[GTT] uitgebreide middenconsole, krijg m niet geplaatst
-
Wie heeft bij zijn uitgebreide middenconsole zoŽn luchtgeleider, zon buizenstukkie dat er voor zorgt dat bij de kleine uitstroomopeningen aan het einde van de console lucht uitstroomt?
Bij mijn originele middenconsole (ook de grote maar met 1 ISO-slot) zit zoŽn buizensysteempje, maar dat past niet op de nieuwe console met 2 ISO-sloten.
Weet iemand misschien het artikelnr en/of prijs bij Renault (en of het uberhaupt wel te krijgen is)?
Bij mijn originele middenconsole (ook de grote maar met 1 ISO-slot) zit zoŽn buizensysteempje, maar dat past niet op de nieuwe console met 2 ISO-sloten.
Weet iemand misschien het artikelnr en/of prijs bij Renault (en of het uberhaupt wel te krijgen is)?
-
Hmm...ik maak er een ander topic van:
Ik krijg de middenconsole niet op zijn plek. Hij zit "vast" met het stuk waarachter je je radio kunt vastzetten (beugel binnenin de console) en dat stuk krijg ik niet over de versnellingspook heen, d.w.z. het witte stuk kunststof waarin het bolscharnier van de versnellingspook zit.
Eigenlijk moet de gehele console een cm of 3 naar voren zodat ie daar achter kan zakken, maar ik krijg m geen millimeter meer naar voren.
Hoe moet ik dit doen.
Ik krijg de middenconsole niet op zijn plek. Hij zit "vast" met het stuk waarachter je je radio kunt vastzetten (beugel binnenin de console) en dat stuk krijg ik niet over de versnellingspook heen, d.w.z. het witte stuk kunststof waarin het bolscharnier van de versnellingspook zit.
Eigenlijk moet de gehele console een cm of 3 naar voren zodat ie daar achter kan zakken, maar ik krijg m geen millimeter meer naar voren.
Hoe moet ik dit doen.
Stefijn (ZakRaket) schreef:Hmm...ik maak er een ander topic van:
Hoe moet ik dit doen.
Heb je al geexperimenteerd met je pook in een andere versnelling te zetten ? Of zeg ik nu iets stoms ?
-
Hij staat al in zijn 2, anders gaat ie niet eens over de pook heen, maar het probleem is het stuk kunststof (gelig wit) waarOP de pook staat, de achtersteun voor de radio onderin de console gaat daar niet overheen.
Nu heb ik de radio eens in de console gezet, en het blijkt dat de achterkant van de radio niet eens in die ondersteuning hangt, zo diep is de radio niet. Ik kan dat stuk er dus net zo goed uithalen (zagen
), want ik kan het toch niet gebruiken om de radio vast te zetten
maar ja, die console was 200 piek nieuw gekocht :-| zaag ik liever nog even niet in
Nu heb ik de radio eens in de console gezet, en het blijkt dat de achterkant van de radio niet eens in die ondersteuning hangt, zo diep is de radio niet. Ik kan dat stuk er dus net zo goed uithalen (zagen

maar ja, die console was 200 piek nieuw gekocht :-| zaag ik liever nog even niet in
Stefijn (ZakRaket) schreef:Hij staat al in zijn 2, anders gaat ie niet eens over de pook heen, maar het probleem is het stuk kunststof (gelig wit) waarOP de pook staat, de achtersteun voor de radio onderin de console gaat daar niet overheen.
Nu heb ik de radio eens in de console gezet, en het blijkt dat de achterkant van de radio niet eens in die ondersteuning hangt, zo diep is de radio niet. Ik kan dat stuk er dus net zo goed uithalen (zagen), want ik kan het toch niet gebruiken om de radio vast te zetten
Probeer je de console in te bouwen terwijl de radio er nog in zit ?
-
nee natuurlijk niet, ik heb alleeen de radio in de console gezet om te kijken of die radiosteun wel nodig was.mpsanten schreef:
Probeer je de console in te bouwen terwijl de radio er nog in zit ?
-
- Über-Spammer
Strange... 

