzzl en aanwijzingen welkom he!
Laatst gewijzigd door Riël op do 25 jul 2002 1:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Patrick L.

Ha Riel,
ook GTE :wink: .Ophanging etc. is het zelfde volgens mij, stuurhuis kun je ook omzetten van je GTT naar de GTE denk ik. Wel zal je ook de kabelboom van je GTT naar de GTE moeten over leggen lijkt mij. Wanneer ga je em halen, is het hier in de buurt?
Riël
Über-Spammer

Is bij eindhoven, haal 'm vrijdagmorgen. Wordt weer lekker sleutelen, hopen dat ie nog een beeeetje uitziet..
Patrick L.

Ik wil em wel eens zien als je hem hebt, mocht je nog iets nodig hebben v/d GTE moet je me maar eens bellen. Ik heb nog wat klein grut liggen. Anders kom ik eens langs als je em hebt :)
Riël
Über-Spammer

Ik heb hem!! Carrosserie = SUPER!!!! Geen roest op hier en daar een plekje op 't plaatwerk na. Wel veel deuken, dus ik zoek wat nieuwe stukken plaat, een vriend van me kan ze er dan in lassen (kan ie ook wat oefenen).

Verder is de versn. bak niet lekker meer, de pook gaat heen en weer als ik gas geef/los laat. Valt er ook steeds uit en de 3 en de 5 fluiten. Nou ja. Moeten idd wiellagers op (whoeoeoeo) en 't stuur heeft speling ook niet goed. Ik zet de hele wielzooi van mijn gt gewoon om denk ik dus dat is dan al verholpen. Even kijken hoe het met mijn stuur gaat lukken dan, en daarna kan ik 'm strak gaan maken.

Trouwens het rijdt ook prima zo'n gte ... nog lang niet dat wat een gtt doet maar toch, lekker. Dus ik laat dit blokje erin kan ik hem rustig opknappen en als alles klaar is en om te spuiten gaat het gtt blok erin.

Ik kan weer rijden !!! Jippie!! Nou de mzzl he!
Patrick L.

Hey Coool, dat valt dus wel mee voor dat geld.Dat die bak heen en weer gaat kan ook door een kapotte motorsteun komen, dat had de mijne ook (toevallig) toen ik em kocht.En de rest, ja gewoon omzetten. Wil je de bak zo laten of ook omzetten van de GTT? Moet wel blok eruit, is minder.Als je ergens hulp nodig bij hebt moet je maar wat laten weten, weet meer van mijn GTE dan van mijn Clio 16v :wink:
Groeten
Rob

Beter Riel !
Alleen nu ben ik wel sneller als je :wink:
RickGT TURBO
Contacteer:

Riël schreef:Ik heb hem!! Carrosserie = SUPER!!!! Geen roest op hier en daar een plekje op 't plaatwerk na. Wel veel deuken, dus ik zoek wat nieuwe stukken plaat, een vriend van me kan ze er dan in lassen (kan ie ook wat oefenen).

Verder is de versn. bak niet lekker meer, de pook gaat heen en weer als ik gas geef/los laat. Valt er ook steeds uit en de 3 en de 5 fluiten. Nou ja. Moeten idd wiellagers op (whoeoeoeo) en 't stuur heeft speling ook niet goed. Ik zet de hele wielzooi van mijn gt gewoon om denk ik dus dat is dan al verholpen. Even kijken hoe het met mijn stuur gaat lukken dan, en daarna kan ik 'm strak gaan maken.

Trouwens het rijdt ook prima zo'n gte ... nog lang niet dat wat een gtt doet maar toch, lekker. Dus ik laat dit blokje erin kan ik hem rustig opknappen en als alles klaar is en om te spuiten gaat het gtt blok erin.

