Eenarmige ruitenwisser

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Robke
Car: Lexus IS250

Ploegah schreef:OK even resumeren
Resumeren??? Dat zijn dure woorden! :lol: :lol: :wink:
Jasper16v

als je het rubber wil vervangen hoef je er maar 1 vervangen...

ook voordeel dus :D
Anonymous

robclio16V schreef:
Ploegah schreef:OK even resumeren
Resumeren??? Dat zijn dure woorden! :lol: :lol: :wink:
tweevijftig per letter :-D
Nick (germanstyle)

ff 1 tip: maak hem zo dat hij in ruststand echt liggend is, want andere kun je echt niks zien .. is het net of je een spijl in he midden van je raam hebt.
cliomaniac

oke mijn ervaring even:

het ziet er eigenlijk alleen vetter uit als hij recht opstaat maar dit heeft de meeste nadelen omdat hij nooit precies op dezelfde plaats stopt en omdat het ding in het zicht zit.

dan kom je tot het besluit links of rechts liggend rechts zit hij niet in de weg maar dan heb je weer het nadeel dat het weggewiste water weer naar boven kruipt bij snelheden boven de 50.

Daarnaast heb ik zo'n bonrath ding maar die is zo groot dat de motor het niet goed aankan. dus gaat hij piepen bij de laatste droge slag

nog een nadeel mijn wisser ligt rechts omlaag met als gevolg dat hij gaat fluiten boven de 160

als laatste punt de wisser is helaas diefstalgevoelig en kost toch 45 euro zonder systeem etc.

ik zou zeggen hou je originele spul want het gaat er niet op vooruit ik heb er eigenlijk spijt van net zoals van mijn auto te ver verlagen te grote velgen en te snelle nokkenassen.
if it isn't possible it is not impossible
-Ray-
Contacteer:

Nick schreef:ff 1 tip: maak hem zo dat hij in ruststand echt liggend is, want andere kun je echt niks zien .. is het net of je een spijl in he midden van je raam hebt.
das dus weer een kwestie van smaak...... ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

kijk ook eens op http://www.dtm-wisser.nl

voor 130 euro een compleet gemonteerde. weet alleen niet of die het in de bestaande gaten doen, neem aan van niet. :)
Steven
Car: M536

Blijf het wel veel geld vinden voor alleen een staande wisser (wat ik trouwens niet echt mooi vind)

Maja zelf weten he... :p
-Ray-
Contacteer:

Steven(ventieldopje) schreef:Blijf het wel veel geld vinden voor alleen een staande wisser (wat ik trouwens niet echt mooi vind)

Maja zelf weten he... :p
een bonrath kost iets van 250 euro, en dan zittie er nog niet eens in!!
Steven
Car: M536

Mja ik ben wel tevreden over mijn 2 liggende wissertjes.

Die 0.1 kmu extra hoeft van mij niet, en gieren heb ik ook geen last van, ik heb nog rammeltjes en piepjes die alles overstemmen :D
Martijnberk
Contacteer:

We kunnen toch wel sleutelen hier! Gewoon naar de sloop lopen en voor 25 euro een citroen wisser kopen en met enige handigheid inbouwen in je auto, en gaan!

Dan doe je lekker alles zelf dus als ie stuk gaat weet je het ook weer te repareren, je hebt voor het andere gat een dopje die je gewoon in de autospeciaalzaak kopen voor enkele eurotjes
Plaats reactie