-
- Über-Spammer
Steun er tussenuit halen..
werkt goed
werkt goed

op zich maakt dat de situatie redelijk helder. helaas de oplossing nog niet zo. Ik neem aan dat die beugel die ik zie niet demonteerbaar is. (anders had je dat vast zelf al gedaan) Is dat witte ding rond je pook niet los te halen en later terug te schroeven als ie er weer op zit.
Ik heb zelf helaas zo'n lang ding met maar 1 radio inkeping, en heb dus ook niet zo'n beugel zitten. Kan je dus niet vertellen hoe het bij mij zit. Wellicht iemand die wel zo'n ding heeft ????? Iemand ???
Ik heb zelf helaas zo'n lang ding met maar 1 radio inkeping, en heb dus ook niet zo'n beugel zitten. Kan je dus niet vertellen hoe het bij mij zit. Wellicht iemand die wel zo'n ding heeft ????? Iemand ???
-
Nja, heb de beugel inderdaad verwijderd. Hij was links en rechts met laspunten vastgemaakt, die heb ik uitgeboord. Eventueel is de radiobeugel nog terug te zetten met boutjes
Tnx for replies
Hij zit er nu in, morgen is alles denk ik werkend, zal ik plaatjes schieten
(LOL @ you sig Roy
)
Tnx for replies

Hij zit er nu in, morgen is alles denk ik werkend, zal ik plaatjes schieten

(LOL @ you sig Roy

Handig zo'n digi camera !
-
- Über-Spammer
Suc6 zakkie 

-
Zeker handig zon cam.
Alles zit erin en alles werkt
(olietemp, voltage, turbodruk)
Morgen plaatjes, moet nog de bende opruimen en zo
Wel weer wat vragen over de informatie die ik op de meters lees, maar daar open ik effe een nieuwe topic over aangezien dit over de console ging
Alles zit erin en alles werkt

Morgen plaatjes, moet nog de bende opruimen en zo

Wel weer wat vragen over de informatie die ik op de meters lees, maar daar open ik effe een nieuwe topic over aangezien dit over de console ging

-
- Über-Spammer
jezus man.. maakr je overal nieuwe topics voor ??

-
- Moderator
- Car: MB
stel dat ik zo'n uitgebreide middenconsole aan wil schaffen, waar kan ik hem dan het beste halen en in welke reno's heeft ie standaard gezeten?
Of heeft iemand er nog een liggen?? (in goede staat wel te verstaan)
En wat bedragen de kosten via de dealer (in gevan van nood
)
En wat bedragen de kosten via de dealer (in gevan van nood
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
In de automaat zat ie standaard, maar op de sloop zijn ze niet zo dik gezaaid.
-
Ik sluit me hierbij aan...Tom schreef:stel dat ik zo'n uitgebreide middenconsole aan wil schaffen, waar kan ik hem dan het beste halen en in welke reno's heeft ie standaard gezeten?
En wat bedragen de kosten via de dealer (in gevan van nood)
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Contacteer:
2e keer:
In de 5 automaat!
In de 5 automaat!
-
- Contacteer:
Dat moet ik zaterdag dan effe kijken, op de sloop van m'n maat staat een 25, kan ik effe kijken wat er past.....
-
- Moderator
ik zal van de week hier eens even een kijkje nemen op de sloop. Mischien dat die nog wel iets hebben liggen. Maar weet er toevallig iemand de reno's prijs (is wel leuk om te weten)
Heeft iemand misschien ook een foto van de console van een 5 automaat waar hij helemaal op staat ? Op de foto's van Stefijn staat hij helaas niet helemaal.
Ik ben namelijk ook op zoek naar een dubbel-DIN console voor in mijn 19. Ik ben al wezen passen en meten met die uit mijn 11 maar die is voor het goede doen te hoog. Ik begrijp dat die van een 5 automaat lager is ? En staat de radio dan vrij schuin ?
Ik ben namelijk ook op zoek naar een dubbel-DIN console voor in mijn 19. Ik ben al wezen passen en meten met die uit mijn 11 maar die is voor het goede doen te hoog. Ik begrijp dat die van een 5 automaat lager is ? En staat de radio dan vrij schuin ?
Kzal eens ff voor je kijken, momentje...Tom schreef:ik zal van de week hier eens even een kijkje nemen op de sloop. Mischien dat die nog wel iets hebben liggen. Maar weet er toevallig iemand de reno's prijs (is wel leuk om te weten)
-
- Moderator
een standaard console in een GTT is ook zeer schuin. Vrijwel alle Cd-spelers zullen onder die hoek toch wel werken, maar de kans op overslaan is groter.
Er is ook een topic over het omwisselen van de radio en de verwarmingsmodule. Daarom dus
Er is ook een topic over het omwisselen van de radio en de verwarmingsmodule. Daarom dus