SENSATION BLACK
GAAN er nog mensen naar sensation ???
-
sowieso n heleboel hhw'ers!
doe stephan effen de groeten van me,,hij zal me vast nog wel kennen (Remco) heb bij hem in de klas gezeten
-
remco v/d p?
-
Hey Remco man alles lekker? Tijd niet gesproken. Wat voor auto heb je eigenlijk? Ik spreek je nog wel, misschien een keer leuk om een meeting tehouden in hhw er zijn best wel veel hhw'ers lid van de RTC.ZERO-X schreef:doe stephan effen de groeten van me,,hij zal me vast nog wel kennen (Remco) heb bij hem in de klas gezeten
ja Remco vd Pol,,,, ach ik heb momenteel een simpel renault 5 gtl,,wel verlaagd enz ,,maar niet zo veel byzonders,,,sparen sparen en dan een rsi/gt turbo.
-
ach lekker boeie, je moet toch ergens beginnen! ben jij niet monteur bij renault stokman?
ja want ik zat naar je foto te kijken ,,en toen dacht ik al is dat niet bij de familie hemelrijk thuis,,vandaar,,en uiterraard had ik de gti-tuning and design gekocht en toen zag ik paul al staan
Ja klopt ik werk bij Renault Frans stokman ja .. ??hoe weet je dat eigenlijk als ik vragen mag
-
van mammie!
O,, rijden je ouders ook renault( maar ga jij ook naar sensation straks ???
-
Ben vorige week al geweest.... was in 1 woord: GEWELDIG

-
Nope geen kaartjes.ZERO-X schreef:O,, rijden je ouders ook renault( maar ga jij ook naar sensation straks ???
Ik was er ook, was inderdaad erg goed.Nick schreef:Ben vorige week al geweest.... was in 1 woord: GEWELDIG![]()
Ben benieuwd naar de DVD.
Clio Grand Prix 16V (404)