Ik kan weer rijden !!! Jippie!! Nou de mzzl he!
Bak is mischien afstellen en olie er in doen. Dus mischien is je bak al wel bijna droog?
Drive it like you stole it
marco

cool man riel ,mishcien dat ik hem vanavond kan zien :D ,voor de rest veel plezier ermee,enne vele schadevrije dagen :lol: :lol: :wink:
greetz marco
Anonymous

Nou ik heb hem gezien hij ziet er nog best goed uit ,
en zeker voor dat geld :D :D
marco

he nick nogmaals bedankt he ,echt tof dat jullie ff zijn gekomen :wink:
greetz marco
Riël
Über-Spammer

Eerst gaan alle vier de wielen en veren en naven van de gtt van mij eronder. Dan kijk ik wat er met het stuur is. Daarna ga ik hem helemaal strak maken van buiten en zo, zodat ie weer heel lang meekan qua carroserie en chassis. Als ie dan af is, dan kan het gtturbo blokje erin, welke helemaal opgepoetst en sjiekgemaakt is. Hoop ik. :P
Riël
Über-Spammer

Ole Ole!! Mijn gte is goedgekeurd weer tot 18 sept. 2003. Was toch nix mis mee, het gerammel bleken beschadigde stabilisatorstangrubbers te zijn... duh, niet naar gekeken. Marco toch bedankt voor je hulp he :) Hij kan er weer een jaar tegenaan. De speling in het stuur was niet van dien aard dat het vervangen moet worden volgens die garage, ik zal het maar aannemen. Lijkt me niet dat het ineens kapot gaat, maar ik vervang het wel als het echt erg wordt, voor hetzelfde geldt rij ik zo nog tig jaren.

Nou alles goed is van de gte kan ik al snel beginnen met de bodywork. Laat het wel weten! Mzzl!
Rob

Riël schreef:Ole Ole!! Mijn gte is goedgekeurd weer tot 18 sept. 2003.
met die 3 versnellingsbak?
marco

dat is het betere werk riel,cool man dat die is goedgekeurd,dan kun je nu eindelijk verder met je projekje :D ,whats next :p 8)
greetz marco
Patrick L.

Mooi Riel, dat scheelt weer geld en tijd. Hoe is het nu met die bak? Springt ie er nog steeds uit?
Riël
Über-Spammer

Ik ging dus eigenlijk ff daar langs voor die spoorstangen. 'jong zet um maar op de bruk' ok dan ff omhoog met die wagen, voel voel voel, 'jong, doa is nix mis mit' . Oh zeg ik. Kijkt ie nog es wat, zitten trouwens nieuwe remleidingen en remverdeler op, over de roest zeg ie 'duudelik geine opel' helemaal strak van onder :D:D yesss en toen zegt ie 'we gooie er wel een apk'tje op' ik zeg OK dus nu gekeurd tot 18 sept!! 2003 . Volgende wat ik ga doen is de bumper fixen en spuiten, en de skirts van de ph 1 erop zetten (toch mooier) en spuiten. Ben ondertussen bezig met die MP3 speler in de auto, met dat lcd schermpje en een pc. Wordt wel wat denk ik.

Die bak is nog altijd kierewiet, heb er nieuwe olie ingedaan (kutwerk man zeker een uur eer alles door dat iele nippeltje heen gelopen is :)) is wat soepeler nu maar ieieieieipt nog altijd en valt ook nog wel es uit de versnelling. Hang er es elastiekjes aan denk ik. Maar patrick je ziet hem morgen wel in m'stricht dus tot morgen mzzl! RIel.
Riël
Über-Spammer

Rob aka hajong schreef:
Riël schreef:Ole Ole!! Mijn gte is goedgekeurd weer tot 18 sept. 2003.
met die 3 versnellingsbak?
:lol: ja die maar alleen 3 versnellingen na 10km autosnelweg he bij stadsverkeer nergens last van :)
Patrick L.

Is goed , dan zie ik je vanavond wel, ik kom denkelijk ook met de GTE. Weet je wat ook leuk uitziet , als je de roostertjes van die skirts op het achterscherm vervangt door race-gaas :D
Abel
Über-Spammer

Ik heb hem gisteren ook gezien.. mooie kar vor heel weinig....

BTW riel zijn de scirts er af geweest?
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

marco schreef:enne vele schadevrije dagen :lol: :lol: :wink:
greetz marco

Ja... Dat vooral !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >-)
Patrick

Patrick L. schreef:Mooi Riel, dat scheelt weer geld en tijd. Hoe is het nu met die bak? Springt ie er nog steeds uit?
de mijne springt ook wel eens uit de bak,je weet wel die andere hahaha :lol:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

patrick b schreef:de mijne springt ook wel eens uit de bak,je weet wel die andere hahaha :lol:

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
Riël
Über-Spammer

Moontje schreef:
marco schreef:enne vele schadevrije dagen :lol: :lol: :wink:
greetz marco

Ja... Dat vooral !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >-)
Ik doe mijn best :wink:
Plaats reactie