12 inch rockford woofer
Hiermee hoef je geen ervaring mee te hebben........
is gewoon goed!!
is gewoon goed!!

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik heb bij de aankoop van mijn woofer getwijfeld tussen deze woofer en de Kicker comp vr.
En het is toch de kicker geworden.
Deze klinkt strakker dan de RF, ik heb het idee dat de RF beter klinkt bij R&B dan bij house ofzo...
De RF is meer soepeler dan de Kicker.
Ik kan alleen zeggen, probeer em gewoon uit hoe het klinkt in je auto. Alleen dan kun je wat over de klank zeggen, niet in de winkel en niet in een andere auto!
En het is toch de kicker geworden.
Deze klinkt strakker dan de RF, ik heb het idee dat de RF beter klinkt bij R&B dan bij house ofzo...
De RF is meer soepeler dan de Kicker.
Ik kan alleen zeggen, probeer em gewoon uit hoe het klinkt in je auto. Alleen dan kun je wat over de klank zeggen, niet in de winkel en niet in een andere auto!
-
Het is de rfd 1212 heb hem van middag gekocht. Nu nog een goede versterker erop, heeft iemand een goed idee daarvoor.
-
- Contacteer:
Als je niet voor een budget- versterker gaat zou ik zeggen: gooi er gewoon een RF versterker op,
een 2 kanaals Power versterker bijv.
-
- Contacteer:
Ben wel benieuw hoe het straks klinkt!!!! 

-
Aan welke dacht je dan Peter. Het type bedoel ik.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Als je niet voor een budget- versterker gaat zou ik zeggen: gooi er gewoon een RF versterker op,
-
Niemand anders ook een idee.
Er zijn meer dan genoeg goede merken waar je uit kunt kiezen.
Alleen is het wel belangrijk om te weten wat hij mag kosten en hoeveel vermogen hij moet leveren. Je hebt natuurlijk ook nog keus uit een mono versterker of een 2-kanaals versterker (of uiteraard meer kanalen). Dat zijn allemaal dingen die je wel eerst een beetje op een rijtje moet zetten voor je iets koopt.
Alleen is het wel belangrijk om te weten wat hij mag kosten en hoeveel vermogen hij moet leveren. Je hebt natuurlijk ook nog keus uit een mono versterker of een 2-kanaals versterker (of uiteraard meer kanalen). Dat zijn allemaal dingen die je wel eerst een beetje op een rijtje moet zetten voor je iets koopt.
-
Het is een dubbel spoels woofer van 500 watt rms, ik dacht zelf iets van rockford. Van de power serie dan.
-
ongeveer 1000 euro.
Als je dan zoveel geld uit gaat geven, zou ik eerder een Soundstream of een Audison nemen.
Soundstream maakt hele mooie en goed klinkende versterkers met een veel betere prijs/kwaliteits verhouding als Rockford. Hetzelfde geldt voor Audison, een van de best klinkende versterkers, maar zien er een beetje oubolliger uit.
Soundstream maakt hele mooie en goed klinkende versterkers met een veel betere prijs/kwaliteits verhouding als Rockford. Hetzelfde geldt voor Audison, een van de best klinkende versterkers, maar zien er een beetje oubolliger uit.
-
Ja minder mag ook.
[img]http://www.dls.se/fstark/a6.jpg[/img]
Wat dacht je dan van deze, 500 Watt RMS aan 4 ohm en 900 Watt aan 2 ohm.
Kost 639 euro, laatst een test gezien met deze versterker en deze kwam zeer goed uit de bus.
Wat dacht je dan van deze, 500 Watt RMS aan 4 ohm en 900 Watt aan 2 ohm.
Kost 639 euro, laatst een test gezien met deze versterker en deze kwam zeer goed uit de bus.
-
Wat is het merk en waar is die te koop, 2 of 4 kanaals.
-
Bij ons in de winkel?
Jou??????RaSiT schreef:robclio16V schreef:Het is een DLS A6, is een mono versterker en is te koop bij o.a Mediamarkt.
Maar ook bij ons in de winkel!![]()
aha en hoeveel korting levert dat mij dan op
Ik geef geen korting aan rare mannetjes!

-
Nou ik zit toch veel op de weg en ben niet echt aan werktijden gebonden dus ik zou es een keer langs kunnen komen, heb je misschien ook nog een mooie 2 kanaals van dat merk voor een composet van rcf 150watt rms.
Maar natuurlijk hebben ze die ook!
[img]http://www.dls.se/fstark/a2.jpg[/img]
Da's de A2 levert iets van 2x90 Watt RMS.
De prijs weet ik niet precies, maar ik dacht dat die iets van 500 euro moest kosten.
[img]http://www.dls.se/fstark/a2.jpg[/img]
Da's de A2 levert iets van 2x90 Watt RMS.
De prijs weet ik niet precies, maar ik dacht dat die iets van 500 euro moest kosten.
Zoekt en gij zult vinden.RaSiT schreef:lekkere baas dan, maaru effe zereneus ik ben van plan om een heel zooitje ineens te kopen en dan ook goed spul gewoon, ik zoek alleen een beetje korting als je begrijpt wat ik bedoel

Over korting valt natuurlijk altijd te praten he!
-
Zou je mij misschien een mailtje willen sturen met openingstijden en een adres en wanneer je er bent.
-
Bedankt Rob, Heeft DLS ook nog een eigen site of niet?